نوشته شده توسط : احمدی

ساندویچ پانل آلوزینک:

نوعی از ساندویچ پانل است که در آن از ورق های آلوزینک به عنوان لایه های محافظ استفاده می شود که در این ساندویچ پانل شما می توانید از زنگ نزدن ورق آلوزینک اطمینان داشته باشید زیرا ورق آلوزینک حتی با خط و خش و شکستگی هم زنگ نمی زند،این پانل ضد زنگ بصورت ورق ۴۰ یا ۴ دهم ارزان میتوان تهیه کرد .

 

ساندویچ پانل ضد حریق

بسیار مناسب برای تولیدی ها و واحد های صنعتی به دلیل اینکه ضد حریق بوده و عایق مناسب حرارت است و می تواند از پخش شعله ها جلوگیری کند،این ساندویچ پانل قیمت بالایی دارد .

ما قادر به ارائه قیمت مستقیم ساندویچ پانل در وب سایت برای ساندویچ پانل ارزان قیمت نیستیم که این کاربه چند دلیل بوده است :

این ساندویچ پنل ها از مشتقات زیادی اعم از فلزهای مختلف ، ورق های گالوانیزه ، ورق آلوزینک ، ورق آلومینیوم ، فوم پلی یورتان ، فوم پلی استایرن و …  تشکیل شده است .

که هر کدام از این مواد لازم برای ساخت ساندویچ پانل  با توجه به تغییر و نواسانات فی بها قیمت ها در بازار باعث نوسان قیمت در ساندویچ پانل ها نیز می شوند .

بنابراین ما باید هر روز سایت را به روز کنیم که این امر زمان بر و مشکل است ..
با توجه به کاربرد ساندویچ پانل و متراژ پانل مورد نیاز پروژه قیمت توسط مشاورین و متخصصان ما تخمین زده می شود و نمی توان از راه دور به برآورد قیمت دقیقی رسید .

بنابراین با توجه به موارد ذکر شده از شما بازدید کنندگان و مشتریان عزیز خواهشمندیم برای اطلاع دقیق از قیمت انواع ساندویچ پانل ها  مشاورین ما تماس حاصل فرمایید و یا با استفاده از ایمیل با فرستادن نقشه ای از پروژه مورد نظر و متراژ مورد نظر خودتان ، از قیمت اطلاع پیدا کنید.



:: برچسب‌ها: ساخت ساندویچ پانل , ساندویچ پانل ارزان , ساندویچ پانل , ساندویچ پانل قیمت , ساندویچ پانل آلوزینک , ساندویچ پانل , ساندویچ پانل ضدحریق ,
:: بازدید از این مطلب : 3
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 30 خرداد 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : احمدی

کارت بازرگانی به مجوزی گفته می شود که افراد می توانند با اخذ آن به امور صادرات و واردات پرداخته و هر شخص اعم از اشخاص حقیقی و حقوقی برای صادرات و واردات خود ملزم به داشتن کارت بازرگانی می باشند. کارت بازرگانی از طرف اتاق بازرگانی و صنایع و معادن صادر می شود.

 

 

کلیه اشخاص حقوقی و حقیقی برای انجام فعالیت های تجاری خود به صورت قانونی نیاز به اخذ کارت بازرگانی می باشند برای صدور کارت بازرگانی افراد حقیقی و حقوقی می توانند با در دست داشتن مدارک مورد نیاز اقدام به اخذ کارت بازرگانی کرده و علاوه بر فعالیت تجاری قانونی، از مزایای آن نیز بهره مند شوند.

 

 

شخص حقیقی همان فرد انسانی می باشد. این افراد با زنده شدن دارای حقوقی می گردند و در زمان حیات خود آن ها را دارا می باشد که به آن ها اهلیت گفته می شود. کارت بازرگانی حقیقی به مجوزی گفته می شود که به افراد حقیقی اجازه ثبت سفارش و ترخیص کالا،واردات از مناطق آزاد،مبادرت به حق العمل کاری در گمرک و نیز صادرات کلیه ی کالاهای مجاز خود را می دهد.

 

صدور کارت بازرگانی کاربردهای متنوعی را برای افراد حقیقی فراهم می کند که میتوان به موارد زیر اشاره کرد :

 

۱:کارت بازرگانی برای ثبت نام و علائم تجاری لاتین کار برد دارد.

۲:از طریق کارت بازرگانی می توان به انجام اموری مانند واردات و صادرات کلیه کالاهای مجاز در مناطق آزاد اشاره کرد.

۳:ثبت سفارشات و ترخیص کالا با داشتن کارت بازرگانی امکان پذیر می باشد.

 

 

کارت بازرگانی حقیقی و حقوقی تفاوت خاصی با یک دیگر نداشته جز در موارد بسیار جزئی که مربوط به کلای خاص می باشد.اما این را باید بدانید که مراحل صدور کارت بازرگانی حقیقی بسیار آسان تر از اخذ کارت بازرگانی حقوقی است.

برای تمدید کارت بازرگانی حقوقی مفاصا حساب مالیاتی مفاصا حساب بیمه تامین اجتماعی اخذ می کنند اما برای اخذ کارت بازرگانی حقیقی تنها مفاصا حساب دارایی اخذ می کنند.

 

 

مدارک مورد نیاز صدور کارت بازرگانی برای اشخاص حقیقی:

 

  • یک برگ اصل اظهارنامه ثبت نام در دفاتر بازرگانی که به گواهی اداره ثبت شرکت ها رسیده باشد(با امضای متقاضی کارت بازرگانی و اصل گواهی پلمپ دفاتر،از اداره ثبت شرکت ها)
  • اصل گواهی عدم سوء پیشینه که از زمان صدور آن 6 ماه بیشتر نگذشته باشد.
  • دو صفحه فرم کارت بازرگانی و عضویت چاپ شده(تکمیلی از وب سایت به همراه مهر و امضاء متقاضی و گواهی امضاء توسط دفتر اسناد رسمی)
  • اصل مفاصاحساب مالیاتی موضوع 186 ماده ی قانون مالیات های مستقیم مبنی بر بلا مانع بودن صدور کارت بازرگانی.
  • اصل کارت ملی جهت برابر با اصل نمودن و یک سری کپی کامل از پشت و روی آن
  • سه قطعه عکس شش در چهار،جدید،تمام رخ ،ساده
  • ارائه اصل و کپی مدرک تحصیلی معتبر(حداقل دیپلم)
  • تبصره:دارندگان پروانه ی بهره برداری صنعتی،کشاورزی،معدنی،خدمات فنی مهندسی و خدمات فناوری،
    اطلاعات و ارتباطات(ICT) از مراجع ذیربط مشروط به انقضای دو سال از تاریخ صدور پروانه،از ارائه ی مدرک فوق معاف می باشند.

 

  • اصل کارت پایان خدمت یا معافیت دائم برای آقایان جهت برابر با اصل شدن و یک سری کپی از پشت و روی آن.
    -متولدین سال های 1337 و قبل از آن با مدارک فوق دیپلم و کمتر از آن با ارائه ی کپی مدرک تحصیلی نیاز به کارت پایان خدمت ندارند.
    -متولدین سال های 1334 و قبل از آن با ارائه کپی مدرک لیسانس نیاز به کارت پایان خدمت ندارند.
    -متولدین سال های 1328 و قبل از آن با ارائه ی کپی مدرک دکترا نیاز به کارت پایان خدمت ندارند.

 

  • داشتن حداقل سن 23 سال تمام.
  • اصل گواهی بانک مبنی بر تایید حساب جاری و حسن اعتبار بانکی به نام متقاضی فقط روی فرم الف قابل قبول است(با مهر امضای رئیس شعبه)ضمناَ حساب های جاری شتاب مربوط به شهرستان ها در صورتیکه روی فرم (الف)تایید شده باشد قابل قبول است.
    -ارائه ی دسته چک حساب جاری مربوطه در زمان تشکیل پرونده جهت روئت الزامی می باشد.

 



:: بازدید از این مطلب : 4
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 29 خرداد 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : احمدی

تبدیل شرکت سهامی عام به سهامی خاص در واقع فرآیندی است که در طی آن قالب یک شرکت به قالب نوع دیگر تغییر پیدا کرده. تغییر نوع شرکت باعث از بین رفتن شخصیت حقوقی آن شرکت نمی شود و نیاز به تاسیس مجدد آن شرکت ندارد. مهمترین تفاوت بین شرکت های سهامی عام و خاص در صاحبان و سرماهی گذاران و سهام داران آن می باشد.

 

 

شرایط تبدیل شرکت سهامی خاص به سهامی عام :

  • مجمع عمومی فوق العاده شرکت سهامی خاص این امر را تصویب کند.
  • سرمایه آن حداقل به میزانی که برای شرکتهای سهامی عام مقرر شده است ، یعنی 5 میلیون ریال برسد یا شرکت سرمایه خود را به میزان مذکور افزایش دهد. در این افزایش سرمایه، مبلغ سهام جدید باید تمامآ در حین پذیره نویسی تادیه گردد.
  • دو سال تمام از تاریخ تاسیس و ثبت شرکت گذشته و دو ترازنامه آن به تصویب مجمع عمومی صاحبان سهام رسیده باشد.
  • اساسنامه آن با رعایت مقرراتی که درباره شرکتهای سهامی عام وجود دارد، تنظیم یا اصلاح گردد.

تشریفات تبدیل شرکت سهام خاص به سهام عام :

 

  • شرکت باید ظرف یک ماه از تاریخی که مجمع عمومی فوق العاده صاحبان سهام تبدیل شرکت را تصویب کرده است، صورت جلسه مجمع عمومی فوق العاده را ضمیمه مدارک مذکور در ماده 279 ل.ا.ق.ت به مرجع ثبت شرکتها تسلیم کند.
  • مرجع ثبت شرکتها مندرجات مدارک را با قانون تطبیق می دهد و پس از آن تبدیل شرکت را ثبت و مراتب را به هزینه شرکت در روزنامه کثیرالانتشاری که آگهی های شرکت در آن چاپ می گردد و همچنین در یک روزنامه کثیرالانتشار دیگر آگهی خواهد نمود.
  • اگر سرمایه شرکت سهامی خاص از حداقل مقرر برای شرکتهای سهامی عام کمتر باشد، شرکت سهامی خاص برای تبدیل به شرکت سهامی عام باید سرمایه خود را افزایش دهد.
  • اگر به دلیل مذکور در بند قبل یا به هر دلیل دیگر شرکت بخواهد سرمایه خود را افزایش دهد، در این صورت شرکت باید سهام جدید خود را که در نتیجه افزایش سرمایه به وجود می آید، بنابر مقررات پذیره نویسی در شرکتهای سهامی عام عرضه کند، یعنی مواد 173 الی 182 و ماده 184 را باید رعایت کند.
  • اگر این سهام جدید تماما تادیه نشود، شرکت نمی تواند به شرکت سهامی عام تبدیل گردد.

در قانون تجارت و لایحه ی قانونی،قاعده ای کلی که دلالت بر جواز تبدیل انواع شرکت ها به یکدیگر باشد وجود ندارد، اما احکام خاصی در این زمینه موجود است. از جمله ماده ی 278 لایجه ی قانونی تبدیل شرکت سهامی خاص به سهامی عام و ماده ی 135 قانون تجارت تبدیل شرکت تضامنی به سهامی را تجویز نموده است. حقوقدانان بر این اعتقادند که اگر تمام شرکا موافقت کنند، تبدیل هر شرکتی به شرکت دیگر مجاز خواهد بود و چون تصمیم آن ها مخالف قانون نیست،دارای اثر خواهد بود.

شرکت سهامی خاص می تواند با شرایط زیر به شرکت سهامی عام تبدیل شود:

 

  • موضوع به تصویب مجمع عمومی فوق العاده ی شرکت سهامی خاص برسد.
  • دو ترازنامه ی شرکت به تصویب مجمع عمومی عادی رسیده باشد.
  • اساسنامه ی شرکت،با رعایت مقررات قانونی مربوط به شرکت سهامی عام، تنظیم و اصلاح شده باشد.
  • سرمایه ی شرکت حداقل به میزانی باشد که برای شرکت سهامی عام مقرر است(یعنی پنج میلیون ریال)،یا شرکت سرمایه ی خود را به میزان مذکور افزایش دهد.
 
مدارک لازم برای ثبت تبدیل شرکت سهامی خاص به عام:

شرکت سهامی خاص باید ظرف یک ماه از تاریخی که مجمع عمومی فوق العاده آن،تبدیل شرکت را تصویب کرده است.مدارک ذیل را به مرجع ثبت شرکت ها تسلیم کند:

_صورتجلسه مجمع عمومی فوق العاده که تغییر نوع شرکت را تصویب نموده است.

_اساسنامه که برای شرکت سهامی عام تنظیم شده و به تصویب مجمع عمومی فوق العاده رسیده است.

_دو ترازنامه،و دو حساب سود و زیان مربوط به دو سال قبل از اخذ تصمیم نسبت به تبدیل شرکت،که به تایید حسابدار رسمی رسیده باشد.

_صورت دارایی شرکت در موقع تسلیم مدارک به مرجع ثبت شرکت ها،که متضمن تقویم کلیه اموال منقول و غیرمنقول شرکت بوده و به تایید کارشناس رسمی وزارت دادگستری رسیده باشد.

 

مرجع ثبت شرکت ها پس از وصول مدارک و تطبیق مندرجات آن ها با مقررات قانونی، تبدیل شرکت را ثبت و مراتب را به هزینه شرکت، آگهی خواهد نمود. در آگهی تبدیل شرکت باید کلیه مندرجات اعلامیه تبدیل ،ذکر گردد و قید شود که اساسنامه جدید شرکت و دو ترازنامه و حساب سود و زیان مربوط به دو سال قبل از اخذ تصمیم نسبت به تبدیل شرکت و همچنین صورت دارایی شرکت و اموال منقول وغیرمنقول آن، در مرجع ثبت شرکت ها و در مرکز شرکت برای مراجعه علاقمندان آماده می باشد.آگهی تبدیل شرکت علاوه بر روزنامه کثیرالانتشاری که آگهی های شرکت در آن درج می گردد،اقلا باید در یک روزنامه کثیرالانتشار دیگر نیز آگهی شود.

 

 

اعلامیه تبدیل که باید به امضای دارندگان امضای مجاز شرکت رسیده و مشتمل بر این نکات باشد:

نام و شماره ثبت،موضوع،نوع فعالیت و مدت شرکت،مرکز اصلی شرکت و در صورتی که شعبی داشته باشد نشانی شعب آن،سرمایه شرکت و مبلغ پرداخت شده آن،تعداد و امتیازات سهام ممتاز،اگر وجود داشته باشد.در صورتی که شرکت برای مدت محدود تشکیل شده باشد تاریخ انقضای مدت،هویت کامل رئیس و اعضای هیات مدیره و مدیر عامل شرکت،شرایط حضور وحق رای صاحبان سهام در مجامع عمومی،مقررات اساسنامه راجع به تقسیم سود و تشکیل اندوخته،مبلغ دیون شرکت و همچنین مبلغ دیون اشخاص ثالث که توسط شرکت تضمین شده است.ذکر نام روزنامه کثیرالانتشاری که اطلاعیه ها و آگهی های شرکت در آن درج می گردد.

 

این موسسه با کادری مجرب آماده ارائه هر خدمات در زمینه ثبت شرکت و پاسخ گوی سوال های شما در زمینه انواع ثبت شرکت ها و نحوه اخذ کارت بازرگانی می باشد.



:: برچسب‌ها: ثبت شرکت ,
:: بازدید از این مطلب : 11
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 29 خرداد 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : احمدی

 

ساندویچ پانل

هنگامی که نام ساندویچ پنل را به زبان می آوریم ناخود گاه به یاد ساندویچ میفتیم. بله درست است ساندویچ پانل به دلیل شباهتی که به ساندویچ داشته و دارای سه لایه بوده این نام را به خود گرفته. لایه درونی که مابین دو لایه بیرونی قرار گرفته لایه ای عایق است که از نفوذ سرما، گرما، رطوبت و... جلوگیری می کند.

این عایق که همان هسته ساندویچ پانل نام دارد از جنس های مختلف می تواند باشد از جمله فوم عایق پلی یورتان که بیشترین استفاده را دارد، فوم عایق پلی استایرن،  فوم اکس پی اس و پشم سنگ. لایه های بیرونی آن از ورق های فلزی تشکیل شده که به وسیله رنگ های مختلف می توان به آن ظاهری زیبا بخشید و در موارد مختلف مورد استفاده قرار داد.

ورقهای فولادی تشکیل دهنده ساندویچ پانل نیز بسته به نوع شرایط آب و هوایی و نوع اقلیم می تواند از گالوانیزه، آلوزینک، آلومینیوم باشد.

 

انواع محصولات ساندویچ پانل

ساندویچ پانل سقفی

ساندویچ پانل دیواری

• ساندویچ پنل پیچ مخفی

ساندویچ پنل سردخانه ای

• ساندویچ پانل های دو رو ورق

• ساندویچ پنل های دو رو صاف

• ساندویچ پنل های دو رو نایلون

• پانل های یک رو ورق یک رو فویل

• پانل های یک رو کاغذ یک رو ورق

بر اساس نیاز مشتری و با توجه به نوع شرایط محیطی انواع محصولات ساندویچ پانل ارائه شده و نیاز مشتریان را برطرف می نماید.شایان ذکر است که شرکت ماموت جهت نصب ساندویچ پانل افرادی کارآزموده و مجرب در این زمینه را استخدام نموده تا بتواند با تحویل فوری ساندویچ پانل، کاری با کیفیت و بهینه از لحاظ هزینه را به شما عزیزان ارائه دهد.

 

ویژگی های ساندویچ پانل ماموت

• تولید انواع ورق ساندویچ پانل.

• تنوع در رنگ و طرح های مختلف ساندویچ پنل باعث زیباتر شدن آنها و رضایت بیشتر مشتریان گردیده است.
• عرض پانل ها به صورت ثابت و طولشان در هر متراژی که مورد نیاز است تولید می شود و این باعث شده که هر گونه نیاز مشتری در این خصوص تامین شود.
• وزن بسیار سبک هسته ساندویچ پانل سبب کاهش بسیار زیاد وزن آن شده بطوری که در مقایسه با مصالح ساختمانی مشابه خود تا 50 برابر سبک تر می باشد. وجود این خصوصیت باعث کاهش مصرف انرژی و کاهش هزینه در تولید می شود.
• مقاومت بسیار بالای این محصول سبب کاربرد بیشتر آن در ساختمانهای پیش ساخته و ... شده است. در هنگام تولید ساندویچ پانل تمامی نیرو به صورت فشرده در آن جمع و جذب شده و ایجاد محصولی نموده که در مقابل فشار انواع بارها و ضربات، استحکام لازم را داشته باشد و در مقابل مصالحی چون چوب بسیار مقاوم تر بوده و بیشتر مورد استفاده قرار می گیرد. به دلیل وجود این ویژگی می توان از آنها جهت ساخت دیوارهایی استفاده کرد که باید در برابر حوادث طبیعی از جمله باد ، زلزه و ... مقاوم باشد.
• در شرایط محیطی خاص که خوردگی و پوسیدگی دیوارها را خواهیم داشت، با استفاده از ساندویچ پانل ها با جنس های مختلف و مقاوم در مقابل خوردگی و زنگ زدگی می توان از این خرابی ها پیشگیری کرد. این ویژگی ساندویچ پانل در مقایسه با دیوارهای بتنی می تواند باعث برتری آنها باشد زیرا با استفاده آنها هزینه تعمیر و نگهداری کاهش یافته و دیگر نیازی به ساخت مجدد و هزینه های مربوط به آن نبوده و طول عمر چندین برابر ساندویچ پانل ها نسبت به دیگر مصالح ساختمانی سبب افزایش تقاضای آنها شده است.

 

شرکت ماموت

شرکت ماموت به عنوان اولین و برترین تولید کننده ساندویچ پانل در ایران با بکارگیری دستگاه ها و ماشین آلات پیشرفته دنیا و با استفاده از بهترین و با کیفیت ترین مواد اولیه و تولید انواع ساندویچ پانل توانسته بسیاری از نیازهای مشتریان و صنعت را تامین نموده و با ارائه مشاوره رایگان در خصوص تهیه و کاربرد ساندویچ پانل به شما عزیزان ارائه خدمت نماید.



:: برچسب‌ها: اجرای ساندویچ پانل , انواع ساندویچ پانل , ساندویچ پانل سقفی , ساندویچ پانل دیواری , ساندویچ پانل , ساندویچ پنل ,
:: بازدید از این مطلب : 6
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 29 خرداد 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : احمدی

مشخصات ساندویچ پنل

ساندویچ پنل ها بر اساس نوع ورق به کار رفته، مدل عایق استفاده شده، ضخامت و میزان فشردگی آن قیمت گزاری می شود. امروزه بیشتر از پلی اورتان به دلیل سبک بودن، مقاومت آن در برابر صدا،سرما و گرما و حرارت و ... مورد استفاده قرار گرفته است ورق های به کار رفته از جنس فولاد مبارکه،  آلیاژ آلومینیوم و روی می باشد.ورق های فولاد به دلیل قدرت رنگ پذیری پایین و آلومینیوم نرم بودن جنس فلز در برابر ورق های دیگر از کیفیت پایین تری برخوردار می باشد .

ورق آلوزینک شرکت ماموت برای تولید ساندویچ پنل ها از کره وارد می شود و خواص روی و آلومینیوم بر روی ورق در مواقع مخدوش شدن و هر عامل دیگری  باعث جلوگیری از زنگ زدگی و تغییر رنگ آن می شود.

ساندویچ پنل از دو لایه ی آهنی سبک  که وسط آین دو لایه آهنی یک لایه ی عایقی نرم، سبک و مستحکم قرار دارد.که ترکیب این لایه ها با هم بسیار قدرتمند و مستحکم در برابر هر گونه مخدوشی می باشد.

انواع ساندویچ پانل از لحاظ کاربرد

ساندویچ پنل از دو نوع ساندویچ پانل سقفی و پانل دیواری می باشد:

ساندویج پنل در صنایع امروز  به علت پایین بودن هزینه ساخت آن مورد استفاده بسیاری قرار گرفته است.

کاربرد ساندویچ پنل در صنایع مختلف را میتوان در ساخت کانکس ، کانتینر، سوله ،کارخانه های مختلف صنعتی و ... و کلیه ی ساخت ها مورد استفاده قرار داد.

از ویژگی های استفاده از ساندویچ پنل میتوان از سهولت در انجام دادن کارها ،قابلیت کاهش انتقال حرارت، صوت ،رطوبت و همچنین استفاده مجدد همان ساندویچ پنل در موارد و پروژه های دیگر ، مقاومت در برابر آتش سوزی  و استفاده های بسیار دیگری نام برد.

ساندویچ پنل ها بر اساس نوع ورق، نوع عایق ، ضخامت و میزان فشردگی قیمت گذاری می شود.

نوع ساندویچ پانل در صنایع مختلف با توجه به نوع استفاده از عایق متفاوت است . پس باید دقت داشت در هنگام خرید ساندویچ پنل را برای کجا و  چه مکانی با چه شرایط آب و هوایی می خواهید مورد استفاده قرار دهید.

برای اطلاع از شرایط و قیمت فروش ساندویچ پانل با کارشناسان وبسایت در تماس باشید.



:: برچسب‌ها: خرید ساندویچ پانل , ساندویچ پانل سقفی , ساندویچ پانل دیواری , قیمت ساندویچ پانل , شرکت ماموت , کاربرد ساندویچ پانل ,
:: بازدید از این مطلب : 2
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 29 خرداد 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : احمدی

 

مزایای انواع فوم ساندویچ پانل

 

فوم عایقی که در ساندویچ پانل ها و در بین دو ورق محافظ عایق مورد استفاده قرار می گیرد، ضمن اینکه باید دارای وزن سبکی باشد، باید از انعطاف پذیری و نرمی مناسبی نیز برخوردار باشد. عموما فوم میانی استفاده شده در ساندویچ پانل ها از جنس پلی یورتان، پشم سنگ، پلی استایرن و XPS می باشد. هرکدام از این فوم ها خواص و کاربردهای گوناگونی در ساندویچ پانل ها و همچنین نوع استفاده از آن ها را ایجاد می کند. در اصل باید بگوییم که هرکدام از این عایق ها دارای مزایا و معایبی هستند که باید به آنها بصورت جداگانه و مجزا پرداخت. ما در اینجا برخی از مزایای انواع فوم ساندویچ پانل و همچنین معایب آن را بیان کرده ایم.

فوم عایق ساندویچ پانل

مزایا:

1- مشابه بودن فرایند تولید فوم عایق ساندویچ پانل با فرایند تولید پلی یورتان که فرایند گرماده می باشد و همچنین پیوند مولکولی شدید موجود در بین ذرات آن.

2- دانسیته و فشردگی بالای این فوم ها شبیه فوم پلی یورتان.

3- حالت خمیری و نرم بودن فوم عایق ساندویچ پانل آن و قابلیت شکل دهی آن به شکلهای گوناگون.

4- پایین تر بودن هزینه آن در مقایسه با فوم پلی یورتان با در نظر داشتن کیفیت یکسان با آن.

معایب:

1- پانل هایی با ورق های ذوزنقه ای می تواند مشکل این نوع فوم ها را به خوبی نمایان گرداند.

2- به علت فشردگی بالا نمی توان این محصول را به شکل موج های موجود در ورق ها برش داد.

3- از این فوم ها نمی توان در پانل های سقفی استفاده کرد.

 

فوم عایق ساندویچ پانل پلی یورتان

مزایا:

1- دارا بودن بیشترین دانسیته در بین کلیه ی عایق های موجود.

2- اولین فوم عایق ساندویچ پانل به کار برده شده در ایران برای تولید ساندویچ پانل.

3- تولید کانتینیوس و دیسکانتینیوس.

4- پیوند مولکولی بالا به علت ترکیب دو ماده دی ایزوسیانات و پلی ال.

5- چسبندگی بالا و مناسب ورق های گالوانیزه نسبت به این فوم ها

6- بالا رفتن حجم ایزوسیانات و پلی ال بعد از فرآیند ترکیب، باعث پرشدن تمام محل های خالی موجود می شود.

معایب:

1- ضریب هدایت حرارتی بسیار پایین.

2- قیمت بالای آن نسبت به بقیه فوم های عایق موجود در ساندویچ پانل پلی یورتان.

3-این فوم ها برای مکان هایی که در آنها عایقکاری و برودت مورد توجه نمی باشد چندان مناسب نیست. در واقع علت آن را می توان بالا بودن هزینه استفاده از آن بیان کرد.

4- محدودیت برای تولید در ضخامت های متنوع.

5- فوم عایق ساندویچ پانل پلی یورتان این امکان را به شما می دهد تا در پانل ها، به دلیل عدم وقوع افزایش حجم مورد نظر در ترکیب ایزو و پلی، پوکی ایجاد کنید.

6- مواد سازنده این نوع فوم تماما وارداتی می باشد و همین امر باعث ایجاد مشکلات متعدد در زمینه تولید آن در زمان تحریم می شود.

 

فوم عایق ساندویچ پانل پلی استایرن

مزایا:

1- قیمت پایین آن در مقایسه با دیگر فوم ها.

2- امکان تولید محصول ساندویچ پانل پلی استایرن با دانسیته های مختلف به دلیل دیسکانتینیوس بودن فرایند تولید آن.

3- تولید آسان این محصول در ابعاد و شکل های گوناگون.

4-این فوم ها بر حسب سفارش مشتری قابلیت اعمال تغییرات در ضخامت برحسب میلیمتر را دارند.

5- پایین بودن وزن آن در مقایسه با محصولات مشابه آن.

معایب:

1- به علت دانسیته پایین، این فوم ها برای مکان هایی که عایقکاری گرمایی و سرمایی مورد توجه می باشد، نامناسب است.

2- به دلیل روش ساخت آنها پیوند ضعیف تری در بین ذرات آن در مقایسه با پلی یورتان وجود دارد.

3- امکان جمع شدگی در برابر شعله مستقیم آتش در نمونه های جدید آن و مشتعل بودن نمونه های قدیمی.

 

فوم عایق ساندویچ پانل پشم سنگ

مزایا:

1- عایق ساندویچ پانل پشم سنگ بسیار کاملتر و ارزان تر از فوم ها است.

2- دارای ضریب هدایت حرارتی کم می باشد.

3- در برابر حرارت مقاومت بسیار خوبی دارد.

4- نسوز بودن و مناسب بودن برای کوره های گوناگون.

5- چسبندگی تقریبا خوب به ورق های محافظ.

معایب:

1- طول عمر کم.

2- نفوذ آب در آن به دلیل وجود تخلخل در آن.

3-بالا رفتن ضریب هدایت حرارتی با نفوذ آب و رطوبت.

4- پایین بودن پیوند مولکولی در آن به دلیل ساختار آن.



:: برچسب‌ها: فوم ساندویچ پانل , فوم پلی یورتان , فوم پلی استایرن , ساندویچ پانل پلی یورتان , کاربرد ساندویچ پانل , قیمت ساندویچ پانل ,
:: بازدید از این مطلب : 8
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 29 خرداد 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : احمدی

ساندویچ پانل چیست ؟

ساندویچ پانل دورو ورق می باشد که بین آن فوم بعوان عایق قرا می گیرید ورق های ساندویچ پانل میتواند از جنس آلمینیوم ، آلوزینک ، گالوانیزه باشد و فوم عایق ساندویچ پانل می تواند از جنس پلی استایرن ( یونولیت ) ، XPS ( پلی استایرن فشرده شده ) ، فوم تزریقی پلی اورتان ، پشم سنگ و پشم شیشه باشد.

عایق و نوع ورق ساندویچ پانل با توجه به کاربری تایین می شود ، عایق یونولیت دارای دانسیته 20 و عایق XPS دارای دانسیته 30 و عایق پلی اورتان دارای دانسیته 40 دارد.

ساندویچ پانل ها به دو دسته ساندویچ پانل دیواری و ساندویچ پانل سقفی تقسیم می شوند که  ابعاد خاص دارند در ادامه به مشخصات ساندویچ پانل ها بیشتر می پردازیم. چند ویژگی اصلی ساندویچ پانل از جمله ویژگی های بسیار زیاد ساندویچ پانل ها می توان به موارد روبرو اشاره کرد: ساندویچ پانل در برابر زنگ زدگی و مواد شیمیایی ، در برابر حشرات  مقاوت دارند ، وزن سبک ، اجرای سریع سازه های پانلی، ساندویچ پانل غیرقابل اشتعال و مقاوم در برابر آتش‌سوزی، ساندویچ پانل مقاوم در برابر باد و رانش زمین و زلزله، ساندویچ پانل عایق رطوبت، گرما، صدا و نور همچنین قيمت هر متر مربع ساندویچ پانل بسيار كمتر از ساختن يك متر مربع ديوار بوسيله مصالح ديگر مي باشد.

با توجه به شرايطي كه در بالا به توضيح دادیم ساندویچ پانل مورد توجه كارفرمايان به دليل ارزان بودن قیمت ساندویچ پانل و افزايش سرعت انجام پروژه قرار گرفته است.

ابعاد ساندویچ پانل دیواری دارای عرض مفید 14/1 و عرض غیر مفید 16/1 متر در طول 00/12 متر می باشد و ایعاد ساندویچ پانل های سقفی دارای عرض مفید 00/1 متر و عرض غیر مفید 07/1 متر در طول 50/12 متر می باشد.

ساندویچ پانل ها دارای ضخامت های مختلفی می باشند گستره ضخامت ساندویچ پانل از 4 سانت تا 15 سانت با توجه به کاربری و شرایط آب و هوا انتخاب میشود.

ساندویچ پانل ها دارای رال رنگ هایی از جمله سفید ، آبی ، سبز ، قرمز ، طوسی ، کرم ، قهوه ای ، نارنجی ، زرد هستند.

نصب ساندویچ پانل باید توسط افراد متخصص و مجرب انجام شود .ساندویچ پانل ها به دلیل وزن سبک سریع و آسان صورت می گیرد. همچنین ساندویچ پانل های سقفی نسبت به ساندویچ پانل های دیواری باید از کیفیت بالاتری برخوردار باشند به دلیل اینکه سقف بیشتر از دیوارها در برابر نور خورشید، باران و برف قرار میگیرد. به همین دلیل باید استحکام بیشتر و کیفیت بالاتری داشته باشند.



:: برچسب‌ها: ساندویچ پانل ، ساندویچ پانل دیواری ، ساندویچ پانل سقفی ، قیمت ساندویچ پانل ، ساندویچ پانل ارزان ، ساندویچ پانل قیمت مناسب ، ساندویچ پانل تحویل فوری ,
:: بازدید از این مطلب : 4
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 29 خرداد 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : احمدی

 

ساندویچ پانل کانکس

 

کانکس:

کانکس ها محفظه ها یا اتاقک هایی هستند که برای مواردی که نیاز به جابه جایی های متعدد هست و همچنین برای کاربردهای مختلف بسیاری مورد استفاده قرار می گیرند.

موارد استفاده کانکس:

عموما کانکس ها برای مواردی چون سرویس های بهداشتی جاده ای، محل نگهبانی در ساختمان ها، دفاتر کار، مراکز امداد و نجات جاده ای، بیمارستان های صحرایی، مراکز نظامی و پلیسی، سردخانه های سیار و غیره مورد استفاده قرار می گیرد.

 

[caption id="attachment_950" align="alignnone" width="800"]ساندویچ پانل کانکس نمای داخلی کانکس[/caption]

انواع کانکس:

کانکس ها انواع مختلفی دارد که از انواع آن کانکس استاندارد، اسکیددار و تاشو سردخانه ای است که هرکدام به دو نوع متحرک و ثابت تقسیم می شوند. چنانچه دیوارها، کف و سقف کانکس ها را با ساندویچ پانل پوشانده و ساخته شده باشد به آن ساندویچ پانل کانکس گویند.

ساندویچ پانل کانکس جهت آماده سازی و تولید کانکس ها استفاده می شود و کانکس تولید شده در کارگاه ها و قرارگاه ها و مکان های نظامی و خیلی مصارف دیگر مورد استفاده قرار می گیرد.

 

کانکس ساندویچ پانل:

کانکس ساندویچ پانل، کانکسی را گویند که در ابعاد آن از ساندویچ پانل استفاده می شود.

در اکثر موارد دیوارها، کف و سقف کانکس ها را با ساندویچ پانل ها تولید می کنند. این نوع کانکس ها به دلیل استفاده از ساندویچ پانل، مطمئنا عایق خوبی در برابر گرما و سرما می باشد و در جاهایی که حفظ حرارت و همچنین رعایت بهداشت و ایمنی نیاز باشد بسیار مفید و مناسب است.

انواع کانکس های ساندویچ پانل:

کانکس های متحرک (mobile conex): که دارای چرخ می باشد و قابل حرکت و جابجاشدن است.

کانکس های ثابت (fixed conex): که می توان برای مدت زمان زیادی در یک جای ثابت از آن استفاده کرد.

 

[caption id="attachment_952" align="aligncenter" width="650"]ساندویچ پانل کانکس ساندویچ پانل کانکس[/caption]

 

کاربرد ساندویچ پانل کانکس:

از پرکاربرد های ساندویچ پانل ها، همین ساندویچ پانل کانکس می باشد.

همانطور که گفته شد ساندویچ پانل ها از پر استفاده ترین مصالح در ساخت کانکس هستند.

همچنین برای داشتن عایقی مقاوم در کانکس ها از ساندویچ پانل ها استفاده می شود.

ساندویچ پانل هایی که در کانکس بکار برده می شود باعث جلوگیری از نفوذ باران یا هر عامل طبیعی دیگر در این کانکس ها می شود.

از موارد استفاده کانکس ساندویچ پانل هم می توانبه موارد زیر اشاره کرد:

کانتینر ها

پشت بند تریلرها

اورژانس

سردخانه

آزمایشگاه ها

بیمارستان های صحرایی

 



:: برچسب‌ها: انواع ساندویچ پانل , انواع کانکس , خرید ساندویچ پانل , ساندویچ پانل کانکس , کانکس ساندویچ پانل , نصب ساندویچ پانل ,
:: بازدید از این مطلب : 3
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 28 خرداد 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : احمدی

ساندویچ پنل در نمای ساختمان

 

کاربرد ساندویچ پانل در نمای ساختمان یکی از موارد بی شمار استفاده از این ماده در صنایع مختلف مي باشد.

از لحاظ طرز قرار گيري در نما، المانهاي مختلف تشكيل دهنده بناها را مي توان در سه لايه پشت سرهم به ترتيب زیر بیان کرد:

1- قاب فولادی اصلی، كه ستونها، تيرهای اصلی و بادبندها را در بر می گیرد.

2- فولاد كمكی شامل تيرريزی و ريلهای جانبی است.

اعضای فولاد کمکی در ساختمان دارای سه هدف می باشند.

  • تكيه گاه بودن براي پوشش
  • انتقال بار واردشده بر پوشش به قاب اصلي
  • گيرداری اضافی برای اعضای فولادی اصلی فراهم خواهد کرد.

 

3- جهت پوشش روی سقف و ديوارها می باشد.

کارکرد این پوشش را می توان در موارد زیر بیان کرد:

  • جداکردن فضاهای داخلی و بيرونی ساختمان
  • انتقال بار ساختمان به فولاد كمكي
  • بالابردن گيرداری فولاد كمكی
  • عايق بندی گرمايی و صوتی
  • جلوگيری از گسترش آتش سوزی
  • هوابندی ساختمان

 

ساندویچ پانل های سقفی:

از ساندويچ پانلهای سقفي براي مواردی که سقف باید سبک باشد، استفاده می شود. به همین منظور، سقف بايد شيب دار ساخته شود. لازم به ذکر است که شيب می توان بسيار كم باشد حتی در برخي سيستم ها شيب یک درجه می باشد. ساندویچ پانل های سقفی در کارخانه ها با توجه به ابعاد ساختمان ساخته مي شوند.

دو سر و کناره های هر پانل به گونه ای آماده مي شوند كه درزهای آب بند و محکمی را بتوان به راحتی در محل، اجرا کرد. پانلها به فريم بندی زيرين متصل می شوند. غالبا این فریم ها تيرريزی از پروفيل های فولادی می باشد. پيچهای مته ای خودرو باعث اتصال فریم ها می شود.

لبه پانلهای سقفی و جزئیات آن با قطعات كاربردی ديگر که توسط همان توليد كننده ساخته شده، همچون بازشوها، آبروهاي كناره و پنجره های سقفی سازگار می باشد.

 

[caption id="attachment_916" align="aligncenter" width="1024"]کاربرد ساندویچ پانل در نمای ساختمان کاربرد ساندویچ پانل در نمای ساختمان[/caption]

 

مشخصات فنی ساندویچ پانل سقفی:

سيستم های ساندویچ پانل سقفی به صورت زیر تقسیم می شود:

1- پانل های پيچ پيدا:

پانل های پیچ پیدا كه برجستگی های سطح مقطعشان به شكل پله های ذوزنقه ای است و همچنین در آنها ورق بيرونی در كنار و انتهای پانل، طول بیشتری نسبت به ورق زيرين دارد. اين پانل ها برای سقفهای دارای شيب 4 درجه و بيشتر مناسب هستند که با روش همپوشانی كناری و همپوشانی انتهايی قرار دارند.

2- پانل هاي پيچ مخفی:

پانل های پیچ مخفی كه در سقف های با شيب تا 1 درجه می توانند استفاده شوند، پروفيلي دارند كه به گونه ای طراحي شده كه داراي اتصال مخفی باشند. درزهای کناری در سطح مقطع اين پانل ها در روي تاجهاي مقطع تعبيه شده است. باتوجه به این امر اين پانل ها همپوشانی كناری به صورت پانل های پيچ پيدا ندارند.

مناسب تر است اين پانل ها از تاج شيروانی تا پايين شيب شيروانی يک تكه باشند تا از همپوشانی انتهايی نیز جلوگیری شود.

 

ساندویچ پانل های دیواری:

از ساندويچ پانل ها در ديوارها و همچنین نمای ساختمان نیز استفاده مي شود. ساندويچ پانل های ديواری در دو جهت خواب عمودی يا افقی به کار برده می شوند.

پروفيل سطح خارجی مي تواند به اشکال زیر باشد:

  • ذوزنقه ای
  • شانه ای
  • شطرنجی
  • صاف

در ساندویچ پانل های دیواری اکثرا پیچ مخفی هستند.

 

مشخصات پانل های ديواری:

ضخامت فلز ساندويچ پانل ديواری، در ورقهای خارجی فولادی يا آلومينيومی  0.5 تا 0.7 ميليمتر است.

ضخامت پانل با توجه به ظاهر پروفيل ورق خارجی و همچنین نوع عايق، از 40mm تا 100mm مي باشد. کمترین ضخامت پانل، متناظر با عبوردهي گرمايی 0.45 وات بر مترمربع درجه است. هسته های ضخيمتر، عملكرد گرمايی بهتری به ارمغان آورده، مقاومت مكانيكي و سختي بيشتری را به وجود می آورد.

عرض ساندويچ پانلهای ديواری در اندازه های مختلفی در بازه 30 تا 120 سانتی متر توليد می شوند. ساندويچ پانل های با هسته پلی یورتان تزريق شده، معمولا تا 10 متر و حتی بیشتر هم توليد مي شوند.

 

پوشش در ساختمان به غیر از سقف و نما معمولا شامل اجزای دیگری چون پنجره ها، نورگيرها، هواكش ها و آبروها هم خواهد بود. نكته قابل توجه اين است كه طراحی بهينه سازه ساختمان، آن قدر كه به تک تک اجزای بالا بستگي دارد، به اندركنش آنها هم بستگی دارد. به این ترتیب طراحان باید برای طراحی سازه همه ی اجزا را باهم در نظر بگیرند.



:: برچسب‌ها: ساندویچ پانل ,
:: بازدید از این مطلب : 12
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 28 خرداد 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : احمدی

لیست قیمت ساندویچ پانل سقفی/ پانل دیواری


 

لیست قیمت ساندویچ پانل شرکت ماموت

کدنام کالاضخامتنوع ورقعرضقیمت
401 ساندویچ پانل سقفی 4cm آلوزینک 100cm تماس با شرکت ماموت
402 ساندویچ پانل دیواری 4cm آلوزینک 116cm تماس با شرکت ماموت
403 ساندویچ پانل سقفی 5cm آلوزینک 100cm تماس با شرکت ماموت
404 ساندویچ پانل دیواری 5cm آلوزینک 116cm تماس با شرکت ماموت
405 ساندویچ پانل سقفی 6cm آلوزینک 100cm تماس با شرکت ماموت
406 ساندویچ پانل دیواری 6cm آلوزینک 116cm تماس با شرکت ماموت
407 ساندویچ پانل سقفی 7cm آلوزینک 100cm تماس با شرکت ماموت
408 ساندویچ پانل دیواری 7cm آلوزینک 116cm تماس با شرکت ماموت

 


 

لیست قیمت ساندویچ پانل شرکت دپو پانل

کدنام کالاضخامتنوع ورقعرضقیمت
401 ساندویچ پانل سقفی 4cm آلوزینک 100cm 106,000 تومان
402 ساندویچ پانل دیواری 4cm آلوزینک 116cm 108,000 تومان
403 ساندویچ پانل سقفی 5cm آلوزینک 100cm 110,000 تومان
404 ساندویچ پانل دیواری 5cm آلوزینک 116cm 112,000 تومان
405 ساندویچ پانل سقفی 6cm آلوزینک 100cm 114,000 تومان
406 ساندویچ پانل دیواری 6cm آلوزینک 116cm 116,000 تومان
407 ساندویچ پانل سقفی 7cm آلوزینک 100cm 118,000 تومان
408 ساندویچ پانل دیواری 7cm آلوزینک 116cm 120,000 تومان

 


 

لیست قیمت ساندویچ پانل شرکت اطلس پانل

کدنام کالاضخامتنوع ورقعرضقیمت
401 ساندویچ پانل سقفی 4cm آلوزینک 100cm 106,000 تومان
402 ساندویچ پانل دیواری 4cm آلوزینک 116cm 108,000 تومان
403 ساندویچ پانل سقفی 5cm آلوزینک 100cm 110,000 تومان
404 ساندویچ پانل دیواری 5cm آلوزینک 116cm 112,000 تومان
405 ساندویچ پانل سقفی 6cm آلوزینک 100cm 114,000 تومان
406 ساندویچ پانل دیواری 6cm آلوزینک 116cm 116,000 تومان
407 ساندویچ پانل سقفی 7cm آلوزینک 100cm 118,000 تومان
408 ساندویچ پانل دیواری 7cm آلوزینک 116cm 120,000 تومان

 


 

لیست قیمت ساندویچ پانل شرکت ایلیا پانل

کدنام کالاضخامتنوع ورقعرضقیمت
401 ساندویچ پانل سقفی 4cm آلوزینک 100cm 106,000 تومان
402 ساندویچ پانل دیواری 4cm آلوزینک 116cm 108,000 تومان
403 ساندویچ پانل سقفی 5cm آلوزینک 100cm 110,000 تومان
404 ساندویچ پانل دیواری 5cm آلوزینک 116cm 112,000 تومان
405 ساندویچ پانل سقفی 6cm آلوزینک 100cm 114,000 تومان
406 ساندویچ پانل دیواری 6cm آلوزینک 116cm 116,000 تومان
407 ساندویچ پانل سقفی 7cm آلوزینک 100cm 118,000 تومان
408 ساندویچ پانل دیواری 7cm آلوزینک 116cm 120,000 تومان

 


 



:: برچسب‌ها: ساندویچ پانل , ساندویچ پانل سقفی , ساندویچ پانل دیواری , قیمت ساندویچ پانل , ساندویچ پنل , قیمت پانل سقفی , , قیمت ساندویچ پنل , لیست قیمت ساندویچ پانل , لیست قیمت ساندویچ پانل دیواری , لیست قیمت ساندویچ پانل سقفی ,
:: بازدید از این مطلب : 16
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 28 خرداد 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : احمدی

ساندویچ پانل چیست

نام ساندویچ پانل به دلیل ساختار و شکل ظاهری آن می باشد زیرا ساختاری شبیه ساندویچ داشته و از دو لایه بیرونی تشکیل شده که فومی عایق بین این دو لایه قرار دارد که جنس آن دارای اهمیت ویژه ای است و به دو صورت ساندویچ پانل دیواری و ساندویچ پانل سقفی تولید می شود.

 

رنگ ساندویچ پانل

ساندویچ پانل ها دارای 12 طیف رنگی می باشند از جمله رنگ های سفید، کرم، زرد، قرمز، طوسی، یشمی،نقره ای، بنفش، آبی، سبز

 

چرا ساندویچ پانل

• قابلیت شستشو دارد.

• دارای وزن سبکی است.

• عمر سازه را افزایش میدهد.

• دارای رنگ های متنوع است.

• عایق صوتی بسیار مناسبی است.

• دارای ظاهری زیبا و مناسب است.

• قابلیت استفاده در تمامی مناطق، حتی در ارتفاعات.

• نگهداری و پاکیزگی آن به راحتی صورت می پذیرد.

• در هزینه های سرمایشی و گرمایشی صرفه جویی می کند.

• در قیاس با سایر مصالح ساختمانی مقرون به صرفه تراست.

• استفاده بهینه از فضاهای خالی و دستیابی به فضای مفید بیشتر.

• استفاده از آنها در طرح های خاص و قابلیت انعطاف پذیری آن ها.

• صرفه جویی در هزینه های پی سازی و اسکلت بندی ساختمان ها.

• قابلیت جابجایی داشته و نصب و اجرای آسان، راحت و سریعی دارد.

• در برابر حوادث طبیعی از جمله سیل، زلزله، رانش زمین، باد، طوفان و ...

• مقاومت در مقابل حلال ها و ضد خوردگی در برابر محیط هایی که دارای خاصیت اسیدی و بازی هستند .

 

شرکت ماموت با داشتن چندین سال سابقه در زمینه ساخت انواع ساندویچ پنل ازجمله ساندویچ پانل سقفی، ساندویچ پانل دیواری، ساندویچ پانل پلی یورتان، ساندویچ پانل پلی استایرن و ... و ارائه آن به بازارهای داخلی و خارجی توانسته بسایری از نیازهای صنعت را تامین کند و به شما عزیزان در جهت رسیدن به اهدافتان یاری نماید. متخصصین و مشاورین این امر هر گونه سوالی در این زمینه از جمله نوع و قیمت ساندویچ پانل، فواید ساندویچ پانل ماموت، انواع ساندویچ پانل، کاربرد آنها و... که در ذهن شما عزیزان می باشد، پاسخگو هستند.



:: برچسب‌ها: ساندویچ پانل , ساندویچ پانل سقفی , ساندویچ پانل دیواری , قیمت ساندویچ پانل , ساندویچ پنل , قیمت پانل سقفی , , قیمت ساندویچ پنل , لیست قیمت ساندویچ پانل , لیست قیمت ساندویچ پانل دیواری , لیست قیمت ساندویچ پانل سقفی ,
:: بازدید از این مطلب : 3
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 27 خرداد 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : احمدی

ساندویچ پانل

در زمان های قدیم برای ساخت یک ساختمان زمان بسیاری لازم بود تا مواد اولیه را تهیه و به محل مورد نظر انتقال دهند و پس از آن بسیاری ازآنها را باهم ترکیب کرده تا به ماده جدیدی دست پیدا کنند و بتوانند در ساختمان سازی از آن استفاده کنند. در حال حاضر نیز در بسیاری از کشورها و مناطق مختلف سازو کار با مصالح سنتی همچنان ادامه دارد ولیکن در بسیاری از کشورهای پیشرفته اروپایی و آسیایی ساخت و ساز سنتی از میان رفته و جای خود به سازه های نوین امروزی داده است. تولید پانل با پیشرفت علم هر روز گسترش یافته و بسیاری از مردم از آن جهت ساخت سازه ساندویچ پانل و یا سازه پیش ساخته و ... استفاده می کنند و در صرف وقت و انرژی کمتر هزینه می کنند.

 

انواع ورق ساندویچ پانل

ورق آلومینیوم

ورق گالوانیزه

ورق آلوزینک

 

 

 

 انواع ساندویچ پانل

ساندویچ پانل پلی یورتان

ساندویچ پانل پلی استایرن

ساندویچ پانل پشم سنگ

ساندویچ پانل اکس پی اس

 

 

 

 

 

انواع فوم ساندویچ پانل

فوم پلی یورتان

فوم پلی استایرن

فوم پشم سنگ

 

 

 

 

انواع محصولات ساندویچ پانل

• ساندویچ پانل سقفی

• ساندویچ پانل دیواری

• پانل های سردخانه ای

• پنل یک رو ورق یک رو کاغذ

• پانل یک رو ورق یک رو فویل

• ساندویچ پانل های دو رو ورق

• ساندویچ پنل های پیچ مخفی

• ساندویچ پانل های دو رو فویل

• ساندویچ پنل های دو رو نایلون

 

 

 

 

 

 

 

 

 

کاربرد ساندویچ پانل

• سوله های صنعتی

• سالن های ورزشی

• ویلاهای پیش ساخته

• نیرو گاه های نظامی

• استخرهای سرپوشیده

• سازه های پیش ساخته

• کشتارگاه های صنعتی

• کانتینر های حمل و نقل

• جهت میادین میوه و تره بار

• پوشش دیوار و سقف سوله

•ساندویچ پانل های اتاق تمیز

• ساخت مساجد و نمازخانه ها

• ساختمان های اداری و تجاری

• کانکس های ایمنی و اورژانس ها

• سردخانه ها صنعتی ثابت و متحرک

• ساندویچ پنل سالن های پخت غذا

• ساخت کمپ های سیاحتی و تفریحی

• انبارهای مواد غذایی و دارویی و سیلوها

• درمانگاه ها و مراکز بهداشتی و بیمارستان ها

• کانکس های کارگاهی در پروژه های ساخت و ساز

• کانکس ها و سازه پیش ساخته اتاق کنترل و یا فرمان

• ساخت انواع کانکس، کانکس نگهبانی، مطبوعاتی، گلخانه ها

• اتاق های پیش ساخته برای مناطق دچار حوادث سیل و زلزله

• سالن های پرورش قارچ و مرغداری ( ساندویچ پانل پلاستی سول )

 

 

برترین ویژگی های یک ساندویچ پانل

• در برابر ضربه و فشار مقاومت بسیار زیادی دارند.

• عایق گرما بوده و باعث صوفه جویی در مصرف انرژی است.

• ضد حرارت و حریق است و با اطمینان خاطر میتوان از آنها استفاده کرد.

• عایق صوت می باشد و در دنیای پر سرو صدای امروزی مکانی آرام برای ما به وجود می آورد.

 

شرکت ماموت

این شرکت همگام با پیشرفت علم و تکنولوژی روز دنیا  با در نظر گرفتن صرفه جویی در مصرف انرژی و سازگاری با محیط اطراف، محصولات منحصر به فردی  تولید می کند. امروزه تولید محصولات ساندویچ پانل در بازار جایگزین مصالح سنتی شده اند و جهت پوشش سقف و پوشش دیوار بکار می رود. کاربرد پنل ها به دلیل سازگاری آنها با هر نوع اقلیم و آب و هوایی سبب جذب بسیاری از مردم برای خرید آنها شده است. دلیل دیگر تقاضای زیاد آنها ویژگی های خاصی است که آنها دارند از جمله مقاومت آنها در برابر حوادث و شرایط مختلف و همینطور زیبایی ظاهری که به نمای داخلی و خارجی می بخشد.

ساختار ظریف و زیبای پانل ها و داشتن تنوع رنگ در آنها و در نهایت ساخت سازه ساندویچ پانل، بسیار چشمگیر و قابل توجه است، بطوریکه هر روز تقاضا برای آنها بیشتر و بیشتر می شود. استفاده از ساندویچ پانل جهت ساخت سازه پیش ساخته و ... در کشورهای اروپایی و آسیایی مرسوم بود و در سالهای اخیر در کشور ما نیز گسترش پیدا کرده است.

جهت اطلاع از قیمت ساندویچ پانل به سایت مراجعه نمایید.

 



:: برچسب‌ها: محصولات ساندویچ پانل ,
:: بازدید از این مطلب : 1
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 19 خرداد 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : احمدی

 

 

[caption id="attachment_7745" align="aligncenter" width="800"] انواع ساندویچ پانل[/caption]

 

ساندویچ پانل

ساندویچ پانل محصولی متشکل از چند لایه به هم فشرده می باشد. این محصول معمولا از سه لایه تشکیل شده است که دولایه بیرونی آن ورق فلزی می باشد و یک لایه عایق بین آن ها قرار گرفته است. نوع و جنس این لایه ها با توجه به کاربرد ساندویچ پنل متفاوت است. استفاده از انواع ساندویچ پانل بسیار مقرون به صرفه تر از سایر مصالح سنتی می باشد. این محصولات برخلاف مصالح سنتی نیاز به ترکیب مواد دیگر ندارند. در واقع یک ترکیب آماده است که می تواند به تنهایی در ساخت سازه های مختلفی استفاده شود. ساندویچ پانل به انواع سقفی و دیواری تقسیم می شود.

 

ساندویچ پانل سقفی

ساندویچ پانل سقفی در ساخت سقف پروژه های مختلف به کار میرود. ساندویچ پنل سقفی از گام های بلند تری برخوردار است که به جهت مقابله با بارش های فصلی اینگونه ساخته می شوند. گام های ذوزنقه ای و شکل اورلپ آن امکان نفوذ آب به داخل را از بین می برد. لایه های بیرونی این محصول معمولا ورقه های آلوزینک و گالوانیزه و یا آلوزینک می باشد. میان این لایه ها فوم پلی یورتان قرار گرفته است که عایق مناسب صوت و حرارت است.

 

ساندویچ پانل دیواری

ساندویچ پانل دیواری برای پوشش دیوارها و اطراف سوله ها استفاده می شود. این محصول بر خلاف ساندویچ پانل سقفی دارای فراز و نشیب های کمتری می باشد. هنگام نصب ساندویچ پانل دیواری این نر و مادگی ها در هم فرو می روند و امکان نفوذ را از بین میبرند. این مصالح در برابر نم و رطوبت عایق بسیار خوبی هستند. ضخامت این نوع ساندویچ پانل بین 4 الی 20 سانتیمتر متغیر می باشد. در لایه ی میانی معمولا از فوم پلی یورتان ، پلی استایرن و همچنین فوم xps استفاده می شود.

 

قیمت ساندویچ پانل

قیمت ساندویچ پانل ها بسته به جنس و تعداد لایه های به کاررفته متفاوت می باشد. استفاده از پنل ها تا حد بسیار زیادی موجب صرفه جویی در هزینه ها می شود. از لحاظ قیمت ساندویچ پانل می توان گفت ضخامت لایه های به کار رفته در تعیین قیمت آن بسیار موثر بوده و با توجه به نوع کاربرد پانل با ضخامت های مختلف تولید می شود.

 

ساندویچ پانل ماموت

امروزه شرکت های مختلفی به تولید پانل مشغولند و به دلیل سود بسیاری که در تولید آن وجود دارد می توان گفت تولید بهینه ای دارند اما نکته قابل توجه این است که سود بیشتر برای تولید کنندگان زمانی است که مصرف مواد با کیفیت جهت تولید پنل را کنار گذاشته و برای به دست آوردن سود بالاتر از مواد بی کیفیت استفاده می نمایند و یا از جنس ورق های مناسب برای پوشش سقف و پوشش دیوار سازه استفاده نمی کنند.
اما جهت خرید پانل باید به نکاتی در مورد آن توجه کنیم در غیر این صورت پانلی تهیه می کنیم که در مدت زمان کوتاه و در برابر نور خورشید و یا رطوبت دچار پوسیدگی و زنگ زدگی می شوند و مشتریان این محصول را متحمل هزینه ای بالا می نمایند. نکته دیگر این است که باید بدانیم از شرکتی معتبر خرید می کنیم که فقط سود بالا مد نظرشان نیست و مهم رضایت مشتریان است. شرکت ماموت سالهاست با استفاده از با کیفیت ترین مواد اولیه به تولید انواع پانل پرداخته و با تولید انبوه خود بزرگترین تولید کننده پانل در سطح خاورمیانه به شمار می آید. بنابراین با دقت درخرید خود می توانیم با آسودگی از آنچه تهیه نموده ایم استفاده کنیم.



:: برچسب‌ها: انواع ساندویچ پانل ,
:: بازدید از این مطلب : 1
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 19 خرداد 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : احمدی

ساندویچ پانل چیست

پیش از آنکه قیمت نصب ساندویچ پنل رابررسی کنیم و هزینه های مربوط به آن را، ابتدا باید آن را بشناسیم و نحوه استفاده و کاربرد آن را بدانیم.
ساختاری سه لایه که لایه میانی آن یا همان هسته ساندویچ پانل، نقش عایق را ایفا می کند و لایه های بیرونی از ورق گالوانیزه، آلومینیوم، آلوزینک تشکیل یافته. با استفاده از این پانل ها پوشش سقف و پوشش دیوار صورت می گیرد که سازه را بسیار سبک و استحکام آن را بالا می برد.

اتصال ساندویچ پانل دیواری و ساندویچ پانل سقفی

در ساختمان های پیش ساخته برای پوشش سقف و پوشش دیوارها از ساندویچ پانل سقفی و ساندویچ پانل دیواری استفاده می کنند. قفل کردن این پانل ها خود نیاز به آگاهی لازم در این زمینه دارد. در محل اتصال یا به اصطلاح درز پنلها نباید جایی برای ورود هوا و آب وجود داشته باشد بنابراین در زمان نصب ساندویچ پانل باید دقت لازم را به کار برد تا این اتفاق نیفتد. پانل ها به دلیل ظاهر زیبا نمایی بسیار چشمگیر به سازه می بخشند و به دلیل وجود رنگهای متنوع بسیار مورد استقبال قرار می گیرند زیرا استفاده از مصالح سنتی این نما را به وجود نمی آورند.

پانل ها دارای سایز و ابعاد متفاوتی هستند، بنابراین اگر هر سازه یا بنایی داشته باشیم میتوانیم برای پوشش سقف و دیوارهای آن از پانل استفاده کنیم.از دیگر ویژگی هایی که پانل ها دارند این است که می توان از آنها در هر نوع اقلیمی استفاده کرد و بسته به نوع شرایط آب و هوایی فقط نوع مواد بکار رفته در ساخت پنل باهم فرق داشته و یا عایق آن از جنس های مختلف تولید می شود.

سازه با ساندویچ پانل دارای استحکام لازم می باشد و بسیار از لحاظ ایمنی مورد توجه است.برای بنای یک سازه ساندویچ پانلی نیازی به زیر سازی محل مورد نظر نمی باشد بلکه می توان آن را در روی سازه فولادی یا ساختمان با اسکلت بتنی اجرا نمود. در زمان گذشته و طی چند سال اخیر برای اتصال پانل سقفی و دیواری، در صنعت مشکلاتی وجود داشت از جمله اینکه برای اتصال آنها باید نیروی کار بسیار وجود داشت تا بنا اجرا شود که از لحاظ صرف هزینه مقرون به صرفه نبود.

همان طور که برای بنای یک ساختمان سنتی به استفاده از نیروی کار و همینطور هزینه بسیار نیاز بود. به همین دلیل صنعت ساخت و ساز پیش به سوی روشی رفت که هم متحمل هزینهای پایین تر و هم استفاده از نیروی کار کمتری باشد به همین دلیل ساختمان های پیش ساخته را رواج داد.

خانه های پیش ساخته

خانه های پیش ساخته به صورتی است که به شکل گسترده و وسیع تولید می شوند و پس از بسته بندی در اختیار مشتری قرار می گیرد. هدف اصلی از سخت سازه با ساندویچ پانل یا ساختمان های پیش ساخته مقاومت بالای آنها در هر شرایط آب و هوایی، حوادثی نظیر رانش زمین و راحتی نصب و سهولت در اجرای آنها می باشد.

 

مزایای سازه پیش ساخته

سازه پیش ساخته مزایای بسیار زیادی دارد که ما به تعدادی از آنها در زیر اشاره می نماییم:
• کاهش وزن سازه
• داشتن تنوع در رنگ و اندازه
• استحکام در برابر باد و طوفان
• استفاده مفید از فضای موجود
• هزینه پایین جهت تولید و خرید آن
• کاملا بهداشتی و قابل شستشو
• عایق در برابر صوت و سرما و گرمای شدید
• استفاده از نیروی کار کمتر جهت اجرای سازه
• جلوگیری از نفوذ حشرات موذی به داخل سازه
• مقاومت بالا در برابر رطوبت، هوای گرم و سرد
• استحکام بالای سقف و دیوارهای آن در محل اتصال
• مقاوم در مقابل حوادث طبیعی از جمله رانش زمین یا زلزله

 

قیمت ساندویچ پانل

جهت تعیین قیمت ساندویچ پانل باید بدانیم که قیمت آن به چه عواملی بستگی دارد. پانل ها به دلیل استفاده از انواع ورق های برای لایه بیرونی و استفاده از انواع مختلف مواد برای لایه درونی یا هسته ساندویچ پانل دارای قیت های متفاوتی می باشند. در این میان به عنوان مثال قیمت ورق گالوانیزه (فولاد مبارکه) به دلیل رنگ پذیری پایینی که دارد و ورق آلومینیوم به دلیل نرم بودن جنس فلز و مقاومت پایینش در مقابل ورق آلوزینک (آلومینیوم و روی) از کیفیت و قیمت پایینتری برخوردار است. شرکت ماموت با واردات ورق آلوزینک از کره ارائه دهنده بهترین و با کیفیت ترین ساندویچ پانل ها بوده است.

این ورق ترکیب روی و آلومینیوم بوده و در مقابل اکسیژن هوا سازه را دچار زنگ زدگی نمی کند حتی اگر ورق مخدوش شود و تحت هیچ شرایطی دچار زنگ زدگی نیز نمی شود بنابراین قیمت بالاتر این ورق نسبت به ورق های دیگر قابل توجیه است. علاوه بر جنس ورق، فوم مورد استفاده در پانل نیز برای تعیین قیمت ساندویچ پنل عامل مهمی می باشد.

قابل ذکراست که فوم پلی یورتان از دیگر فومها به دلیل داشتن ویژگی های خود دارای قیمت بالاتری بوده و گرانتر است. برای تعیین قیمت پانل مورد استفاده در سازه، تعداد ورق های مورد استفاده در لایه های بیرونی نیز عاملی دیگر است و همینطور ضخامت ورق ساندویچ پانل نیز تعیین کننده قیمت می باشد. مورد دیگری که قیمت پانل را تغییر می دهد گامهای استفاده شده ( پنج گام یا سه گام ) در پنل است.

شرکت ماموت

ارائه انواع پانل با قیمتی مناسب، سوله، تحویل فوری ساندویچ پانل، نصب سریع ساندویچ پانل و رعایت ایمنی در نصب از ویژگی های بارز شرکت ماموت می باشد. جهت اطلاع بیشتر با مشاورین ما در تماس باشید و از مشاوره رایگان آنها بهره مند شوید و نکاتی درباره نصب ساندویچ پانل و کاربرد انواع پنل که لازم دارید را بدانید.



:: برچسب‌ها: قیمت نصب ساندویچ پانل ,
:: بازدید از این مطلب : 1
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 19 خرداد 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : احمدی

فروش ویژه محصولات ماموت خودرو با بازگشت فولکس واگن، خودروساز بزرگ آلمانی به کشور آغاز شد. فولکس واگن پس از 17 سال طی قرار دادی با شرکت خودروساز ماموت به جاده های کشور باز گشت.

ماموت خودرو به عنوان نماینده رسمی محصولات فولکس واگن در ایران یکی از شرکت مهم صنعت خودرو می باشد که به تازگی در نمایشگاه تهران سال 96 برای اولین بار از دو محصول فولکس واگن پاسات و تیگوان رونمایی کرد و در اقدام اخیر خود فروش اقساطی فولکس واگن را برای مشتریان خود در دست اجرا دارد.

فولکس واگن با تولید بیش از 10 میلیون خودرو در سال موفق به کسب عنوان بزرگترین تولیدکننده صنعت خودرو جهان شده است که این امر نشان از دارا بودن استانداردهای بالای کیفیت و قرار گرفتن در رده برترین خودروسازان دنیا می باشد.

ماموت خودرو با ارائه خدمات پس از فروش برتر در جلب رضایت مشتریان بسیار موفق بوده است و با ورود این غول خودرو ساز آلمانی به بازار ایران امید است سطح کیفیت خدمات ارایه شده به مشتریان ارتقاء قابل توجهی داشته باشد و روند رضایتمندی مشتریان از محصولات و خدمات فولکس واگن در ماموت خودرو نیز تکرار شود.

در این فروش ویژه، ماموت خودرو  قصد دارد دو محصول فولکس واگن تیگوان و پاسات را به صورت اقساطی در اختیار علاقه مندان به خودروهای فولکس واگن بگذارد.
تیگوان از جدیدترین موتور فولکس واگن بهره می برد که یک موتور 2 لیتری 180 اسب بخاری توربو است که با جعبه دنده 7 سرعته دو کلاچه ترکیب شده و حداکثر گشتاور آن به 320 نیوتن متر می رسد.
پاسات نیز به عنوان سدان محبوب فولکس واگن می باشد که با موتور 1.8 لیتر توربوشارژر 4 سیلندر، قدرت موتور ۱۸۰ اسب بخار و گشتاور 250 نیوتن متر گیربکس اتوماتیک دو کلاچه ۷ سرعته ( DSG ) یکی از محبوب ترین خودروهای موجود در بازار خودرو می باشد.

در این طرح ماموت خودرو برای فروش محصولات فولکس واگن تمام هزینه های بیمه شخص ثالث تا یک سال شماره گذاری را برعهده دارد و مشتریان از پرداخت آن معاف خواهند بود. هر یک از خودروهای پاسات و تیگوان دارای 150 هزار کیلومتر یا 5 سال گارانتی رسمی فولکس واگن هستند.

علاقه مندان برای اطلاع بیشتر از شرایط فروش اقساطی فولکس واگن و یا برای مشاهده قیمت خودرو فولکس واگن می تواند روی لینک کلیک کنند.



:: برچسب‌ها: فروش ویژه محصولات ماموت خودرو، ,
:: بازدید از این مطلب : 8
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 9 خرداد 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : احمدی

رنو کوئید یکی از بهترین خودروهای موجود در بازار خودرو و جزو ارزان ترین خودورهای جهان می باشد. رنو کوئید در عین عملکرد قابل قبول از قیمت مناسبی بهره می برد که این یک هنر خودروساز رنو می باشد.

مختصری از رنو کوئید

رنو کوئید یکی از بهترین خودروهای موجود در بازار خودرو و جزو ارزان ترین خودورهای جهان می باشد. رنو کوئید در عین عملکرد قابل قبول از قیمت مناسبی بهره می برد که این یک هنر خودروساز رنو می باشد که توانسته  به خوبی از پس آن بر بیاید.

شرکت رنو این محصول را در سال 2014 با نام  کوئید تولید و در سال 2015 آن را در کارخانه ی این برند مطرح جهانی، در کشور هندوستان تولید و مخصوص بازار هند روانه بازار خودرو کرد. رنو کوئید هم اکنون در نوع مینی کراس اوور اقتصادی در دو کشور برزیل و هندوستان مونتاژ می شود و در آینده نه چندان دور در راه جاده های ایران است.

رنو کلوئید اولین خودرویی می باشد که روی پلتفرم CMF-A رنو – نیسان  ساخته می شود. این خودرو رنو با داشتن ظاهری هاچ بک به دلیل ارتفاع 180 جزو ماشین های کراس اورهای کوچک شناخته می شود. ماشین رنو کوئید مجهز به موتور 799 سی سی با قدرت 54 اسب بخار و 72 نیوتن متر گشتاور می باشد و دارای دنده دستی و با طراحی زیبا و کیفیت داخلی طراحی و تولید شده است.

برخلاف بعضی از محصولات رنو که در ایران توسط داچیای رومانی طراحی و تولید می‌شوند، کوئید در مرکز طراحی رنو فرانسه با هدف تولید و فروش در هندوستان عرضه و در کارخانه‌ی رنو-ایندیا تولید می‌شود. رنو-ایندیا از سال ۲۰۰۸ در هندوستان، تولیدکننده‌ی انواع خودروهای رنو بوده است که امروزه علاوه بر خودرو رنو کوئید، تولید مدل‌های داستر، اسکالا و فلوئنس را نیز شامل می‌شود.

 

برای اطلاع از قیمت خودرو به روی لینک کلیک کنید.

مشخصات فنی رنو کوئید

مشخصات تولید کننده

کارخانه تولید کننده رنو
کشور تولید کننده فرانسه
نام انگلیسی و مدل اتومبیل Renault Kwid

مشخصات فنی بدنه

کلاس بدنه خودروهای شاسی بلند
ابعاد طول 3679 میلی متر در عرض 1579 میلی متر در ارتفاع1478میلی متر
وزن 669 کیلوگرم
تعداد فضای سرنشینان 5
ابعاد و نوع لاستیک چرخهای جلو 155/80R13
ابعاد و نوع لاستیک چرخهای عقب 155/80R13

مشخصات فنی موتور

حجم موتور 799 سی سی
نوع موتور موتور بنزین سوز انژکتوری
تعداد سیلندرها 3
تعداد سوپاپ ها 12
محل قرار گیری موتور موتور جلو
سیستم سوخت رسانی انژکتوری پاشش چند نقطه ای
ظرفیت باک 28 لیتر
حداکثر توان خروجی 53 اسب بخار در 5678 دور در دقیقه
حداکثر گشتاور خروجی 72 نیوتون متر در 4386 دور در دقیقه
   

مشخصات جعبه دنده

نوع جعبه دنده جعبه دنده دستی
تعداد دنده (جلو) 5
جعبه دنده اتوماتیک دیفرانسیل جلو FWD

سیستم ترمزها

نوع سیستم ترمز روغنی با بوستر خلائی
نوع دیسک و کالیبر ترمز جلو دیسکی
نوع دیسک و کالیبر ترمز عقب کاسه ای

سیستم تعلیق و فرمان

نوع سیستم تعلیق مستقل برای هر چرخ
نوع سیستم فرمان قدرت کمکی الکتریکی و حساس به سرعت

عملکرد اتومبیل

حداکثر سرعت 135 کیلومتر بر ساعت
شتاب 0 الی 100 17 ثانیه
مصرف سوخت شهری 4.7 لیتر در 100 کیلومتر
مصرف سوخت جاده ایی  لیتر در 100 کیلومتر
سیکل ترکیبی مصرف سوخت 4 لیتر در 100 کیلومتر
استاندارد آلایندگی یورو 5

امکانات رفاهی و آپشن ها

کیسه های هوا ( نوع و تعداد ): 1 عدد ، کیسه هوای راننده
سیستم های امنیتی و حفاظتی قفل مرکزی به همراه ریموت کنترل رادیویی ، سیستم ضد سرقت
سیستمهای تهویه مطبوع کنترل دستی
سیستمهای مولتی مدیا سیستم ناوبری همراه با صفحه‌نمایش لمسی ۷ اینچی مجهز به بلوتوث، USB، AUX
سیستم صندلیهای جلو و عقب تنظیم دستی
سیستم آیینه ها آینه های جانبی برقی
سیستم شیشه ها بالابر شیشه های جلو برقی
سیستم روشنایی جلو و عقب دارای مه شکن


:: برچسب‌ها: رنو کوئید ,
:: بازدید از این مطلب : 8
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 9 خرداد 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : احمدی

هاوال H9 بزرگترین خودرو هاوال در کلاس شاسی بلند می باشد که برای اولین بار در سال 2014 به صورت خودرویی نیمه کانسپت که با ایده بزرگی طراحی شده بود به نمایش در آمد و در همان سال، نسخه نهایی و تولیدی آن در نمایشگاه خودرو پکن در معرض دید عموم قرار گرفت.

مختصری از هاوال H9

هاوال H9 بزرگترین خودرو هاوال در کلاس شاسی بلند می باشد که برای اولین بار در سال 2014 به صورت خودرویی نیمه کانسپت که با ایده بزرگی طراحی شده بود به نمایش در آمد و در همان سال، نسخه نهایی و تولیدی آن در نمایشگاه خودرو پکن در معرض دید عموم قرار گرفت.

هاوال اچ 9 مجهز به موتور 160اسب بخاری و 334 نیوتن مترمی باشد. موتور هاوال H9 در دور 2000 به حداکثر گشتاور 324 نیوتن متر رسیده و تا دور 4000 این گشتاور را حفظ می نماید که این امر باعث شتاب اولیه بالا خواهد شد.

این محصول فوق العاده به عنوان یک خودرو  4 چرخ محرک و با امکانات و پیشرانه موتوری جدید  توانسته در رده یکی از پرفروش ترین خودروهای روز دنیا قرار گیرد. هاوال h9  محصول کمپانی هاوال خودروساز کشور چین با نام گریت وال موتورز می باشد که از 2013 به طور اختصاصی، تمامیت وقت خود را صرف تولید محصولات با کیفیت مطلوب و ایمن کرد تا با تحت تاثیر قرار دادن مشتریان بتواند رضایت آنها را جلب کند.

شما عزیزان می توانید برای اطلاع از قیمت هاوال H9 به صفحه قیمت روز خودرو مراجعه فرمایید و یا برای اطلاع از فروش اقساطی خودرو با کارشناسان سایت تماس حاصل فرمایید.

مشخصات فنی هاوال H9

مشخصات تولید کننده

کارخانه تولید کننده هاوال
نام انگلیسی و مدل اتومبیل Haval H9

مشخصات فنی بدنه

کلاس بدنه خودروهای شاسی بلند
ابعاد طول*عرض*ارتفاع: 4856*1926*1900
وزن 2850 کیلوگرم
تعداد فضای سرنشینان 5

مشخصات فنی موتور

حجم موتور 2000 سی سی
نوع موتور موتورهای دارای سوپر شارژر
تعداد سیلندرها 4
تعداد سوپاپ ها 16
محل قرار گیری موتور موتور جلو
سیستم سوخت رسانی انژکتوری پاشش چند نقطه ای
گیربکس 8سرعته اتوماتیک ZF
ظرفیت باک 90 لیتر
حداکثر توان خروجی 124 اسب بخار در 5500 دور در دقیقه
حداکثر گشتاور خروجی 350 نیوتون متر در 4400 دور در دقیقه
استاندارد آلایندگی یورو 5

مشخصات جعبه دنده

نوع جعبه دنده جعبه دنده اتوماتیک تیپ ترونیک
تعداد دنده (جلو) 6
جعبه دنده اتوماتیک دو دیفرانسیل 4WD

سیستم ترمزها

نوع سیستم ترمز ABS-EBD-BA-TPMS-SRS-DRS-SIPS – HDC – HAC- ESP
نوع دیسک و کالیبر ترمز جلو دیسکی خنک شونده
نوع دیسک و کالیبر ترمز عقب دیسکی خنک شونده

سیستم تعلیق و فرمان

نوع سیستم تعلیق جناغی دوبل مستقل
نوع سیستم فرمان فرمان هیدرولیک با قابلیت تنظیم ارتفاع و جاذب ضربه+مولتی فانکشن

امکانات رفاهی و آپشن ها

کیسه های هوا ( نوع و تعداد ) فول ایربگ دو مرحله ایی(10ایربگ)
سیستم های امنیتی و حفاظتی کلید هوشمند و ایموبلایزر ، قفل مرکزی داخل کابین و ریموت کنترل
سیستمهای تهویه مطبوع سیستم تهویه مطبوع دیجیتالی دوگانه با فیلتر تصفیه هوا
سیستمهای مولتی مدیا مانیتور لمسی 7 اینچی با ورودی iPod , AUX,USB, بلوتوث
سیستم صندلیهای جلو و عقب صندلی راننده قابل تنظیم 8حالته برقی با حافظه، صندلی شاگرد 4 حالته برقی+ صندلی های عقب قابل تنظیم برقی ( 7صندلی)
سیستم آیینه ها آینه های جانبی برقی و تاشو همرنگ بدنه به همراه چراغ راهنما + گرمکن آینه ( ضد بخار)
سیستم های سقف سان روف برقی چند حالته
سیستم روشنایی جلو و عقب صندلی راننده قابل تنظیم 8حالته برقی با حافظه، صندلی شاگرد 4 حالته برقی+ صندلی های عقب قابل تنظیم برقی ( 7صندلی)
سنسورهای پیش فعال چراغ های جلو مجهز به سنسور نور محیط و DAY LIGHT با تنظیم ارتفاع +مه شکن جلو ، عقب
متفرقه سته شدن اتوماتیک دربها هنگام حرکت

 

دانلود کاتالوگ H9 قیمت روز هاوال H9گالری تصاویر H9



:: برچسب‌ها: هاوال H9،هاوال ,
:: بازدید از این مطلب : 3
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 9 خرداد 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : احمدی

هاوال H6 در سال 2011 توسط کمپانی هاوال به بازار جهانی معرفی شد و هم اکنون عنوان پرفروش ترین شاسی بلند را یدک می کشد. هاوال یک خودرو کراس اوور و مجهز به پیشرانه موتوری 4 سیلندری با قدرت 162 اسب بخار و گشتاور 1996 نیوتن مترمی باشد.

مختصری از هاوال H6

هاوال H6 در سال 2011 توسط کمپانی هاوال به بازار جهانی معرفی شد و هم اکنون عنوان پرفروش ترین شاسی بلند را یدک می کشد. هاوال یک خودرو کراس اوور و مجهز به پیشرانه موتوری 4 سیلندری با قدرت 162 اسب بخار و گشتاور 1996 نیوتن مترمی باشد. میتوان گفت که این مدل از هاوال یکی از مدرنترین خودروهای ساخته شده در کشور چین بوده که از کیفیت مطلوبی برخوردار می باشد.

خالق برند هاوال کمپانی گریت وال موتور می باشد که در سال 1984 فعالیت خود را در صنعت خوروسازی آغاز کرد و با مدیریت جک وی مرد بزرگ صنعت خودرو چین در سال 1990 به رشد خود رسید. شرکت هاوال هم اکنون به عنوان بهترین برند چین شناخته می شود و در رده 16 جهانی در میان تمام خودروسازان دنیا قرار گرفته است.

مدل های مختلف هاوال طی سال های اخیر به سبد محصولات شرکت هاوال اضافه شد اما هاوال H6 به عنوان برترین خودرو به فروش رسیده در تاریخ برندهای مطرح دنیا، می باشد. گروه بهمن در جدیدترین اقدام خود در تاریخ 5 آذر1396 طی مراسمی همکاری خود را با شرکت هاوال اعلام کرد و خبر از سه محصول هاوال نظیر هاوال H2، هاوال H6 و هاوال H9  داد.

قیمت روز خودرو یکی از مهم ترین اطلاعاتی است که در بازار خودرو به مشتریان کمک می کند. کار ایران سعی دارد با اطلاع از قیمت خودروهای مورد نظر شما کار خرید را برای مشتریان عزیز خود آسان کرده تا با مقایسه قیمت بهترین انتخاب را داشته باشید.

مشخصات فنی هاوال H6

مشخصات تولید کننده

کارخانه تولید کننده هاوال
کشور تولید کننده چین
نام انگلیسی و مدل اتومبیل HAVAL H6

مشخصات فنی بدنه

کلاس بدنه خودروهای شاسی بلند
ابعاد طول*عرض*ارتفاع: 4640*1825*1690
وزن 2060 کیلوگرم
تعداد فضای سرنشینان 5
ابعاد و نوع لاستیک چرخهای جلو 225/65R17
  235/55R18

 

مشخصات فنی موتور

حجم موتور 2000 سی سی
نوع موتور موتورهای دارای سوپر شارژر
تعداد سیلندرها 4
تعداد سوپاپ ها 16
محل قرار گیری موتور موتور جلو
سیستم سوخت رسانی انژکتور با پاشش چند نقطه ای
ظرفیت باک 58 لیتر
حداکثر توان خروجی 195 اسب بخار در 5600 دور بر دقیقه
حداکثر گشتاور خروجی 355نیوتون متر در 4500 دور در دقیقه

مشخصات جعبه دنده

نوع جعبه دنده جعبه دنده اتوماتیک تیپ ترونیک
تعداد دنده (جلو) 6
            جعبه دنده اتوماتیک دو دیفرانسیل 4WD

    سیستم ترمزها

نوع سیستم ترمز ABS-EBD-BA-TPMS-SRS-DRS-SIPS + ESP
نوع دیسک و کالیبر ترمز جلو دیسکی خنک شونده با هوا
نوع دیسک و کالیبر ترمز عقب دیسکی

  سیستم تعلیق و فرمان

نوع سیستم تعلیق مک فرسون
نوع سیستم فرمان قدرت کمکی هیدرولیکی و سیستم حساس به سرعت

عملکرد اتومبیل

حداکثر سرعت 180 كيلومتر بر ساعت
شتاب 0 الی 100 12 ثانیه
سیکل ترکیبی مصرف سوخت 9.1 لیتر در هر صد کیلومتر
استاندارد آلایندگی یورو 5
ستاره ایمنی Euroncap دارای پنج ستاره ایمنی از موسسه Euro NCAP

امکانات رفاهی و آپشن ها

کیسه های هوا ( نوع و تعداد ) فول ایربگ دو مرحله ایی
   سیستم های امنیتی و حفاظتی کلید هوشمند و ایموبلایزر ، قفل مرکزی داخل کابین و ریموت کنترل، سیستم بدون کلید
سیستمهای تهویه مطبوع سیستم تهویه مطبوع دیجیتالی دوگانه با فیلتر تصفیه هوا
سیستمهای مولتی مدیا مانیتور لمسی مولتی مدیا7 اینچی با ورودی AUX,USB,Ipod, بلوتوث با قابلیت پخش 5MP
سیستم صندلیهای جلو و عقب صندلی راننده قابل تنظیم8حالته ، صندلی شاگرد 4 حالته برقی + گودی کمر
سیستم آیینه ها آینه های جانبی تاشو برقی همرنگ بدنه به همراه چراغ راهنما + گرمکن ضد بخار + چراغ پیشواز راننده
سیستم های سقف سان روف برقی دو حالته
سیستم روشنایی جلو و عقب چراغ های جلو مجهز به سنسور نور محیط و DAY LIGHT با تنظیم ارتفاع + مه شکن جلو ، عقب
متفرقه بسته شدن اتوماتیک دربها هنگام حرکت،استارت دکمه ای

 

دانلود کاتالوگ H6    قیمت روز هاوال H6    گالری تصاویر H6



:: برچسب‌ها: هاوال H6 ,
:: بازدید از این مطلب : 3
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 9 خرداد 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : احمدی

هاوال H2 یک خودروی کراس اور اسپورت با راندمان بالای موتور و دارای عملکرد قابل قبول می باشد که توانسته در سال 2015 عنوان ششمین شاسی بلند پرفروش چین را کسب کند. این شاسی بلند محصول یکی از بزرگترین برندهای خودروساز چین می باشد.

مختصری از هاوال H2

هاوال H2 یک خودروی کراس اور اسپورت با راندمان بالای موتور و دارای عملکرد قابل قبول می باشد که توانسته در سال 2015 عنوان ششمین شاسی بلند پرفروش چین را کسب کند. این شاسی بلند محصول یکی از بزرگترین برندهای خودروساز چین می باشد. کمپانی هاوال یکی از شرکت های زیر مجموعه شرکت گریت وال  موتورز است که با الگو گرفتن از شرکت های بزرگ خودروساز اروپا تمام تمرکز خود را بر روی تولید خودروهای شاسی بلند گذاشته است.

گریت وال برای قلب تپنده خودرو هاوال H2 موتور 1.5 لیتری مجهز به توربوشارژر را مهیا کرده است که با قدرت 148 اسب بخار و گشتاور 210 نیوتن متری میتواند سرعت خودرو  را در حالت تک دیفرانسیل، طی 12.9 ثانیه از صفر به 100 کیلومتر برساند.

کمپانی هاوال با شروع سال 2018 میلادی به عنوان برترین خودروساز چین در بازار جهانی معرفی شده و در بین خودروسازهای بزرگ جهانی در رده 16 قرار گرفته است. گروه بهمن در ایران نمایندگی این کمپانی را بر عهده دارد و با در اختیار داشتن زیر ساخت های لازم و کادری مجرب برای تولید و ارائه خدمات پس از فروش به عنوان نماینده بزرگترین تولید کننده خودروهای SUV در بازار داغ خودرو دنیا انتخاب شده است و به زودی با مشارکت شرکت گریت وال سه شاسی بلند هاوال H2، H6 و H9  از برند هاوال را در روانه بازار ایران می کند.

هاوال مدل H2  دارای مجموعه بی نظیر از امکانات و ظاهری لوکس می باشد که طراح معروف بلژیکی آن را طراحی کرده که منجرب زیبایی و جذابیت این شاسی بلند بی نظیر شده است. در نمای جلوی خودرو هاوال H2 چراغ هایی به کاربرده شده است که زیر آن یک ردیف  لامپ LED قرار گرفته که این امر باعث شده تا  به جذابیتش افزوده شود.

 مشخصات فنی هاوال H2

مشخصات تولید کننده

کارخانه تولید کننده هاوال
نام انگلیسی و مدل اتومبیل Haval h2

مشخصات فنی بدنه

کلاس بدنه خودروهای شاسی بلند
ابعاد طول4335 عرض 1814 ارتفاع 1695
وزن 1895 کیلوگرم
تعداد فضای سرنشینان 5
ابعاد و نوع لاستیک چرخهای جلو 225/65R17
ابعاد و نوع لاستیک چرخهای عقب 225/55R18

مشخصات فنی موتور

حجم موتور 1500 سی سی
نوع موتور موتورهای دارای سوپر شارژر
تعداد سیلندرها 4
تعداد سوپاپ ها 16
محل قرار گیری موتور موتور جلو
سیستم سوخت رسانی انژکتوری پاشش چند نقطه ای
ظرفیت باک 55 لیتر
حداکثر توان خروجی 140/7 اسب بخار در 5600 دور در دقیقه
حداکثر گشتاور خروجی 202 نیوتون متر در 4500دور در دقیقه

مشخصات جعبه دنده

نوع جعبه دنده جعبه دنده اتوماتیک
تعداد دنده (جلو) 6
جعبه دنده اتوماتیک دو دیفرانسیل 4WD

  سیستم ترمزها

نوع سیستم ترمز ABS-EBD-BA-TPMS-SRS-DRS-SIPS
نوع دیسک و کالیبر ترمز جلو دیسکی خنک شونده
نوع دیسک و کالیبر ترمز عقب دیسکی

سیستم تعلیق و فرمان

نوع سیستم تعلیق

مک فرسون

 

نوع سیستم فرمان فرمان هیدرولیک با کمک برقی و قابلیت تنظیم ارتفاع ، جاذب ضربه+مولتی فانکشن

عملکرد اتومبیل

حداکثر سرعت 200 کیلومتر بر ساعت
مصرف سوخت شهری 10.3 لیتر در 100 کیلومتر
مصرف سوخت جاده ایی 7 لیتر در 100 کیلومتر
سیکل ترکیبی مصرف سوخت 8.2 لیتر در 100 کیلومتر
استاندارد آلایندگی یورو 5

امکانات رفاهی و آپشن ها

کیسه های هوا ( نوع و تعداد )

فول ایربگ دو مرحله ایی

 

سیستم های امنیتی و حفاظتی کلید هوشمند و ایموبلایزر ، قفل مرکزی داخل کابین و ریموت کنترل
سیستمهای تهویه مطبوع سیستم تهویه مطبوع دیجیتالی دوگانه با فیلتر تصفیه هوا
سیستمهای مولتی مدیا مانیتور لمسی 7 اینچی با ورودی AUX,USB,Ipod, بلوتوث
سیستم صندلیهای جلو و عقب صندلی راننده قابل تنظیم 6حالته ، صندلی شاگرد 4 حالته+ صندلی های عقب قابل تنظیم
سیستم آیینه ها آینه های جانبی برقی و تاشو همرنگ بدنه به همراه چراغ راهنما + گرمکن ضد بخار + چراغ پیشواز راننده
سیستم های سقف سان روف برقی چند حالته
سیستم روشنایی جلو و عقب چراغهای جلو مجهز به سیستم مشایعت •چراغ های جلو مجهز به سنسور نور محیط و DAY LIGHT با تنظیم ارتفاع + مه شکن جلو ، عقب
متفرقه بسته شدن اتوماتیک دربها هنگام حرکت

دانلود کاتالوگ H2    قیمت روز هاوال H2    گالری تصاویر H2    نمای داخلی هاوال H2



:: برچسب‌ها: هاوال h2,فاو بسترن,فروش خودرو هاوال ,
:: بازدید از این مطلب : 4
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 9 خرداد 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : احمدی

پاسات به عنوان یکی از محبوب ترین سدان های شرکت فولکس واگن می باشد که با موتور 180 اسب بخار و حداکثر گشتاور 250 نیوتن متر با موتور 1.8 لیتری و مجموعه ای از امکانات توانسته این محصول آلمانی را نسبت به رقبای موجود در بازار خودرو متمایز کند.

مختصری از فولکس واگن پاسات

فولکس واگن پاسات به عنوان یکی از محبوب ترین سدان های شرکت فولکس واگن می باشد که با موتور 180 اسب بخار و حداکثر گشتاور 250 نیوتن متر با موتور 1.8 لیتری و مجموعه ای از امکانات توانسته این محصول آلمانی را نسبت به رقبای موجود در بازار خودرو متمایز کند.

فولکس واگن که این روزها به عنوان یکی از بزرگترین خودروساز جهان  محسوب می شود، با معرفی و عرضه پاست پرچم فولکس واگن را در کلاس سدان ها در دست دارد و با بهره مندی از مشخصات فنی نزدیک به خودروهای آئودی توانسته تبدیل به یک خودرو لوکس با نشان فولکس واگن و قیمتی مقرون به صرفه تر از رقبای خود در بازار داغ خودرو شناخته شود.

فولکس واگن سالهاست که با قدیمی ترین محصول خود با نام فولکس واگن مدل غورباقه ای وارد جاده های کشورمان شده است و هم اکنون با جدیدترین و مدرن ترین خودروهای سواری خود بازگشته است. ماموت خودرو در ایران اقدام به همکاری تجاری با شرکت نام آشنای فولکس واگن کرده و طی این همکاری دو محصول پاسات و فولکس واگن تیگوان را روانه بازار خودرو کشور کرده است.

پاسات به عنوان سومین خودرو پرفروش این شرکت غول آسا خودروساز می باشد.

خودرو پاسات مجهز به سیستم اتوپارک یکی از به روز ترین تکنولوژی های روز اروپا می باشد که این ویژگی به راننده کمک می کند که بدون نیاز به او، خودرو جای پارک مناسب خود را پیدا کرده و بدون نیاز به هدایت راننده اتومبیل را در جای مناسب پارک کند.

قیمت فولکس واگن پاسات با توجه به مجموعه ای از آپشن ها و رقبای اروپایی موجود در بازار خودرو یکی از مقرون به صرفه ترین ماشین ها می باشد که در همان ابتدای فروش توانسته توجه بسیاری را به خود معطوف کند.

مشخصات فنی فولکس واگن پاسات

مشخصات تولید کننده

کارخانه تولید کننده فولکس واگن
کشور تولید کننده آلمان
نام انگلیسی و مدل اتومبیل Volkswagen Passat

 

مشخصات فنی بدنه

کلاس بدنه خودروهای سدان
ابعاد 4769 طول - 2062 عرض - 1470 ارتفاع
وزن 1598 کیلوگرم
تعداد فضای سرنشینان 5
ابعاد و نوع لاستیک چرخهای جلو R18
ابعاد و نوع لاستیک چرخهای عقب R18

مشخصات فنی موتور

حجم موتور 2475 سی سی
نوع موتور موتور بنزین سوز انژکتوری
تعداد سیلندرها 6
تعداد سوپاپ ها 20
گیربکس گیربکس اتوماتیک 7 سرعته Dual Clutch) DSG)
سیستم سوخت رسانی انژکتوری تزریق مستقیم
ظرفیت باک 70 لیتر
حداکثر توان خروجی 180 اسب بخار در 4600 دور در دقیقه
حداکثر گشتاور خروجی 250 نیوتن متر در 1500 دور در دقیقه

مشخصات جعبه دنده ( Transmission )

نوع جعبه دنده جعبه دنده اتوماتیک
تعداد دنده (جلو) 5
جعبه دنده اتوماتیک دیفرانسیل جلو FWD

سیستم ترمزها

نوع سیستم ترمز دارای سیستم ABS و پایداری خودرو
نوع دیسک و کالیبر ترمز جلو دیسکی خنک شونده
نوع دیسک و کالیبر ترمز عقب دیسکی

سیستم تعلیق و فرمان

نوع سیستم تعلیق مستقل برای هر چرخ
نوع سیستم فرمان مستقل برای هر چرخ

عملکرد اتومبیل

حداکثر سرعت 225 کیلومتر در ساعت
شتاب 0 الی 100 7.5 ثانیه
مصرف سوخت شهری 8.9 لیتر در هر صد کیلومتر
مصرف سوخت جاده ایی 5.4 لیتر در هر صد کیلومتر
سیکل ترکیبی مصرف سوخت 5.8 لیتر در هر صد کیلومتر
استاندارد آلایندگی یورو 6

امکانات رفاهی و آپشن ها

کیسه های هوا ( نوع و تعداد ) راننده ، سرنشین
سیستم های امنیتی و حفاظتی قفل مرکزی و مجهز به سیستم ضدسرقت
سیستمهای تهویه مطبوع سیستم تهویه مطبوع داخل خودرو دستگاه تنظیم فشار هوا
سیستمهای مولتی مدیا رادیو پخش CD با قابلیت بخش MP3
سیستم صندلیهای جلو و عقب تنظیم برقی صندلی راننده
سیستم آیینه ها آینه الکتروکرومیک
سیستم شیشه ها تنظیم برقی تمام پنجره ها
سیستم های سقف سانروف
سیستم روشنایی جلو و عقب پروژکتور جلو و عقب
سنسورهای پیش فعال اضافه شدن سیستم هیدرولیکی HBA ، سیستم تنظیم و کنترل اتوماتیک ثبات خودرو ASR در وضعیت های خطرناك نظیر قرار گرفتن تعدادی از چرخ ها روی یخ
متفرقه دوربین عقب

 
دانلود کاتالوگ پاساتقیمت روز پاساتگالری تصاویر پاساتشرایط فروش اقساطی پاسات



:: برچسب‌ها: فولکس واگن پاسات ,
:: بازدید از این مطلب : 3
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 9 خرداد 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : احمدی

تیگوان  محصول فولکس واگن آلمان در کلاس شاسی بلند و یک کراس اور شهری می باشد که با حضور در بازار خودرو توانسته  توجه علاقه مندان زیادی را به خود جلب کند.

مختصری از فولکس واگن تیگوان

تیگوان محصول فولکس واگن آلمان در کلاس شاسی بلند و یک کراس اور شهری می باشد که با حضور در بازار خودرو توانسته  توجه علاقه مندان زیادی را به خود جلب کند. سال هاست که میل خریداران خودرو به سوی ماشین های شاسی بلد کشیده شده است به همین منظور شرکت فولکس واگن، تیگوان را به عنوان یک محصول استراژیک به بازار جهان معرفی کرد. فولکس واگن تیگوان توانسته در مدت زمان کم از حضورش علاوه بر بازارهای اروپایی در بازار ایران نیز تحولی شگرف ایجاد کند.

تاریخچه فولکس واگن تیگوان به سال 2006 اولین تلاش برای ورود این خودرو سواری بر میگردد. خودرو تیگوان از اولین حضور خود با استقبال بالایی روبه رو شد به همین دلیل فولکس واگن مجبور شد خط تولید تیگوان را به کشورهای مختلف جهان وارد کند. ایران یکی از مقصدهای تیگوان فولکس واگن بود که به واسطه ماموت خودرو وارد بازار رقابتی خودرو کشور شد.

محصولات فولکس واگن همواره در رده ایمن ترین و با کیفیت ترین خودروهای جهان قرار داشته است از همین رو تیگوان  با شرکت در تست تصادف توانسته با دریافت 5 ستاره ایمن جزو یکی از ایمن ترین کراس اورهای جهان قرار گیرد.

ماموت خودرو نماینده رسمی فروش و خدمات پس از فروش محصولات فولکس واگن در ایران، تیگوان را با خدمات ارزنده ای و با 5 سال گارانتی در دست فروش خود دارد و فروش اقساطی فولکس واگن تیگوان  را با شرایط مناسب برای مشتریان خود در نظر گرفته است.

 

برای مشاهده قیمت فولکس واگن تیگوان به روی لینک کلیک کنید.

مشخصات فنی فولکس واگن تیگوان

مشخصات تولید کننده

کارخانه تولید کننده فولکس واگن
کشور سازنده آلمان
نام انگلیسی و مدل اتومبیل Volkswagen Passat

مشخصات فنی بدنه

کلاس بدنه خودروهای سدان
ابعاد 4769 طول - 2062 عرض - 1470 ارتفاع
وزن 1598 کیلوگرم
تعداد فضای سرنشینان 5
ابعاد و نوع لاستیک چرخهای جلو R18
ابعاد و نوع لاستیک چرخهای عقب R18

مشخصات فنی موتور

نوع موتور موتور بنزین سوز انژکتوری
حجم موتور 1984 سی سی
حداکثر قدرت 180 اسب بخار
حداکثر گشتاور 320 نیوتن متر
سیستم سوخت رسانی انژکتوری تزریق مستقیم
شتاب 0 تا 100   7 .7 ثانیه
حداکثر سرعت 208 کیلومتر در ساعت
تعداد سیلندرها 6
گیربکس  اتوماتیک 7 سرعته Dual Clutch) DSG)

مشخصات جعبه دنده ( Transmission )

نوع جعبه دنده جعبه دنده اتوماتیک
تعداد دنده (جلو) 5
جعبه دنده اتوماتیک دیفرانسیل جلو FWD

سیستم ترمزها

نوع سیستم ترمز دارای سیستم ABS و پایداری خودرو
نوع دیسک و کالیبر ترمز جلو دیسکی خنک شونده
نوع دیسک و کالیبر ترمز عقب دیسکی

سیستم تعلیق و فرمان

نوع سیستم تعلیق مستقل برای هر چرخ
نوع سیستم فرمان مستقل برای هر چرخ

عملکرد اتومبیل

حداکثر سرعت 225 کیلومتر در ساعت
شتاب 0 الی 100 7.7 ثانیه
مصرف سوخت شهری 8.9 لیتر در هر صد کیلومتر
مصرف سوخت جاده ایی 5.4 لیتر در هر صد کیلومتر
سیکل ترکیبی مصرف سوخت 6.7 لیتر در هر صد کیلومتر
استاندارد آلایندگی یورو 6

  امکانات رفاهی و آپشن ها

کیسه های هوا ( نوع و تعداد ) راننده ، سرنشین
سیستم های امنیتی و حفاظتی قفل مرکزی و مجهز به سیستم ضدسرقت
سیستمهای تهویه مطبوع سیستم تهویه مطبوع داخل خودرو دستگاه تنظیم فشار هوا
سیستمهای مولتی مدیا رادیو پخش CD با قابلیت بخش MP3
سیستم صندلیهای جلو و عقب تنظیم برقی صندلی راننده
سیستم آیینه ها آینه الکتروکرومیک
سیستم شیشه ها تنظیم برقی تمام پنجره ها
سیستم های سقف سانروف
سیستم روشنایی جلو و عقب پروژکتور جلو و عقب
سنسورهای پیش فعال اضافه شدن سیستم هیدرولیکی HBA ، سیستم تنظیم و کنترل اتوماتیک ثبات خودرو ASR در وضعیت های خطرناك نظیر قرار گرفتن تعدادی از چرخ ها روی یخ

 

دانلود کاتالوگ تیگوان  قیمت روز تیگوان   گالری تصاویر تیگوان



:: برچسب‌ها: فولکس واگن تیگوان ,
:: بازدید از این مطلب : 5
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 9 خرداد 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : احمدی

فروش اقساطی بسترن B30 به دلیل استقابل بی سابقه هموطنان عزیزمان با شرایط فروش لیزینگی ویژه ای در نمایندگی بهمن موتور آغاز شد. بهمن خودرو نیز که مدت هاست فاو بسترن B50 را در سبد محصولات خود جای داده است برای پوشش بخش خودروهای سدان تصمیم گرفته است تا مدل بسترن بی ۳۰  از خودروساز بزرگ فاو را نیز در خطوط خود مونتاژ نماید.

فاو بسترن B30 تازه ترین محصول کمپانی بزرگ فاو می باشد که هم اکنون به واسطه گروه بهمن به خیابان های کشور وارد می شود. شرایط فروش اقساطی بسترن B30 با پرداخت کمترین پیش پرداخت در اقساط بلند مدت فراهم آماده است تا علاقه مندان به این خودرو جدید گروه بهمن بتوانند این محصول را خریداری کنند.

گروه خودروسازی بهمن طبق این اطلاعیه شرایط فروش مرحله ای بسترن B30 و لیزینگی  این خودرو  را  منتشر کرده است که طبق آن مشتریان می‌توانند خرید اقساطی فاو بسترن بی 30 را با کمترین پیش پرداخت و اقساط بلند مدت انجام دهند. خرید لیزینگی بسترن B30 با شرایط نظیر تحویل فوری و از درب کارخانه می باشد.

شرایط فروش اقساطی بسترن B30

  • اقساط بلند مدت
  • کمترین پیش پرداخت
  • تحویل فوری وانت کارا بعد از خرید
  • تحویل درب کارخانه و بدون واسطه

شماره تماس : 44074760 - 44059372

علاقه مندان به خرید نقد و اقساط بسترن B30 می توانند با نمایندگی بهمن موتور تماس حاصل فرمایند.

 



:: برچسب‌ها: فاو بسترن,فاو,قیمت خودروهای فاو,فاو بسترن B30 ,
:: بازدید از این مطلب : 1
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 9 خرداد 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : احمدی

گروه بهمن در سال 1331 با نام سهامی ایران خلیج کو با هدف فعالیت در زمینه حمل و نقل دریایی تاسیس شد. در سال 1338 پس از تولید اولین محصول خود با عنوان وانت سه چرخ مزدا نام شرکت را به نام شرکت خودروسازی مزدا تغییر داد.

شرکت صنعتی گروه بهمن

گروه بهمن به عنوان یکی از مهمترین شرکت های خودروساز ایران می باشد که با بهره گیری از به روز ترین تکنولوژی های روز دنیا توانسته معرف بهترین برندهای خودروسازان دنیا باشد. گروه بهمن در سال 1331 با نام سهامی ایران خلیج کو با هدف فعالیت در زمینه حمل و نقل دریایی تاسیس شد. در سال 1338 پس از تولید اولین محصول خود با عنوان وانت سه چرخ مزدا نام شرکت را به نام شرکت خودروسازی مزدا تغییر داد.
پس از آن وانت مزدا 1600 در سال 1363 در این شرکت به مرحله تولید رسید و نام این شرکت به ایران وانت تغییر نام پیداکرد. سال 1378 شرکت نام گروه بهمن را برای خود برگزید و با تغییر نام شرکت حوزه فعالیتهای خود را در زمینه تولیدی، بازرگانی و سرمایه گذاری توسعه داد و سرآغاز جدیدی برای این گروه رقم خورد.

سال 1350 شرکت توافق نامه ای میان مزدا ایران و مزدای ژاپن برای تولید انواع خودرو امضا کرد و محصولات مزدا را تحت لیسانس وارد کشور می کرد. هم اکنون گروه به عنوان نماینده رسمی فروش مزدا 3 در ایران می باشد که در تازه ترین اقدام خود فروش نقدی مزدا 3 نیو را با شرایط  فروش ویژه ای در دست اجرا دارد.

گروه بهمن طی فعالیت صنعتی خود تاریخچه درخشانی را برای خود رقم زده است که میتوان به دستاوردهایی نظیر کسب افتخار خودروساز نمونه، بهره ورترین خودروساز، اولین خودروساز سبز،پیشرو بودن در میان خودروسازان برتر، قرار گرفتن در میان کیفی ترین خودروهای تولیدی کشور، توسعه ساخت داخل محصولات ، سودآوری پایدار، اخذ جوایز و نشان های متعدد ملی در حوزه های تعالی سازمانی، کیفیت ، بهره وری، مدیریت دانش و منابع انسانی اشاره کرد که همه جزو دستاوردها شرکت بهمن می باشد.

سال 1395 گروه بهمن با جهت گیری جدید به سوی ماموریتی متفاوت نسبت به گذشته به بخش خصوصی واگذار گردید. وظیفه اصلی این شرکت پوشش نیازهای بازار حمل و نقل کشور در تمام زمینه ها از تولید دوچرخه تا 18 چرخ و در قالب شرکتهای بهمن موتور، سیباموتور و ایران دوچرخ مهارت لازم را کسب کرده تا بتواند نقش موثری را در صنعت خودرو ایران به ویژه در بخش خودروهای کار کسب کند.

برای مشاهده  قیمت خودرو به روی لینک کلیک  کنید و یا برای اطلاع از شرایط فروش خودرو اقساطی به صفحه اصلی سایت مراجعه فرمائید.

 

[caption id="attachment_3152" align="aligncenter" width="700"] مزدا 3 نیو[/caption]

شرکای تجاری گروه بهمن

کمپانی هاوال
مزدا
فاو

ایسوزو
SAIC Maxus

شرکت های تابع گروه

شرکت بهمن موتور
شرکت بهمن دیزل
بهمن لیزینگ
ایران دوچرخ
شاسی ساز ایران
شرکت سیبا موتور
صنایع ریخته گری ایران
شرکت طراحی و ساخت قطعات صنایع ایران

محصولات گروه بهمن

 

 



:: برچسب‌ها: مزدا 3 نیو تیپ 4,مزدا 3 تیپ 4 ,
:: بازدید از این مطلب : 5
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 9 خرداد 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : احمدی

فاو بسترن B30  یک خودرو خانوادگی در کلاس سدان می باشد که از سال 2015 تولید آن به واسته شرکت Besturn FAW  آغاز شده است. شرکت بسترن زیر مجموعه کمپانی بزرگ فاو می باشد که درسال 1953 با سرمایه گذاری دولتی تاسیس شد.

 مختصری از فاو بسترن B30

فاو بسترن B30 یک خودرو خانوادگی در کلاس سدان می باشد که از سال 2015 تولید آن به واسته شرکت Besturn FAW  آغاز شده است. شرکت بسترن زیر مجموعه کمپانی بزرگ فاو می باشد که درسال 1953 با سرمایه گذاری دولتی تاسیس شد و هم اکنون نیز بخش اصلی سهام آن در اختیار دولت چین باقی مانده است.

تولیدات بسترن فاو شامل دو کراس اور و چهار سواری صندوقدار می باشد که B30 در بین آنها کوچکترین نوع بسترن محسوب می شود. این خودرو موفق فاو کمپکت، پلت فرم و شاسی خود را از فولکس واگن جتا گرفته است و به دلیل ظاهری جوان پسندانه توانسته به فروش بالایی دست یابد.

بسترن B30  مجهز به موتور 1.6 لیتری با قدرت 106 اسب بخار و حداکثر گشتاور 155 نیوتن متر است که برای  انتقال قدرت موتور دارای جعبه دنده های 5 سرعته دستی و 6 سرعته اتوماتیک ساخت آیسین می باشد. فاو بسترن b50 دیگر محصول موفق گروه بهمن می باشد که توانسته فروش بالایی را از آن خود کند.

این نمونه از فاو بسترن از امکانات مناسبی برخوردار می باشد که میتوان به پوشش چرمی صندلی ها و فرمان، فرمان برقی با دکمه‌های کنترلی، رهیاب ماهواره ای، سیستم جلوگیری از عقب رفتن خودرو در سربالایی ها، ESC، کروز کنترل، آینه های تاشوی برقی، سنسور دنده عقب، سانروف و سیستم صوتی با 6 بلندگو اشاره کرد.

 

برای اطلاع از فروش اقساطی بسترن b30 روی لینک کلیک کنید.

مشخصات فنی فاو بسترن B30

مشخصات تولید کننده

کارخانه تولید کننده فاو
نام انگلیسی و مدل اتومبیل FAW B30
شرکت خدمات دهنده بهمن خودرو

مشخصات فنی بدنه

کلاس بدنه خودروهای سدان
ابعاد طول 4625 میلیمتر عرض 1790 میلیمتر ارتفاع 1500 میلیمتر
وزن 1230 کیلوگرم
تعداد فضای سرنشینان 5
ابعاد و نوع لاستیک چرخهای جلو 195/65R15
ابعاد و نوع لاستیک چرخهای عقب 195/65R15

 مشخصات فنی موتور

حجم موتور 1598 سی سی
نوع موتور موتور بنزین سوز انژکتوری
تعداد سیلندرها 4
تعداد سوپاپ ها 16
گیربکس  6 سرعته اتوماتیک
سیستم سوخت رسانی انژکتوری تزریق مستقیم
ظرفیت باک 50 لیتر
حداکثر توان خروجی 107 اسب بخار در 5500 دور در دقیقه
حداکثر گشتاور خروجی 155 نیوتن متر در 3800 دور در دقیقه

مشخصات جعبه دنده

نوع جعبه دنده جعبه دنده دستی
تعداد دنده (جلو) 5
جعبه دنده اتوماتیک دیفرانسیل جلو FWD

سیستم ترمزها

نوع سیستم ترمز دارای سیستم ABS و EBD
نوع دیسک و کالیبر ترمز جلو دیسکی خنک شونده
نوع دیسک و کالیبر ترمز عقب دیسکی

سیستم تعلیق و فرمان

نوع سیستم تعلیق مک فرسون
نوع سیستم فرمان هیدرولیک

عملکرد اتومبیل

سیکل ترکیبی مصرف سوخت 6.7 لیتر در 100 کیلومتر
استاندارد آلایندگی یورو 5
ستاره ایمنی Euroncap C-NCAP 5

امکانات رفاهی و آپشن ها

کیسه های هوا ( نوع و تعداد ) راننده / سرنشین
سیستم های امنیتی و حفاظتی سیستم ضد سرقت ، ریموت ، کمربند ایمنی 3 نقطه ای پیش کشنده
سیستمهای تهویه مطبوع سیستم تهویه مطبوع دستی
سیستمهای مولتی مدیا دارای 4 بلندگو ، سیستم پخش صوتی با قابلیت USB/ AUX/ MP3 ، دارای مانیتور رنگی
سیستم صندلیهای جلو و عقب صندلی های چرم ، تنظیم دستی
سیستم آیینه ها تنظیم برقی همراه با گرمکن
سیستم شیشه ها شیشه بالابرهای برقی
سیستم های سقف سانروف
سیستم روشنایی جلو و عقب چراغ روشنایی در روز ، چراغ های جلو هالوژنی
سنسورهای پیش فعال دارای سیستم های BA, TCS, EPS ، کمک به شروع حرکت در سربالایی ، سنسور پارک عقب
متفرقه کروز کنترل ، کنترل بادتایرها

 

برای اطلاع از قیمت فاو بسترن b30 روی لینک کلیک کنید.

دانلود کاتالوگ B30     قیمت روز بسترن B30    گالری تصاویر B30        شرایط فروش اقساطی B30



:: برچسب‌ها: فاو بسترن ,
:: بازدید از این مطلب : 3
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 9 خرداد 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : احمدی

فاو بسترن B50 سال 2009 بر اساس مزدا 6 قدیم ساخته و به بازار معرفی شده است و در سال 2013 با فروش 62 هزار دستگاه بسترن B50 محبوب ترین خودرو در بین خانواده بسترن شناخته شد. 

مختصری از فاو بسترن B50

فاو بسترن B50 سال 2009 بر اساس مزدا 6 قدیم ساخته و به بازار معرفی شده است و در سال 2013 با فروش 62 هزار دستگاه بسترن B50 محبوب ترین خودرو در بین خانواده بسترن شناخته شد. فاو بسترن بی 50 با گذشت 1.5 سال از حضورش در بازار خودرو توانسته هم اکنون در رده پرطرفدارترین محصولات گروه بهمن قرار گیرد.

 بسترن B50 یک سدان جمع و جور می باشد که توسط شرکت فاو با همکاری Italdesign Giugiaro طراحی شده است و در حال حاضر مدل های  Besturn در فائو چانگ چون تولید می شود.

فاو بسترن B50 از سال 92 به واسطه گروه بهمن وارد بازار رقابتی داغ خودرو ایران شد و پس از حضور به دلیل عملکرد خوب توانست از رقبای موجود سبقت بگیرد.

خودرو بسترن B50 فاو با موتور 4 سیلندری و 1.6 لیتری با 8 سوپاپ قادر است تا قدرت 145 اسب بخار نیرو و 145 نیوتن متر گشتاور تولید کند که این امر نشان از تکنولوژی روز فاو بسترن دارد. فاو بسترن B50  نیز موفق به کسب 4 ستاره ایمنی اروپا شده است.

خودرو بسترن B50 در دو مدل استاندارد و RS عرضه می شود. مدل RS نمونه اسپرت و تقویت شده است که نه تنها از نظر ظاهری بلکه از نظر پیشرانه تفاوت هایی با مدل استاندارد دارد. روی آن از پیشرانه فولکس واگن استفاده شده است. اما مدل استاندارد از نظر پیشرانه هیج تفاوتی با مدل قبلی یعنی همین نسخه ای که ما در بازار ایران داریم، ندارد.

قیمت فاو بسترن b50 در رده مقرون به صرفه ترین خودروهای موجود در گروه بهمن می باشد که توانسته توجه بسیاری از را به خود جلب کند.

مشخصات فنی فاو بسترن B50

مشخصات تولید کننده

کارخانه تولید کننده فاو
نام انگلیسی و مدل اتومبیل FAW ASA Besturn  B50

مشخصات فنی بدنه

کلاس بدنه خودروهای سدان
وزن 1325 کیلوگرم
تعداد فضای سرنشینان 5
ابعاد و نوع لاستیک چرخهای جلو 195/65R15
ابعاد و نوع لاستیک چرخهای عقب 195/65R15

مشخصات فنی موتور

حجم موتور 1595 سی سی
نوع موتور موتور بنزین سوز انژکتوری
تعداد سیلندرها 4
تعداد سوپاپ ها 16
محل قرار گیری موتور جلو
سیستم سوخت رسانی انژکتوری پاشش چند نقطه ای
ظرفیت باک 58 لیتر
حداکثر توان خروجی 106 اسب بخار در 6500 دور در دقیقه
حداکثر گشتاور خروجی  172نیوتون متر در 4000 دور در دقیقه

مشخصات جعبه دنده

نوع جعبه دنده جعبه دنده اتوماتیک تیپ ترونیک
تعداد دنده (جلو) 6
جعبه دنده اتوماتیک موتور جلو ، دیفرانسیل جلو FWD

سیستم ترمزها

نوع سیستم ترمز دارای سیستم مدیریت پایداری خودرو
نوع دیسک و کالیبر ترمز جلو دیسکی خنک شونده با هوا
نوع دیسک و کالیبر ترمز عقب دیسکی

سیستم تعلیق و فرمان

نوع سیستم تعلیق سیستم تعلیق پیشرفته مستقل
نوع سیستم فرمان قدرت کمکی هیدرولیکی

امکانات رفاهی و آپشن ها

کیسه های هوا ( نوع و تعداد ) مجهز به 2 کیسه هوای ایمنی که شامل :جلو ، سرنشین جانبی
سیستم های امنیتی و حفاظتی دارای سیستم ضد سرقت
سیستمهای تهویه مطبوع دارای سیستم تهویه مطبوعاتوماتیک به همراه Sun Sensor
سیستمهای مولتی مدیا دارای نمایشگر چند منظوره جهت نمایش اطلاعات سفر و اطلاعات راننده
سیستم صندلیهای جلو و عقب دارای تنظیم
سیستم آیینه ها دارای تنظیم برقی
سیستم شیشه ها تنظیم برقی تمام پنجره ها
سیستم های سقف سانروف با قابلیت تنظیم
سیستم روشنایی جلو و عقب چراغهای جلو هالوژن به همراه مه شکن
سنسورهای پیش فعال مجهز به سنسور پارک
متفرقه سیستم Auto Cruiser

دانلود کاتالوگ B50قیمت روز بسترن B50گالری تصاویر B50



:: برچسب‌ها: فاو ,فاو بسترن ,فاو بسترن B70,فاو بسترن b50 ,
:: بازدید از این مطلب : 4
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 9 خرداد 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : احمدی

فاو بسترن B70 خودوریی در کلاس سدان و ساخت یکی از بزرگترین کمپانی های خودروساز جهانی می باشد. در این خودرو یک نوع زیبایی خاص وجود دارد که این ویژگی از هماهنگی و تعادل اجزای سازنده به وجود می آید.

مختصری از فاو بسترن B70

فاو بسترن B70 خودوریی در کلاس سدان و ساخت یکی از بزرگترین کمپانی های خودروساز جهانی می باشد. در این خودرو یک نوع زیبایی خاص وجود دارد که این ویژگی از هماهنگی و تعادل اجزای سازنده به وجود می آید.

بعد از تغییر چهره های فراوان، در نهایت  فاو B70 با یک بدنه ی کاملا جدید و خطوط تیز و دقیق تر، یک پنجره ی مشبک کرومی بزرگ، چراغ های عقب جدید، یک سپر جلوی اسپرت، سپر جدید عقب، لبه ی C دوباره طراحی شده و با کابین جدید به روز رسانی شد. فاو B70 با مجهز شدن به پیکربندی کاملا جدید و طراحی ظریف، نشان از تکنولوژی نوآورانه این خودرو می دهد.

این خودرو همچنین در یک مدل B70 اسپرت نیز ارائه می شود که دارای پنجره ی مشبک مشکی، رینگ های سرعتی، چراغ های عقب تیره، علامت زیبای توربو، سقف مشکی و بال های در عقب می باشد.

گروه بهمن بعد از عرضه دو محصول فاو بسترن B30 و B50 قصد دارد فاو b70، جدیدترین محصول کمپانی فاو را روانه بازار کند.

 

برای مشاهده قیمت فاو بسترن b70  به روی لینک کلیک کنید.

مشخصات فنی فاو بسترن B70

مشخصات تولید کننده

کارخانه تولید کننده فاو
نام انگلیسی و مدل اتومبیل FAW BesturnB70

مشخصات فنی بدنه

کلاس بدنه خودروهای سدان
ابعاد طول 4800 میلی متر عرض 1820 میلی متر ارتفاع ۱۴۷۲ میلی متر
وزن 1480 کیلوگرم
تعداد فضای سرنشینان 5
ابعاد و نوع لاستیک چرخهای جلو 215/50R17
ابعاد و نوع لاستیک چرخهای عقب 215/50R17

مشخصات فنی موتور

حجم موتور 2000 سی سی
نوع موتور موتور بنزین سوز انژکتوری
تعداد سیلندرها 4
تعداد سوپاپ ها 16
محل قرار گیری موتور موتور جلو
سیستم سوخت رسانی انژکتوری تزریق مستقیم
ظرفیت باک 184/4000
حداکثر توان خروجی 108 اسب بخار در 6500 دور در دقیقه
حداکثر گشتاور خروجی 184 نیوتن متر در 4000 دور در دقیقه

مشخصات جعبه دنده

نوع جعبه دنده جعبه دنده اتوماتیک
تعداد دنده (جلو) 6
جعبه دنده اتوماتیک دیفرانسیل جلو FWD

سیستم ترمزها

نوع سیستم ترمز ABS ، EBD ، BA
نوع دیسک و کالیبر ترمز جلو دیسکی
نوع دیسک و کالیبر ترمز عقب دیسکی

  سیستم تعلیق و فرمان

نوع سیستم تعلیق مک فرسون
نوع سیستم فرمان HPS

عملکرد اتومبیل

حداکثر سرعت 196 کیلومتر بر ساعت
شتاب 0 الی 100 12.58 ثانیه
سیکل ترکیبی مصرف سوخت 8.8 لیتر در 100 کیلومتر
استاندارد آلایندگی یورو 5

امکانات رفاهی و آپشن ها

کیسه های هوا ( نوع و تعداد ) دو کیسه هوای جلو ، دو کیسه هوای جانبی
سیستم های امنیتی و حفاظتی سیستم الکترونیکی ضد سرقت ، کلید از راه دور ، قفل برقی
سیستمهای تهویه مطبوع سیستم تهویه مطبوع اتوماتیک
سیستمهای مولتی مدیا رادیو / سی دی پلیر / MP3 / AUX-IN ، صفحه نمایش رنگی مرکزی ، 8 بلندگو ، کامپیوتر سفر
سیستم صندلیهای جلو و عقب صندلی های چرمی ، صندلی برقی رانندگی ، صندلی های جلو گرم شونده
سیستم آیینه ها آینه برقی جانبی
سیستم شیشه ها پاور ویندوز ، شیشه های ضد حرارت و UV ، شیشه بالابر های برقی
سیستم های سقف سانروف برقی
سیستم روشنایی جلو و عقب چراغ جهت روشنایی در روز ، مه شکن
سنسورهای پیش فعال سیستم TCS و ESP ، سنسورهای پارک عقب ، سنسورهای پارک جلو
متفرقه کروز کنترل ، پنجره عقب Defroster

 

 

 

 

 

 

 

 



:: برچسب‌ها: فاو ,فاو بسترن ,فاو بسترن B70 ,
:: بازدید از این مطلب : 6
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 9 خرداد 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : احمدی

شرکت فاو سال 1958 فعالیت خود را به عنوان اولین و بزرگترین سازنده خودروهای مسافری چین آغاز کرد.

شرکت خودروسازی فاو

شرکت فاو سال 1958 فعالیت خود را به عنوان اولین و بزرگترین سازنده خودروهای مسافری چین آغاز کرد. فاو یکی از بزرگترین شرکت های تولید کننده خودرو چین می باشد که در زمینه تولید انواع ماشین های تجاری همچون کامیون های سبک، متوسط و سنگین، تولید انواع خودروهای سواری بسترن، اتوبوس های لوکس، خودروهای گرشگری و همچنین ساخت قطعات خودرو فعالیت می کند.

هم اکنون مقر شرکت در شهر چانچون چین می باشد. بخش‌های تولید داخلی ، مراکز خدمات پس از فروش، بخش‌های توسعه‌ی مهندسی، مراکز تست این گروه در 18 منطقه در سراسر چین پراکنده شده است. سال 2009 کمپانی فاو به عنوان بزرگترین شرکت تولید کننده ماشین آلات صنعتی و دومین شرکت بزرگ خودروسازی چین انتخاب شد.

فاو هم اکنون با سرمایه گذاری شرکت های مطرح جهانی نظیر فاو-فولکس‌واگن، سیچوان فاو تویوتا موتور،آئودی، جنرال موتور، مزدا محصولات خود را با دارا بودن  120000 کارمند در 70 کشور جهان به فروش می رساند.

شرکت فاو دارای 12 شرکت تابع به نام های بسترن ، هونگ کی ، داریو، هایما، هوالی دافا، فاو جیفانگ،فاو جیلین، اولی، پنگ ژیانگ، شنلی، یوآن ژنگ، تیانجین فاو می باشد. مشارکت نزدیکی داشته و با قرداد داده های نزدیکی محصولات این شرکت های خودروسازی را در چین مونتاژ می کند.

شرکت بسترن به عنوان یکی از مهمترین زیر مجموعه های گروه فاو ساخت انواع خودرو سواری فاو را در مدل های بسترن b30، بسترن B50 و بسترن B70 بر عهده دارد. خودروهای بسترن با مشارکت گروه مزدا در کارخانه فاو بر روی پلتفرم مزدا 6 و فورد ایکس ساخته می شود.

گروه فاو در نظر دارد تا ساخت خودروهای برقی در طی 6 سال آینده حدود 15 درصد از بازار این خودروهای ار در دست بگیرد. فاو در نمایشگاه خودرو پکن سال2014 از چهار خودروی جدید برقی‌اش با نام‌های(Besturn B50-PHEV)،(Besturn B50-EV) و (VITA-EV)و(Oley-EV) رونمایی کرد.

 

سیبا موتور به عنوان یکی از شرکت های زیر مجموعه گروه بهمن نماینده رسمی مونتاژ و فروش و ارائه خدمات پس از فروش محصولات فاو بسترن می باشد و به تازگی فروش نقد و اقساط فاو بسترن B30 را آغاز کرده است.

 



:: برچسب‌ها: فاو ,فاو بسترن ,فاو بسترن B70,فاو بسترن b50 ,
:: بازدید از این مطلب : 5
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 9 خرداد 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : احمدی

فولکس واگن گلف یکی از قدیمی‌ترین محصولات شرکت فولکس واگن می باشد که از سال 1974 در خط  تولید کمپانی نام آشنای فولکس واگن قرار گرفته است. خودرو گلف پرفروش‌ترین مدل فولکس واگن در طول تاریخ تولیدات این شرکت بوده و دومین مدل پرفروش جهانی است.

مختصری از گلف GTI 2018

فولکس واگن گلف ، جدیدترین محصول ماموت خودرو که به عنوان قدرتمندترین محصول در میان خانواده فولکس واگن می باشد به تازگی بعد از دو محصول موفق پاسات و تیگوان در سبد محصولات ماموت قرار گرفته است. فولکس واگن گلف GTi یکی از داغ ترین هاچ بک های وارد شده به کشور می باشد. ماموت خودرو با اخذ نمایندگی محصولات فولکس واگن امید بازگشت این خودرو بی نظیر به بازار خودرو کشور می باشد.

خودرو گلف فولکس واگن برای سال 2018 به روز رسانی شده و با ظاهری اسپرت و با بهره گیری از به روز ترین تکنولوژی روز دنیا روانه بازار خودرو شده است. این خودرو با بهره گیری از پیشرانه موتوری 230 اسب بخار با گشتاور 350 نیوتن و با ویژگی هایی نظیر موتور 2 لیتری 4 سیلندری مجهز به توربوشارژ و گیربکس پیشرفته یکی از پرطرفدار ترین ماشین های موجود می باشد که به دلیل ظاهری جوان پسند و عملکرد مناسب خودرو توانسته به پرفروش ترین های این صنعت تبدیل شود.

قدرت بالای موتور در کنار گشتاور و طی کردن صفر تا 100 کیلومتر در زمان کوتاه یکی از بارز ترین مشخصات فنی خودرو گلف فولکس واگن می باشد. شرکت فولکس واگن یکی از تولید کنندگان مطرح هاچ بک کامپکت های GTI گلف را طراحی و روانه بازار کرده است که این خودرو جزو خودروهای پرفروش در اروپا و جهان قرار گرفته است. تا سال 2012 نزدیک به 30 میلیون مدل‌های مختلفی از گلف تولید شده‌اند.

خودرو فولکس واگن گلف GTI با بهره گیری از مشخصات فنی بی نظیر با عملکرد بالا توانسته راننده سفرهای طولانی و سواری راحت را بدون احساس خطربرای سرنشینان این خودرو تجربه کند. موتور فولکس واگن گلف تزریق مستقیم بوده که این ویژگی باعث کیفیت عملکرد، بهره‌وری و رانندگی صحیح را موجب می شود.

باید در مورد فولکس واگن گلف خاطر نشان کرد که با یک خودرو خاص رو به رو هستیم و زمانی که با یک خودروساز آلمانی سرکار داریم با یک خودرو بی نظیر رو به رو هستیم. یکی از بارز ترین ویژگی گلف GTI 2018 سیستم پیشرفته قفل الکترونیکی بین چرخ های جلو جهت افزایش پایداری و عدم لغزش در سرپیچ ها بوده.

در نهایت باید گفت که این محصول فولکس واگن با ظاهری اسپرت و هیجان انگیز با محصولات روز دنیا در این کلاس از خودرو برابری می کند و پیش بینی می شود که بتواند در بازار خودرو ایران موفق عمل کند.

 

مشخصات فنی فولگس واگن گلف

مشخصات کلی

نام خودرو گلف GTI
کلاس خودرو هاچبک

 

مشخصات فنی  vw golf gti

حجم موتور (سی سی) 1984 سی سی توربو
تعداد و آرایش سیلندر 4 سیلندر توربو
تعداد سوپاپ 16
محور محرک دیفرانسیل جلو (FWD)
گیربکس(جعبه دنده) 6 سرعته اتوماتیک دو کلاچه DSG
حداکثر قدرت 230 اسب بخار در 4700 دور در دقیقه
حداکثر گشتاور 350 نیوتن متر در 1500-4600 دور در دقیقه
شتاب 0 تا 100 6.4 ثانیه
حداکثر سرعت (km/h) 250
وزن (کیلوگرم) 1375
طول/عرض/ارتفاع(میلیمتر) 4267 - 1798 - 1442
مشخصات تایر 225/40R18

مصرف سوخت و استانداردها

مصرف سوخت ترکیبی 8.4
حجم باک (لیتر) 50
استاندارد آلایندگی یورو 6

تجهیزات ، امکانات و آپشن ها

کیسه هوا کیسه هوای راننده و سرنشین جلو با امکان غیر فعال نمودن برای سر نشین جلو - کیسه هوای جانبی و پرده ای برای سرنشینان جلو و عقب - کیسه هوای زانو راننده
سیستم های ترمز و پایداری کنترل پایداری الکتریکی شامل سیستم کمکی ترمز EDL ,ASR ,ABS ,EDTC - سیستم پیشرفته قفل کننده الکترونیکی (XDS) بین چرخ‌های جلو جهت افزایش پایداری و عدم لغزش در سرپیچ‌ها - سیستم پویای کنترل شاسی با بهره گیری از حالت‌های مختلف رانندگی اعم از Sport ،Economy و Normal برای تطبیق سیستم تعلیق با عملکرد موتور و فرمان خودرو - ترمز پارک الکترومکانیکی به همراه اتو هلد - ترمزهای دیسکی جلو و عقب
سیستم های امنیتی سیستم ضد سرقت - قفل امنیتی کودک - قفل ضد سرقت رینگ
سیستم های فرمان و هدایت فرمان اسپرت چرمی با طراحی آلومینیومی و شیفتر پشت فرمان - حساس به سرعت
سیستم تهویه  مطبوع اتوماتیک دو گانه همراه با فیلتر ضد آلرژی و قابلیت تنظیم جداگانه
سیستم صوتی تصویری و مالتی مدیا اتصال USB وAUX - نویگیشن و مانیتور 9.2 اینچ لمسی و حساس به حرکت دست - اتصال تلفن همراه به بلوتوث - سیستم صوتی پیشرفته Dynaudio به همراه آمپلی فایر دیجیتال 10 کاناله - ساب ووفر و 8 اسپیکر با توان خروجی 400 وات
سیستم صندلی قابلیت اتصال 2 صندلی کودک روی صندلی عقب ISOFIX - پشت سری صندلی های عقب - قابلیت تاشوندگی صندلی‌های ردیف عقب - پشت سری صندلی های جلو با قابلیت تنظیم ارتفاع - آینه الکتروکرومیک بدون فریم - صندلیهای اسپرت جلو با چرم و دوخت قرمز - قابلیت تنظیم برقی صندلی راننده به همراه حافظه صندلی - گرمکن های صندلی جلو - قابلیت تنظیم گودی کمربرای صندلی راننده
سیستم اینه و شیشه ها آینه های جانبی برقی تاشو با حافظه و گرمکن - بالابر برقی شیشه ها - عایق حرارتی شیشه جلو - شیشه های سولار و دودی
سیستم روشنایی مه شکن عقب - چراغ های مه شکن جلو با امکان افزایش روشنایی جانبی در زمان چرخش فرمان - چراغ های جلو و عقب LED - چراغ روزتاب جلو - تنظیم خودکار نور بالای چراغ - چراغ مشایعت
دیگر تجهیزات نمایشگر فشار باد لاستیک‌ها - کمربند 3 نقطه ای و پیش کشنده برای تمام سرنشینان - سیستم هشدار خستگی راننده - هشدار باز بودن کمربند ایمنی - کروز کنترل - دکمه استارت به همراه سیستم ورود بدون کلید - صفحه کیلومتر تمام دیجیتالی پویا - کامپیوتر سفری - خروجی برق 12 ولتی در محفظه بار - سیستم اتوماتیک خاموش / روشن موتور خودرو ( Start/Stop ) با عملکرد ترمز و گاز - سنسور عقب و جلو- روکش چرم داخل درها - گرمکن اتوماتیک نازل آب پاش شیشه‌های جلو - پانارامیک سانروف - سنسور باران - چراغ شور جلو

دانلود کاتالوگ گلف GTI        قیمت روز گلف GTI        گالری تصاویر گلف GTI



:: برچسب‌ها: فولکس واگن گلف ,
:: بازدید از این مطلب : 4
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 9 خرداد 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : احمدی

گروه بهمن با تمام تلاش خود سعی دارد تا با به کارگیری توان خود و با اتخاذ راهبردهای مناسب و اقدامات به موقع جایگاه خود را در ایران و خاورمیانه تثبیت کند. در همین راستا با در نظر گرفتن فروش ویژه محصولات خود توانسته خدمات متنوعی را به مشتریان خود عرضه کند.

این شرایط ویژه فروش از آنجا حائز اهمیت بوده که گروه بهمن، فروش اقساطی محصولات خود را جهت تسهیل و راحتی در خرید فراهم آورده و باعث شده است تا فروش نقد و اقساط گروه بهمن همواره برای خریداران قابل توجه باشد.

 

در این فروش ویژه گروه بهمن جدیدترین محصولات خود را نظیر هاوال H2، هاوال H6 و مزدا 3 نیو و فاو بسترن B30 و B50 را با شرایط  نقد و اقساط برای مشتریان خود در نظر گرفته است. خرید اقساطی خودرو همیشه یکی از بهترین راه های پیش روی خریدارن خودرو بوده است.

گروه بهمن با این روش خرید به مشتریان خود فرصت آن را می دهد تا به راحتی بتوانند بودجه خود را مدیریت کرده و بهترین انتخاب را داشته باشند. مزدا 3 نیو یکی از خودرو های لوکس با طراحی فوق العاده می باشد که در سال 1386 گروه بهمن در راستای توسعه و تنوع سبد محصولات خود، تولید آن را آغاز کرد. هم اکنون مزدا 3 نیو در بهمن موتور در حال ساخت است و در نمایندگی های مجاز آن به فروش می رسد. مزدا 3 از زمان حضورش در بازار خودرو ایران تا کنون توانسته جایگاه ویژه ای را بین خانواده ها و قشر جوان برای خود کسب کند و با توجه به امکانات فوق العاده و ظاهری زیبا فروش مناسب را به دست آورد.

 

کارخانه بهمن جهت سهولت در خرید مزدا 3 در طول سال تسهیلاتی را برای مشتریان خود در نظر می گیرد که در این میان می توانیم به فروش مزدا 3 اقساطی اشاره کنیم و همچنین شرکت برای کسانی که خودرو مزدا 3 را به صورت تحویل فوری می خواهند شرایط خرید نقدی مزدا 3 را پیشنهاد می کند.

فاو بسترن دیگر محصول گروه بهمن موتور می باشد که در سال 91 بهمن موتور مونتاژ بسترن را آغاز کرد و گروه بهمن پیش فروش آن را آغاز کرد. در این فروش اقساطی بسترن B30 با استقبال گسترده هموطنان رو به رو شد پیرو این استقابل شرکت بهمن موتور سری دوم فروش خودروی B30 را به صورت پیش فروش با قیمت قطعی و سود مشارکت در تولید آغاز کرد.

دیگر محصول عرضه شده خودرو هاوال یکی تازه ترین محصولات راه یافته به خط تولید گروه بهمن می باشد که فروش نقدی آن با قیمت رقابتی مقرون به صرفه ای آغاز شده است. هاوال H2 یکی از پرفروش ترین سدان های کشور چین می باشد که توانسته به بازارهای جهانی قدم بگذارد تا در کنار دیگر بزرگان صنعت خودرو بدرخشد.

قیمت هاوال H2 یکی از مهمترین نکان قابل توجه این خودرو می باشد در کنار آپشن ها و تجهیزات خودرو بسیار مورد توجه قرار گرفته است. فروش هاوال دیگر طرح  فروش ویژه این شرکت می باشد که با استقبال هم وطنان عزیزمان روبه رو شد. بهمن موتور نخستین سری خودروهای هاوال H۲ را به خریداران این محصول تحویل داد و قصد دارد پیش فروش هاوال H6  و H9 را شروع کند.

شرایط فروش اقساطی فاو بسترن و مزدا 3 با پرداخت کوتاه مدت و بلند مدت اقساط فراهم است تا علاقه مندان بتوانند این دو محصول را در اختیار داشته باشند. این دو خودرو توانسته اند به خوبی بیشتر سلیقه ها را پوشش بدهند و فروش بالایی را برای گروه بهمن رقم بزنند.

 

عزیزانی که قصد خرید خودرو هاوال، مزدا 3 و فاو بسترن B30 را دارند میتوانند با مشاورین سایت در تماس باشند.



:: برچسب‌ها: هاوال h2,فاو بسترن,فروش خودرو هاوال ,
:: بازدید از این مطلب : 0
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 9 خرداد 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : احمدی

دور جدید پیش فروش خودروی هاوال H2 از روز دوشنبه 7 خرداد آغاز خواهد شد.


با اشاره به استقبال کم نظیر از سری اول فروش خودروی هاوال H2، محصول جدید شرکت بهمن موتور در نظر دارد در راستای پاسخ به نیاز مشتریان محترم و بهره برداری ایشان از این محصول با کیفیت، سری دوم عرضه را از روز دوشنبه 7 خرداد آغاز نماید.

حمیدرضا علیزاده معاونت فروش شرکت بهمن موتور، ضمن قدردانی از استقبال مشتریان از محصول جدید این شرکت ( هاوال H2 ) گفت: شرکت بهمن موتور همچون گذشته ، ارائه محصول با کیفیت را سر لوحه فعالیت های خود قرار داده و پاسخگوی اعتماد مشتریان محترم خواهد بود.

علیزاده با توجه به میزان تقاضای موجود در بازار به منظور برخوردار نمودن تمامی مشتریان از شانس برابر، روش عرضه را به صورت فروش اینترنتی عنوان کرد و گفت: شرکت بهمن موتور در نظر دارد طبق قوانین سازمان حمایت از مصرف کننده 50% مبلغ نهایی خودرو را به عنوان پیش پرداخت دریافت کند و همه تلاش خود را انجام می دهد تا در صورت ثبات شرایط اقتصادی و تامین ارز، قیمت را به صورت ثابت نگه دارد.

شایان ذکر است برند هاوال یکی از پرفروش ترین برندها در بزرگترین بازار فروش خودرو دنیا است و که طبق آخرین گزارش موسسه "برند فایننس" ، جایگاه اول ارزش برند را در چین کسب کرده و در بین بیست برند برتر دنیا قرار دارد.

خودروی H2 از موتور 5/1 لیتری توربو شارژ برخوردار است . از ویژگیهای فنی خودرو H2 می توان به گیربکس 6 سرعته تیپ ترونیک با 3 حالت مختلف ، سیستم تعلیق مولتی لینک ، سیستم فرمان الکتریکی، 6 ایربگ ( جلو ، جانبی و پرده ای) و سیستم های پیشرفته ترمز ،ESC) ABS، BA، EBD، DSR، AUTOHOLD ) ، نویگیشن (Navigation) اشاره کرد.

ضمن اینکه مواردی چون کروز کنترل ، سان روف برقی ،سیستم ورود بدون کلید( KEYLESS) ، استارت دکمه ای ، سیستم تهویه اتوماتیک دو گانه ، تنظیم صندلی برقی راننده در 6 جهت و تنظیم برقی گودی کمر ، گرمکن صندلی های ردیف جلو، سیستم کنترل فشار باد لاستیک ها ( TPMS) به صورت نمایش لحظه ای ، دوربین کمک پارک بر روی آینه جانبی و بسیاری از اپشنهای دیگر، از جمله ویژگیهای این خودرو هاوال H2 می شوند که آن را به طور ویژه از خودروهای هم رده متمایز می کند. این خودرو از لحاظ ایمنی نیز نشان بالاترین استانداردهای ایمنی ANCAP و CNCAP را نیز داراست.

علاقمندان و متقاضیان محترم می توانند برای اطلاع از ویژگیهای محصول و یا ثبت نام، به سایت شرکت بهمن موتور یا نمایندگیهای ویژه بهمن موتور مراجعه نمایند. ضمنا"، شرکت بهمن موتور جهت اطمینان خاطر به مشتریان قبل از خرید شرایط تست خودرو را نیز فراهم کرده است که به زودی مکان و زمان دقیق آن اعلام خواهد شد.

برای اطلاع از قیمت هاوال H2 روی لینک کلیک کنید.



:: برچسب‌ها: هاوال h2 ,
:: بازدید از این مطلب : 1
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 9 خرداد 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : احمدی

ثبت برند تجاری یک امر حیاطی برای شرکت می‌باشد زیرا همیشه احتمال این است که از برند شما سوء استفاده شود و در صورت عدم ثبت برند، شرکت حقی برای جلوگیری از سوء استفاده به صورت قانونی ندارد؛ بنابراین ثبت برند شرکت برای جلوگیری از به خطر افتادن فعالیت شرکت در آینده امری ضروری است.

 

برند یا علامت تجاری، شکل دیداری محصولات شرکت‌های تولیدی برای تشخیص صاحبان آن محصول می‌باشد که بعد از ثبت شرکت، موظف به ثبت برند خود می‌باشند.

در ساخت علامت تجاری اگر مفهوم برند فارسی نباشد یا در انتخاب اسم برند از حروف لاتین استفاده شود (چه حروف فارسی باشند و به صورت لاتین نوشته شده باشند و چه ریشه لاتین داشته باشند) این برند باید به صورت برند لاتین ثبت شود. ثبت برند لاتین جهت جذب مخاطبین در بازارهای بین المللی می‌باشد و به عنوان یک فاکتور مؤثر موفقیت در بازار حساب می‌شود.

ثبت برند لاتین مراحل پیچیده‌تری نسبت به برند فارسی دارد. در صورت ثبت برند لاتین، قوانین و شرایط بین المللی برند هم بررسی می‌شود و باید مطابق با توافقنامه مادرید و پروتکل الحاقی باشد و با توجه به سوابق گسترده‌ای که دارد امکان ثبت برند لاتین بسیار کمتر از برند فارسی است.

ثبت جهانی برند لاتین به دو روش زیر انجام می‌شود:

1- موافقتنامه یTrips: برند در کشور سوئیس ثبت جهانی می‌شود و لازم نیست برند در کشور مبدأ به ثبت برسد.
2- موافقتنامه ی مادرید: در صورتی که بخواهید از این روش استفاده کنید ابتدا باید کشور مبدأ خود را انتخاب کرده و اظهارنامه بین المللی خود را به به اداره مالکیت صنعتی ارائه دهید و برند خود را در همان کشور مبدا به ثبت برسانید.

در صورتی که قصد عضویت در این سیستم را دارید میبایست نسبت به ارائه یک اظهارنامه بین المللی به اداره مالکیت صنعتی اقدام نمایید و کشورهای مد نظر خود را بین ۸۵ کشوری که عضو مادرید هستند انتخاب و فعالیت خود را در آن کشورها شروع کنید تا مورد حمایت های لازم قرار گیرید.

بدین منظور می بایست تقاضانامه بین المللی خود را به یکی از سه زبان فرانسوی ، اسپانیولی و انگلیسی ترجمه نمایید.

مدارک مورد نیاز ثبت برند لاتین همانند ثبت برند برند فارسی می‌باشد با این تفاوت که برای برند لاتین نیاز به کارت بازرگانی است.
پس از پرکردن اضهارنامه ، از برند جهت عدم تشابه و ثبت و مغایرت با ضوابت قانونی استعلام گرفته و در سوابق ثبتی مادرید و سایر برندهای غیر فارسی نیز بررسی می‌شود. سپس برند مورد نظر به مدت 1 ماه در روزنامه منتشر می‌شود و در صورت نبودن اعتراض، ابلاغیه پذیرش برای متقاضی ارسال می‌شود و پس از پرداخت هزینه تا 30 روز شماره ثبت خود را دریافت می‌کند.
ثبت علامت تجاری برای 10 سال است که پس‌ ازآن نیز می‌توان پرداخت هزینه تمدید شود.

 

مدارک لازم جهت ثبت برند لاتین برای اشخاص حقوقی

۱٫ کپی مدارک ثبتی شرکت
۲٫ کپی شناسنامه و کارت ملی افرادی که در شرکت حق امضاء دارند.
۳٫کارت بازرگانی
۴٫نمونه برند در ابعاد (دوازده در دوازده cm)

مدارک لازم جهت ثبت برند لاتین برای اشخاص حقیقی

۱٫ کپی شناسنامه و کپی کارت ملی شخص
۲٫ کارت بازرگانی
۳٫ نمونه برند در ابعاد (دوازده در دوازده cm)

 



:: برچسب‌ها: ثبت برند لاتین ,
:: بازدید از این مطلب : 3
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 7 خرداد 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : احمدی

تغییر حوزه ثبتی شرکت در قالب تصمیم هیئت مدیره (در صورتی که در اساسنامه اختیار آن به هیئت مدیره تفیذ شده باشد) و یا مجمع عمومی فوق العاده قابل ثبت است.

 

در صورتی که شرکتی آدرس خود را در همان حوزه ثبتی خود تغییر دهد مشخصات ثبتی آن از جمله شماره ثبت و شناسه ملی تغییر نمی کند اما اگر شرکت از یک حوزه ثبتی به حوزه ثبتی دیگری منتقل شود شماره ثبت آن تغییر خواهد کرد ولی شناسه ملی بدون تغییر می ماند.

 

 

هر شرکت پس از ثبت می بایست ظرف یک ماه از تاریخ صدور آگهی تاسیس،به اداره مالیات مراجعه کند و جهت تعیین حوزه ی مالیاتی اقدام نماید.حداکثر زمان لازم جهت تعیین حوزه ی مالیاتی  دو هفته می باشد.

پس  از آن ، طبق ماده ی 110 قانون مالیات های مستقیم،اشخاص حقوقی مکلفند اظهارنامه ،ترازنامه،حساب سود و زیان متکی به دفاتر اسناد و مدارک خود را حداکثر تا چهار ماه پس از سال مالیاتی همراه با فهرست هویت شرکا و سهامداران و حسب مورد،میزان سهم الشرکه  یا تعداد سهام و نشانی هر یک از آن ها را به اداره ی مالیاتی که فعالیت اصلی شخص حقوقی در آن واقع است ارائه و مالیات متعلق را پرداخت نمایند. پس از ارایه ی اولین فهرست مزبور ارایه فهرست تغییرات در سنوات بعد کافی خواهد بود.

 

برای ثبت شرکت نیاز به اعلام آدرسی به عنوان آدرس دفتر مرکزی شرکت می باشد که پس از ثبت شرکت امکان تغییر آدرس شرکت و یا تغییر حوزه ثبتی شرکت با اعلام به مراجع ذیصلاح و ثبت در سوابق شرکت وجود دارد.

پس از تغییر آدرس شرکت  باید با توجه به درخواست شخص حقوقی فیزیک پرونده بایگانی شده در اداره ثبت مبدأ نیز به اداره ثبت مقصد ارسال گردد.

مراحل ثبت صورتجلسه تغییر آدرس شرکت و مدارک مورد نیاز

برای ثبت صورتجلسه تغییر آدرس شرکت کلیه مدارک ثبتی و تغییرات شرکت مورد نیاز می باشد بعلاوه اینکه صورتجلسه تغییر آدرس تنظیم شده که حاوی آدرس قدیم و آدرس جدید به همراه کدپستی است به امضا سهامداران و یا اعضای هیئت مدیره (با توجه به تصمیم اتخاذ شده) که در صد سهام آنها برای سهامداران ذکر گردیده برسد.

در صورتی که شرکت از آدرس اولیه خود به آدرس دیگری در یک حوزه دیگر انتقال پیدا کند و در پی آن شماره ثبت شرکت تغییر کند و شرکت مجدد به همان آدرس اولیه برگردد شماره ثبت آن پس از طی مراحل قانونی همان شماره ثبت اولیه خواهد بود.
انتقال فیزیک پرونده بین دو اداره در دو حوزه ثبتی مختلف امری زمانبر می باشد که در طول این مدت شرکت قادر به انجام هیچ گونه تغییراتی نخواهد بود تا زمانی که پرونده در اداره ثبت مقصد پذیرش و ثبت گردد.

لزوم تعیین حوزه مالیاتی :

  • اخذ کد اقتصادی
  • اخذ کارت بازرگانی
  • اخذ تسهیلات بانکی
  • افتتاح حساب بانکی
  • تشکیل پرونده بیمه کارکنان شرکت
  • شرکت در مناقصات و مزایدات
مدارک مورد نیاز برای تعیین حوزه ی مالیاتی عبارت است از:
  • یک نسخه کپی پروانه کسب
  • کپی شناسنامه و کارت ملی کلیه شرکا
  • ارائه قبوض تلفن و برق مرکز اصلی شرکت
  • کپی مدارک ثبتی شرکت(اساسنامه،آگهی های تاسیس و مدارک ثبتی)
  • ارائه درخواست اظهارنامه مالیاتی به همراه امضا تمامی صاحبان امضا
  • آدرس مندرج در اجاره نامه یا آدرس رسمی و ثبت شده شرکت باید یکسان باشد.
  • چنانچه ملک شرکت اجاره ای باشد،ارائه اصل اجاره نامه الزامی است که اجاره نامه باید کد رهگیری داشته باشد.


:: برچسب‌ها: تغییر حوزه ثبتی شرکت ,
:: بازدید از این مطلب : 2
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 7 خرداد 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : احمدی

تغییر نوع شرکت، به منظور تبدیل شرکت از نوعی به نوع دیگر و به معنی تغییر شکل آن است و تغییر شکل شرکت موجب نمی شود که شخصیت حقوقی آن زایل و دوباره ایجاد شود.

 

تغییر نوع شرکت یکی دیگر از تغییرات شرکت ها می باشد که بسیار مهم بوده و ممکن است اتفاق بیافتد. در واقع در این نوع تغییر تبدیل شرکت به نوع دیگری از شرکت های حقوقی می باشد.

در تغییر شرکت دلایل زیادی می تواند باعث تبدیل شرکت ها شود که میتوان به کاهش سرمایه، نیاز به افزایش سرمایه، دلایل قانونی، توافق مجامع و ...اشاره کرد.

 

صاحبان شرکتهای تجاری به دلیل برخی مشکلات و موانع قانونی و یا به هر علت دیگری مثل گسترش سهامداران، می توانند نوع شرکت خود را تغییر دهند.

 

برای تغییر نوع شرکت باید مجمع عمومی عادی به طور فوق العاده تشکیل شود و با قید دلایل لازم تبدیل شرکت را مصوب نماید. برای هر نوع تبدیل شرکت باید شرایط ان وجود داشته باشد.

مثلا برای تبدیل شرکت سهامی خاص به سهامی عام باید اساسنامه و اظهارنامه شرکت تغییر کند و حداقل مبلغ مورد نیاز در حساب شرکت سپرده شود و نهایتا اقدام به پذیره نویسی و دادن بیش از نیمی از سرمایه شرکت به عموم مردم از طریق فروش سهام انجام شود و یا در صورت تبدیل شرکت های اشخاص به سهامی باید تغییر مستندات انجام شود و سرمایه شرکت به شکل سهام تعریف شود.

 

بنابر این شرکتی که تبدیل شده است، کارهای شرکت سابق را ادامه می دهد، بدون آن که وقفه ای حاصل گردد. تنها مزیت آن بر انحلال شرکت و تشکیل شرکت دیگری این است که تشریفات ثبت و پرداخت حق الثبت مجدد دیگر مورد پیدا نمی کند.

 

تبدیل شرکت با مسئولیت محدود به سهامی خاص

 

هر چند که در قانون تجارت ایران تبدیل شرکت تضامنی و نسبی به شرکت سهامی تجویز شده است ولی برای شرکت های دیگر حق چنین تبدیلی پیش بینی نشده.

اما با توجه به مفاد ماده 74 قانون تجارت که فقط تغییر تابعیت و افزایش تعهدات صاحبان سهام را ممنوع می سازد می توان نتیجه گرفت که چون تبدیل شرکت سهامی منع نشده است، تبدیل شرکت سهامی خاص به شرکت با مسئولیت محدود و یا بالعکس با تصویب مجمع عمومی فوق العاده جایز است.

بنابراین علاوه بر ارائه صورتجلسه مجمع عمومی فوق العاده مبنی بر تغییر شرکت با مسئولیت محدود به شرکت سهامی خاص ارائه مدارک ذیل نیز ضروری است.

مدارک لازم جهت تبدیل شرکت با مسئولیت محدود به سهامی خاص

1-دو جلد اساسنامه شرکت سهامی خاص که توسط سهامداران تکمیل شده و ذیل تمام صفحات آن به امضای کلیه سهامداران رسیده است.

2-دو نسخه اظهارنامه ثبت شرکت سهامی خاص که به امضاء کلیه سهامداران رسیده باشد.

3-دو نسخه صورتجلسه مجمع عمومی عادی

4-دو نسخه صورتجلسه هیئت مدیره

5-فتوکپی شناسنامه بازرسان و در صورت لزوم کپی پایان خدمت آنان

6-گواهی بانکی حداقل 35% سرمایه ثبت شده شرکت که نزد بانک تودیع شده باشد و در صورت غیر نقدی بودن سرمایه ارائه مدارک لازم بر طبق مراحل ذکر شده در ثبت و تاسیس شرکت سهامی خاص

شرکت تضامنی می تواند با تصویب تمام شرکاء به شرکت سهامی مبدل گردد در این صورت تمام مقررات راجع به شرکت های سهامی حتمی است.با این توضیح که تعهدات شرکاء تا قبل از تبدیل به شرکت سهامی حتی پس از گذشت سالیان سال از بین نخواهد رفت.

یکی از گونه های معتبر و قانونی تبدیل شرکت ها به یکدیگر تبدیل شرکت سهامی خاص به سهامی عام است.

 

تبدیل شرکت سهامی خاص به سهامی عام

 

نظر به این که شرکت های سهامی عام با مجوز سازمان بورس و اوراق بهادار تشکیل می شوند و اساساً به دلیل حضور در بورس، تعاملات بیشتری با مردم عادی دارند، لایحه اصلاحی قانون تجارت، شرایط نسبتاً تفصیلی تری برای ایجاد این شرکت ها و تبدیل شرکت سهامی خاص به عام تعیین کرده است.

شرایط تبدیل شرکت سهامی خاص به عام

به طور کلی ۴شرط برای تبدیل سهامی خاص به سهامی عام در قانون مقرر شده است؛

  1. تصویب این مساله در مجمع عمومی فوق العاده شرکت
  2. وجود سرمایه ای به میزان مقرر در مورد شرکت های سهامی عام
  3. گذشت دو سال تمام از تاریخ ثبت شرکت
  4. تنظیم یا اصلاح اساسنامه مطابق قانون پیرامون این گونه شرکت ها

هم چنین برای درخواست تبدیل شرکت از سهامی خاص به سهامی عام، شرکت ها باید این مدارک را تقدیم اداره ثبت شرکت ها نمایند:

  1. اساسنامه مخصوص شرکت سهامی عام، مصوب مجمع
  2. دو ترازنامه و حساب سود و زیان مورد تایید حسابدار رسمی

 

تبدیل شرکت سهامی خاص به شرکت با مسئولیت محدود

 

تبدیل شرکت سهامی خاص به شرکت با مسئولیت محدود ممکن است بر اثر خروج شریک یا شرکایی از بین صاحبان سهام شرکت بعمل آید که تعداد شرکاء به دو نفر کاهش یابد و یا ممکن است بر اثر تصمیم صاحبان سهام و تصویب آن در مجمع عمومی فوق العاده حادث گردد که در این صورت ممکن است کسی از دارندگان سهام نیز از شرکت خارج نشود.

چنانچه در مطالب پیشین هم  گفتیم سرمایه شرکت با مسئولیت محدود باید تماماَ پرداخت گردد لذا چنانچه تمام سرمایه شرکت سهامی خاص در هنگام تاسیس پرداخت نگردیده و تنها یک سوم از آن پرداخت شده باشد اگر یک سوم سرمایه پرداخت شده از یک میلیون ریال یا در حساب جاری شرکت نزد بانک مربوط تودیع و پرداخت شود و گواهی بانکی و فیش پرداختی به مرجع ثبت شرکت ها ارائه گردد و یا تحویل اعضاء یا عضوی از هیئت مدیره و یا مدیر عامل شرکت گردد و مراتب اقرار کتبی تحویل گیرنده نیز به مرجع ثبت شرکت ها اعلام شود و در صورت غیر نقدی بودن باید مدارک مربوط به ارزیابی و تقویم آن نیز ارائه گردد.

لذا رعایت قوانین و مقررات مربوط به تاسیس و ثبت شرکت با مسئولیت محدود در تبدیل شرکت سهامی خاص به شرکت با مسئولیت محدود الزامی می باشد.

مدارک لازم جهت تبدیل شرکت سهامی خاص به شرکت با مسئولیت محدود

1-اصل صورتجلسه مجمع عمومی فوق العاده شرکت که تمام صفحات آن به امضای هیات رئیسه شرکت رسیده باشد.

2-دو جلد اساسنامه شرکت با مسئولیت محدود که تمام صفحات آن به امضای تمام شرکاء رسیده باشد.

3-دو نسخه تقاضانامه و دو نسخه شرکتنامه شرکت با مسئولیت محدود که ذیل آن به امضای کلیه شرکاء رسیده باشد.

4-در صورت لزوم ارائه فتوکپی شناسنامه و پایان خدمت شرکاء قدیم یا جدید

5-در صورتیکه کلیه صاحبان سهام در جلسه مجمع عمومی فوق العاده حضور نداشته باشند ارائه اصل روزنامه حاوی آگهی دعوت شرکت که رعایت قانون تجارت و مقررات اساسنامه در مورد این بند الزامی خواهد بود.

 



:: برچسب‌ها: تغییر نوع شرکت ,
:: بازدید از این مطلب : 15
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 7 خرداد 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : احمدی

نقل و انتقال سهام شرکت، یک قابلیت بسیار مهم شرکتی می باشد که تحت قانون شرکت ها ثبت شده است. نقل و انتقال سهام شرکت یکی دیگر از ثبت تغییرات شرکت بوده که بسیار قابل اهمیت و مهم می باشد.

نقل و انتقال سهام شرکت بر طبق قانون تجارت با تنظیم صورتجلسه‌ای در مجمع عمومی فوق العاده و پرداخت مالیات نقل و انتقال سهام میزان سهام جابه جا شده در اداره دارایی امکان پذیر می‌باشد.

جهت انجام نقل و انتقال سهام حضور شرکا و رضایت آنها الزامی می‌باشد.

یک سهامدار آزاد است که سهام خود را به فردی که مورد انتخاب خود است منتقل کند و این مقررات نمی تواند ممنوعیت کامل یا محدودیت های نامناسب در انتقال را اعمال کند.

در حالی که سهام در یک شرکت خصوصی آزادانه قابل انتقال نیست و تحت محدودیت های اعمال شده توسط مقررات شرکت قرار می گیرد.

نقل و انتقال سهام شرکت ها به لحاظ واگذاری به دو دسته تقسیم می‎شوند. ابتدا سهامی که قابلیت واگذاری و نقل و انتقال ندارند و دوم سهامی که می‎توانند به دیگری منتقل شوند.

سهام غیرقابل انتقال

 

در اساسنامه شرکت تعداد سهام  مدیران مقرر شده است که هر یک باید دارا باشند. این تعداد سهام نباید از تعداد سهامی که بموجب اساسنامه جهت دادن رای در مجامع عمومی لازم است کمتر باشد.

این سهام برای تضمین خساراتی است که ممکن است از تقصیرات مدیران منفرداً یا مشترکاً بر شرکت وارد شود. سهام مذکور بانام است و قابل انتقال نیست و تا زمانیکه مدیری تسویه حساب برای انتقال دوره تصدی خود در شرکت را دریافت ننموده است سهام مذکور در صندوق شرکت بعنوان وثیقه باقی خواهد ماند.

در صورتی که یکی از مدیران بخواهد قبل از تصویب ترازنامه و حساب سود و زیان دوره مالی، کلیه سهام خود را به دیگری انتقال دهد، می‎بایست از او سلب سمت شده باشد. بنابراین در این حالت، مدیر باید از مدیریت استعفا دهد و جانشین او برابر مواد۱۱۲ و ۱۱۳ ل.ق از سوی هیأت‎مدیره یا مجمع عمومی عادی انتخاب می‎گردد.

 

سهام دارای قابلیت نقل و انتقال

این نوع سهام به گروه های مختلف تقسیم میشود. که شامل دسته بندی زیر می باشد:

انتقال سهام با نام
انتقال سهام بی نام
انتقال سهام با سلب سمت

انتقال سهام بانام :

انتقال سهام بانام باید در دفتر ثبت سهام شرکت به ثبت برسد و انتقال‎دهنده یا وکیل یا نماینده‎ی قانونی او باید این انتقال را در دفتر مزبور امضا کند. در موردی که تمام مبلغ اسمی سهم پرداخت نشده است نشانی کامل انتقال‎گیرنده نیز در دفتر ثبت سهام شرکت قید و به امضای انتقال‎گیرنده یا وکیل یا نماینده قانونی او رسیده و از نظر اجرای تعهدات ناشی از نقل و انتقال سهم معتبر خواهد بود.

بنابراین انتقال‎گیرنده مسئول پرداخت بقیه مبلغ اسمی سهام خواهد بود و انتقال‎دهنده مسئولیتی ندارد. هرگونه تغییر اقامتگاه نیز باید به همان ترتیب به ثبت رسیده و امضا شود. هر انتقالی که بدون رعایت شرایط فوق انجام گیرد از نظر شرکت و اشخاص ثالث فاقد اعتبار است.

انتقال سهام بی‎نام :

چنانچه سهام شرکت بی‌نام باشد، نیازی برای مراجعه به اداره دارایی و پرداخت مالیات شرکت نیست و نقل و انتقال تنها با تنظیم صورتجلسه جهت انجام این امر کافی‌ می‎باشد.

در این نوع واگذاری، مراحل انتقال سهام در سریعترین زمان ممکن امکان‎پذیر است مشروط بر این که قبل از اقدام به واگذاری سهام، یک صورتجلسه بی‌نام کردن سهام صورت گرفته باشد و سپس مرحله نقل و انتقال سهام شرکت صورت گیرد. در واقع با این شیوه می‌توان در مدت زمانی کوتاه‌تر، با صرف جویی در هزینه و بدون تشریفات اداری اقدام به واگذاری سهام نمود.

انتقال سهام با سلب سمت :

انتقال سهام با سلب سمت زمانی اتفاق می‎افتد که یکی از مدیران بخواهد قبل از حساب سود و زیان دوره مالی و تصویب ترازنامه کلیه سهام خود را به دیگری واگذار کند، که در این شرایط باید سمت او سلب گردد و از مدیریت خود استعفا دهد. جانشین او طبق مواد ۱۱۲ و ۱۱۳ ل.ق. از سوی هیات ‎مدیره یا مجمع عمومی عادی انتخاب می‎شود.

اشکال واگذاری و نقل و انتقال سهام

واگذاری و نقل و انتقال سهام شرکت به شکل‎ها‎ی متفاوتی صورت می‎گیرد از جمله:
-خروج یکی از سهامداران شرکت و واگذاری سهام خود به یکی از اعضای اسبق شرکت
-خروج یکی از سهامداران شرکت و واگذاری سهام خود به یک عضو جدید شرکت
-خروج چند سهامدار و واگذاری سهام خود به اشخاص جدید و اعضای قبلی شرکت
-واگذاری شرکت و امتیازات آن، به این معنا که با خارج شدن تمامی سهامداران، سهام خود را به افراد جدید واگذار می‎نمایند.

نقل و انتقال سهام در شرکت سهامی خاص و شرکت سهامی محدود

واگذاری سهام در شرکت سهامی خاص

برای نقل و انتقال در شرکت های سهامی خاص می باید سهامداران مالیات انتقال سهام خود را پرداخت نمایند.

واگذاری سهامی در شرکت با مسئولیت محدود

طبق ماده ۱۰۲ قانون تجارت هرگونه نقل و انتقال در این شرکت ها باید در دفاتر رسمی ثبت شوند که دفترخانه به دو استعلام از اداره دارایی و اداره ثبت شرکت ها نیاز دارد



:: برچسب‌ها: نقل و انتقال سهام شرکت ,
:: بازدید از این مطلب : 2
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 7 خرداد 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : احمدی

افزایش و کاهش سرمایه، به معنای افزایش تعداد سهام منتشره توسط شرکتهای سهامی و کاهش سرمایه به منظور تقلیل سرمایه می باشد و این امر زمانی که شرکت در شرایط مطلوبی قرار ندارد و ممکن است شرکت به سبب زیان های وارده قسمتی از سرمایه خود را از دست بدهد بهترین راه خواهد بود.

 

کاهش و افزایش سرمایه در اختیار و صلاحیت مجمع عمومی فوق العاده بوده و اساسنامه شرکت نمی تواند مشتمل بر اختیار افزایش سرمایه برای هیات مدیره باشد.

 

افزایش سرمایه شرکت از منابع گوناکون تامین می شود که میتوان به افزایش سرمایه از محل تجدید ارزیابی دارایی ها، افزایش سرمایه از محل آورده نقدی، افزایش سرمایه از محل سلب حق تقدم، افزایش سرمایه از محل سود انباشته اشاره کرد.

افزایش سرمایه شرکت

زمانی که شرکت احتیاج به نقدینگی برای فعالیت های جدید خود و توسعه فعالیت های قبلی دارد سرمایه شرکت را افزایش می دهد که شرکت در این زمان از یکی از مزایای حضور در بورس اقدام به افزایش سرمایه می‌نماید.

 

هرگاه شرکت برای توسعه فعالیت‌های خود به منابع مالی جدید نیاز داشته باشد، افزایش سرمایه را در جلسه مجمع عمومی فوق‌العاده با پیشنهاد هیئت مدیره و سهامداران شرکت ، مورد بررسی و رأی‌گیری قرار می‌دهند تا سرمایه شرکت به میزان مورد نظر افزایش یابد.

 

برای تصمیم گیری افزایش سرمایه مراحلی مورد نیاز می باشد که  برای  انجام این فرآیند ابتدا هیئت مدیره باید نسبت به افزایش سرمایه شرکت تصمیم گیری کنند و این تصمیم را در جلسه مجمع عمومی فوق العاده به عنوان یک پیشنهاد به رای گیری سهامداران می‌گذارد. محل تامین این مبلغ نکته مهم در افزایش سرمایه شرکت‌ها می باشد که بسیار حائز اهمیت است.

 

 کاهش سرمایه شرکت

کاهش سرمایه یک نوع از تغییر در سرمایه شرکت به شمار می رود که باعث تقلیل نقدینگی و سرمایه شرکت می شود. جهات و عوامل کاهش سرمایه متفاوت با افزایش سرمایه است که به دو صورت کاهش اختیاری و کاهش اجباری انجام می پذیرد.

 

کاهش اختیاری سرمایه شرکت

در مواردی که شرکت به زودی موفق به انجام منظور خود نمی‌شود و بیش از مبلغ مورد احتیاج سرمایه در اختیار دارد، می‌تواند قسمتی از سرمایه خود را کاهش داده و به شرکاء مسترد دارد.

 

طبق ماده ۱۸۹ اصلاحی مجمع عمومی فوق العاده شرکت می‌تواند به پیشنهاد هیئت مدیره در مورد کاهش سرمایه به طور اختیاری اتخاذ تصمیم کند، مشروط بر اینکه در اثر کاهش به تساوی حقوق سهام لطمه‌ای وارد نشود و سرمایه شرکت از حداقل مبلغ مقرر کمتر نشود. یعنی در شرکت‌های سهامی از پنج میلیون ریال و در شرکت‌های سهامی خاص از یک میلیون ریال کمتر نباشد.

 

کاهش تعداد سهام که در اینصورت بعضی از شرکا قیمت اسمی سهم خود را دریافت و با رضایت از شرکت خارج می‌شوند.کاهش مبلغ اسمی سهام مثلا سهام ده هزار ریالی به پنج هزار ریال تنزل و مازاد آن به صاحبان سهام مسترد می‌شود.

 

باید متوجه بود که خرید سهام شرکت توسط‌‌ همان شرکت ممنوع است زیرا در این صورت سرمایه شرکت تقلیل پیدا می‌کند بدون اینکه کاهش سرمایه آگهی شود.

 

کاهش اجباری سرمایه شرکت

اگر کاهش سرمایه در اثر برداشت نباشد بلکه زیان‌های وارده به قدری باشد که نصف سرمایه شرکت از میان برود، شرکت در این صورت موظف است طبق قانون هیئت مدیره مجمع عمومی را دعوت نمایند تا نسبت به بقاء یا انحلال شرکت تصمیم بگیرند. البته مجمع عمومی تصمیم به انتشار سهام جدید و یا کاهش سرمایه و یا انحلال شرکت خواهد گرفت.

 

این تصمیم را در هر حال مدیران شرکت مطابق مقررات قانون به اطلاع مرجع ثبت شرکت‌ها خواهند رسانید. هرگاه مجمع عمومی فوق العاده رأی به انحلال شرکت ندهد باید در‌‌ همان جلسه با رعایت مقرراتی که برای ثبت شرکت لازم است سرمایه شرکت را به مبلغ سرمایه موجود کاهش دهند مشروط بر اینکه از میزان حداقلی که برای شرکت‌های سهامی تعیین شده کمتر نباشد.



:: برچسب‌ها: افزایش و کاهش سرمایه ,
:: بازدید از این مطلب : 4
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 7 خرداد 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : احمدی

تغییر آدرس شرکت، به معنای ثبت حقوقی تغییر آدرس از هر نقطه ای به نقطه ای دیگر می باشد که این امر در طول فعالیت شرکت و در هر زمانی با توجه به نیاز تغییر محل و نوع اجاره و مالکیت املاک اداری و گاه موقعیت اداری، بنا به شرایط، ثبت می‌گردد.

 

برای ثبت شرکت به موجب قانون، شرکت مجاز به ثبت آدرسی می باشد که از نظر قانون به عنوان نشانی اصلی و معتبر جهت هرگونه ارسال در نظر گرفته شده باشد و با توجه به تبصره ی بند 3 اکثر اساسنامه های شرکت های سهامی خاص و شرکت ها با مسئولیت محدود، اختیار تغییر محل شرکت به هیات مدیره واگذار شده است.

 

یک شرکت پس از طی کردن مراحل قانونی و ثبت و پس از شروع به فعالیت خود، میتواند هر نوع تغییری را در مورد هر آنچه که مربوط به شرکت است انجام دهد. یکی از این تغییرات، تغییر آدرس شرکت می باشد که با انجام این تغییر آدرس قانونی شرکت در مجامع و سازمان‌های ذی‌ربط، به آدرس جدید انتقال پیدا می‌کند.

 

تغییر آدرس شرکتها با توجه به دلایل مختلف مانند تغییر مکان فیزیکی دفتر مرکزی یک شرکت و یا انتقال به شهر دیگر ممکن است صورت پذیرد. تغییر آدرس لازمه ی رعایت مراحل قانونی می باشد که در زیر به آن اشاره شده است:

 

صورتجلسه تغییر آدرس شرکت : طبق تبصره بند 3 اساسنامه شرکت ها هیئت مدیره می تواند به هر کجا که صلاح و مصلحت است، آدرس شرکت را تغییر دهد و شعباتی برای شرکت تاسیس نماید.

 

اگر هیات مدیره شرکت به هر دلیلی تصمیم به تغییر محل و آدرس شرکت بگیرند لازم است که برای تغییر آدرس شرکت صورتجلسه ای تحت عنوان صورتجلسه تغییر آدرس تنظیم شود و توسط سهامداران و یا شرکا امضا شود.

 

این صورتجلسه با عنوان فوق العاده تنظیم می شود که به اصطلاح باید مجمع عمومی فوق العاده تشکیل شود و آدرس جدید تصویب شده و توسط اعضای حاضر در جلسه امضا شود و سپس ثبت اینترنتی شده و به اداره ثبت شرکت ها ارسال شود.

مراحل قانونی تغییر آدرس شرکت متناسب با نوع شرکت نظیر شرکت با مسئولیت محدود و یا شرکت های سهامی متفاوت بوده:

تغییر آدرس شرکت سهامی

الف- شرکت باید جلسه مجمع عمومی فوق العاده را تشکیل داده و صورت جلسه تنظیم کرده و به امضای هیات رئیسه رسیده شود.

ب-رعایت تشریفات دعوت بر اساس قانون تجارت و اساسنامه شرکت: قابل ذکر است هر گاه اختیار تغییر محل شرکت سهامی در اساسنامه به هیات مدیره شرکت تفویض شده باشد، هیات مدیره با تنظیم صورت جلسه نسبت به ثبت تغییر محل شرکت اقدام می کند.

چنانچه تغییر محل شرکت از یک شهرستان به شهرستان دیگر باشد، باید پرونده شرکت به شهرستان مربوطه با درخواست هیات مدیره با تصویب و تنظیم صورت جلسه ارسال شود.

تغییر آدرس شرکت با مسؤلیت محدود

اگر شرکتی که تصمیم به تغییر آدرس آن را داریم شرکت با مسئولیت محدود باشد مجمع عمومی فوق العاده جلسه ای را تشکیل داده و صورتجلسه ی مربوط به تغییر آدرس شرکت را تنظیم می نماید که کلیه ی اعضای شرکت ( شرکا) با قید کردن مقدار سهام خود باید آن را به امضا برسانند.

 

در تغییر آدرس شرکت با مسؤلیت محدود با توجه به ماده 109 قانون تجارت در صورتی که تعداد شرکا زیاد باشد، هیأت نظار انتخاب شده و در صورتجلسه تنظیمی اسامی اعضای هیأت نظارت درج می گردد و باید صورتجلسه توسط اعضای هیأت نظارت امضا شود.

این صورتجلسه باید حداکثر یکماه بعد از تاریخی که مجمع تشکیل شده به وسیله اعضای شرکت یا وکیل رسمی آن به اداره ثبت شرکتها تحویل داده شود و ثبت گردد.

در صورتجلسه مربوط به تغییر آدرس ،نکات ذیل حائز اهمیت است:

_ صورتجلسات باید روی سربرگ شخصیت حقوقی مربوطه بعد از امضای اشخاص ذی سمت و با مهر شخصیت حقوقی تهیه و ارسال شود.

 

__صدور سه نسخه از صورتجلسه و امضای کلیه شرکا.

 

_ چنانچه تغییر آدرس شرکت از یک خیابان به خیابان دیگر باشد تنها کافی است یک صورتجلسه تغییر آدرس تنظیم نمود.

 

_ چنانچه جلسه با اکثریت شرکا تشکیل شده باشد رعایت دعوت شرکت وفق اساسنامه یاقانون تجارت با ارایه مستندات ضروری است.

 

_ شرکا نام خود را همراه با ذکر میزان سهام در صورتجلسه نوشته و امضا کنند.

 

_ در صورت زیاد بودن تعداد شرکا هیأت نظارت مرکب از سه نفر از شرکا. تشکیل می شود.

 

_ الزام به امضای کلیه ی صفحات صورتجلسه.

 

_ اگر اختیار تغییر محل وظیفه هیأت مدیره باشد صورتجلسه با استفاده از نمونه تنظیم و به مدت 3 روز به اداره ثبت شرکتها ارسال می شود و بارکد پستی در سیستم درج می شود.

در انتها،خاطر نشان می شویم مشاورین زبده مجموعه ما ،همان گونه که در ثبت شرکت همراه شما بوده اند در ثبت تغییرات شرکت و تنظیم انواع صورتجلسه نیز در خدمت شما خواهند بود.



:: برچسب‌ها: تغییر آدرس شرکت ,
:: بازدید از این مطلب : 1
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 7 خرداد 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : احمدی

انحلال شرکت به معنی پایان فعالیت شرکت می باشد که این امر ممکن است به دلایل مختلف از جمله ورشکستگی، انقضای مدت شرکت، تصمیم مجمع عمومی فوق‌العاده مبنی بر انحلال شرکت، از بین رفتن موضوع شرکت یا غیرممکن شدن انجام موضوع شرکت و یا از بین رفتن حداقل نصف سرمایه شرکت بر اثر زیان‌های وارده به شرکت اتفاق بیوفتد. در این صورت شرکت دیگر قادر به نیست تعهدات مالی خود را پرداخت کند.

 

 

لازمه انحلال یک شرکت این است که دارایی جمعی، از حالت مشاع بیرون آورده شود و میان شرکا تقسیم شود. تقسیم دارایی شرکت بین شرکا نیز زمانی قابل اجرا می باشد که شرکت طلب تمام طلبکاران خود را داده باشد. برای رسیدن به این مقصود، قانون گذار تصفبه اموال شرکت را پس از انحلال پیش بینی کرده است.

 

زمانی که شرکت منحل می شود ممکن است کارهای شرکت مانند مطالبات و بدهکاری هنوز تمام نشده باشد و چون مدیر پس از انحلال شرکت دیگر سمتی ندارد لازم است شخصی به عنوان نماینده ی شرکت معرفی شود تا انجام این امور را به دست گیرد . به چنین شخصی مدیر تصفیه گویند.

 

از وظایف اولیه متصدیان تصفیه این است که انحلال شرکت را به مرجع ثبت، جهت ثبت و آگهی برای اطلاع عموم اعلام دارند و باید گفت تا وقتی که انحلال شرکت به ثبت نرسیده و آگهی نشده باشد،نسبت به اشخاص ثالث بلااثر خواهد بود.

 

ثبت شرکت با مسئولیت محدود شرکتی می باشد که بین دو یا چندین نفر تشکیل شده است و برای امور تجاری فعالیت می کند به همین منظور برای انحلال شرکت با مسئولیت محدود بایستی تصفیه اموال شرکت انجام شود.

 

در این نوع شرکت شرکاء به میزان سهامی که دارند قبول مسئولیت می کنند لذا در صورتی که دارایی شرکت برای پرداخت بدهی های شرکت برای تصفیه اموال کافی نباشد اشخاص به میزان سهم خود باید پرداخت بدهی ها را بر عهده بگیرند.

 

شرکتهایی که نامحدود می باشند و به عبارتی عمر آنها نامحدود است مجبور به ادامه فعالیت نیتد و هر زمان که بخواهند می توانند شرکت را منحل نمایند.

 

طبق قانون زمانی که یک شرکت بخواهد به کار خود پایان دهد باید منحل شود و بر طبق قانون تجارت شرکت موظف است تا مراحلی را طی کند تا انحلال شرکت انجام شود.به همین منظور در زیر به مدارک مورد نیاز برای انحلال شرکت در انواع مختلف شرکت سهامی و شرکت با مسئولیت محدود اشاره شده است:

 

مدارک مورد نیاز برای ثبت انحلال شرکت در انواع شرکت ها:

در انحلال شرکت ها،کلیه ی اعضاء می بایست صورتجلسه را امضاء کنند و اگر حتی عضوی از شرکت رضایت به انحلال نداشته باشد سایر اعضاء نمی توانند شرکت را منحل کنند.

چنانچه شخصی غایب باشد، در صورتی که اعضاء از شخص غایب وکالتنامه تام داشته باشد می توان شرکت را بدون حضور وی منحل نمود اما در غیر این صورت هیچ راهی جز حضور خود شخص وجود ندارد.

 

انحلال شرکت سهامی خاص

 
مدارک مورد نیاز جهت انحلال شرکت سهامی عبارتند از :

 

  • آخرین روزنامه رسمی شرکت
  • اصل صورت جلسه انحلال شرک
  • فتوکپی شناسنامه مدیر تصفیه (هر گاه مدیر تصفیه خارج از سهامداران انتخاب شده باشد.)
  • اصل روزنامه کثیر الانتشار حاوی آگهی دعوت شرکاء، (هرگاه مجمع با اکثریت شرکاء تشکیل شده باشد.)
  • صورت جلسه انحلال شرکت همراه و با دیگر مدارک باید ظرف 5 روز از تاریخ تشکیل جلسه باید تسلیم اداره ثبت شرکتها شود و بعد از ثبت در دفاتر ثبت شرکتها و امضاء ذیل آن توسط نماینده آن شرکت منحل می شود.

 

انحلال شرکت با مسئولیت محدود

 

مدارک مورد نیاز جهت انحلال شرکت با مسئولیت محدود عبارتند از :

 

  • اصل صورت جلسه انحلال شرکت
  • آخرین روزنامه رسمی که آگهی های شرکت در آن منتشر می‌شود.
  • فتوکپی شناسنامه مدیر تصفیه در صورتی که خارج از شرکاء انتخاب شده باشد.
  • ارائه سند ثبت دایر بر ارسال دعوت نامه برای شرکاء چنانچه مجمع عمومی فوق العاده با اکثریت شرکاء تشکیل شده باشد.


:: برچسب‌ها: انحلال شرکت ,
:: بازدید از این مطلب : 3
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 7 خرداد 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : احمدی

ثبت تغییرات شرکت: پس از این که ثبت شرکت توسط مدیر و موسسین صورت گرفت، باید برای انجام ثبت تغییرات شرکت بطور مثال تغییر سرمایه های اولیه یا آدرس و... که در اساسنامه شرکت ذکر شده است و در ثبت شرکت به تصویب رسدیه است، باید بطور رسمی به اداره ثبت شرکت ها و موسسه های غیرتجاری اطلاع داده شود.

 

همه ثبت تغییرات شرکت پس از تصویب مجمع عموملی فوق العاده امکان پذیر است. در این صورت، به جهت تهیه و تنظیم صورت جلسه مجمع عمومی فوق العاده نیز الزامی بوده است. همچنین باید اشاره کرد که برای انجام بعضی از ثبت تغییرات شرکت بیش از یک صورت جلسه الزامی است.

ثبت تغییرات شرکت

پس از این که شرکت خود را به ثبت رساندید، ممکن است در طول فعالیت های شرکت نیاز به تغییراتی در آن را احساس کنید. در این صورت باید از تجربه و دانش متخصصین در ثبت تغییرات شرکت استفاده کنید تا تغییرات مورد نظر خود را به ثبت برسانید. پیش از انجام عملیات ثبت تغییرات شرکت می توانید با یک وکیل در این خصوص مشورت کرده و سپس به اداره ثبت شرکت ها مراجعه کنید.

مراحل ثبت تغییرات شرکت

بعد از به پایان رسیدن فرایند ثبت شرکت و دریافت شماره ثبت و شناسه ملی، در صورتی که مدیران و موسسین آن شرکت نیاز به ثبت تغییرات شرکت داشته باشند، باید طی مجمع عمومی فوق العاده یا عادی، با همه یا اکثر شرکا در رابطه با ثبت تغییرات شرکت خود صحبت کنند. هر گونه تغییرات اعم از نام شرکت، آدرس، موضوع، انحلال شرکت، تغییر شرکا، تغییرات سرمایه(کاهش یا افزایش) و ... را باید مجمع عمومی تصویب کنند.

مجمع عمومی

در مجمع عمومی فوق العاده مورادی در ثبت تغییرات شرکت تصمیم گیری می شود:

در مجمع عمومی عادی بطور فوق العاده نیز مواردی تصمیم گیری می شود:

  • تعیین سمت مدیران
  • حق امضاء
  • ترازنامه سالیانه

مدارک مورد نیاز تغییرات ثبت شرکت

  • کپی اساسنامه شرکت
  • روزنامه رسمی آخرین تغییرات شرکت
  • فهرست اسامی شرکا یا سهامداران شرکت
  • کپی کارت ملی و شناسنامه همه موسسین شرکت
  • اصل مدارک شناسایی افراد جهت امضا در دفاتر اداره ثبت شرکت ها

عناوین صورتجلسات ثبت تغییرات شرکتها

  • صورتجلسه تغییر آدرس شرکت
  • صورتجلسه تغییرات موضوع فعالیت شرکت
  • صورتجلسه تغییرات الحاق به موضوع شرکت
  • صورتجلسه تغییرات نام شرکت
  • صورتجلسه تغییرات خروج شریک یا سهامدار از شرکت
  • صورتجلسه تغییرات نقل و انتقال سهام
  • صورتجلسه تغییرات انتخاب اعضای هیئت‌ مدیره
  • صورتجلسه تغییرات افزایش سرمایه شرکت
  • صورتجلسه تغییرات کاهش سرمایه شرکت
  • صورتجلسه تغییرات ورود شریک یا سهامدار جدید به شرکت
  • صورتجلسه تغییرات انتخاب بازرسین(سهامی خاص)
  • صورتجلسه انحلال شرکت
  • صورتجلسه تغییرات تصویب ترازنامه و سود و زیان مالی(سهامی خاص)
  • صورتجلسه تغییرات اصلاح مفاد اساسنامه شرکت
  • صورتجلسه تاسیس یا انحلال شعبه
  • صورتجلسه پرداخت سرمایه تعهدی
  • صورتجلسه تغییرات تبدیل سهام(با نام به بی نام و بالعکس)
  • صورتجلسه تغییرات یا تمدید مدیر تصفیه

تنظیم صورتجلسات ثبت تغییرات شرکت

بدلیل وجود دگرگونی در اجرای ایده  ها در شرکت ها، ضوابط مشخص برا یاجرای صورتجلسات شرکت ها اجرا شده است. تقریباً می توان گفت هر نوع تغییری در ثبت شرکت را می توان در سیستم اداره ثبت شرکت ها انجام داد. همچنین تغییراتی وجود دارند که نیاز به صلاح دید مجموع عمومی فوق عادی و عادی بطور فوق العاده نیز می باشد.

در بیشتر موارد ثبت تغییرات شرکت در رابطه با تغییرات آدرس، حق امضا، انتقال سهام، ورود و خروج شرکا و ... می باشد. همچنین نکته ای که در افزایش سرمایه شرکت وجود دارد این است که صرفاً در حیطه اختیارات مجمع عمومی فوق العاده می باشد و اساسنامه شرکت نمی تواند متضمن اختیار افزایش سرمایه برای هیئت مدیره باشد.

تغییر نام شرکت

هر نامی به شرطی که کاملاً ریشه فارسی داشته باشد از نظر اداره ثبت شرکت ها قابل ثبت است. در صورتی که نام انتخابی شما قبلاً به ثبت نرسیده باشد، می توانید در تغییر ثبت شرکت آن را مجددا تعویض نمایید. بهتر است در انتخاب نام شرکت خود از اسامی سه سیلابه با حروف خاص استفاده کنید.

تغییر انتقالات

در ثبت تغییرات انتقال شرکت ها، طرفین باید در جلسه حضوری صورتجلسه مذکور را امضا کنند. در رابطه با ثبت شرکت با مسئولیت محدود، ورود و خروج اعضا نیاز به گواهی مالیانی ندارد، مگر آن که نقل و انتقال سهم الشرکه بین خودشان صورت بگیرد که باید در دفتر اسناد رسمی ثبت شود.

همچنین در مورد ثبت شرکت سهامی خاص، برای تغییرات نقل و انتقال باید گواهی آن را از اداره دارایی دریافت کرد و این موضوع الزامی می باشد. نداشتن گواهی مالیاتی در نقل و انتقال باعث عدم ثبت آگهی می شود و داشتن گواهی و انتقال آگهی توسط اداره ثبت شرکت ها صادر می شود.

مدت زمان لازم جهت ثبت تغییرات شرکت

مدت زمان انجام هرگونه ثبت تغييرات شركت ها ده روز مي باشد.

 مدارك لازم جهت ثبت صورتجلسه تغییرات

كپي از تمامي مدارك ثبتي شركت مشتمل بر اساسنامه، اظهارنامه، آگهي تأسيس، آگهي روزنامه، آگهي آخرين تغييرات، كپي شناسنامه و كپي كارت ملي اعضاء هيئت مديره فعلي يا جديد.

مراحل ثبت تغییرات شرکت

تغییر اساسنامه
تمدید مدت شرکت
انحلال شرکت
تعیین کیفیت تفریغ حساب یا تبدیل یا خروج بعضی از شرکا
تغییر نام شرکت



:: برچسب‌ها: ثبت تغییرات شرکت ,
:: بازدید از این مطلب : 6
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 7 خرداد 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : احمدی

[caption id="attachment_422" align="alignleft" width="344"] ثبت شرکت[/caption]

ثبت شرکت لازمه شکل گیری و شروع فعالیت اقتصادی یک شرکت می باشد. در واقع می توان گفت ثبت شرکت فرآیندی است که طی آن اشخاص حقیقی یا حقوقی قراردادی را بین خود امضاء می کنند تا در چهارچوب خاصی از قوانین تعریف شده (اساسنامه) عمل نمایند. سرپرست و متولی امور مربوط به ثبت شرکت توسط اداره ثبت اسناد و املاک کشور می باشد.

 

 

این قرارداد در بر گیرنده ی قواعدی است که برای تعامل سرمایه و توانایی این افراد برای کسب سود، با یکدیگر و همچنین با اشخاص ثالث (خارج از شرکت ،.. به شراکت گذاشته می شود. ثبت شرکت ها نه تنها برای معرفی و شناسایی یک شرکت می باشد، بلکه از نظر قانون و حاکمیت اجتماع به منظور کسب وجود قانونی است، بطوریکه تا قبل از به ثبت رسیدن آن اعتبار قانونی ندارد.

 

 

زمانی که شرکت به ثبت برسد قراردادهای منعقد شده بین شرکت ها رسمی می شود و بعدها هیچ یک نمی توانند مانند اسناد غیر رسمی از تصمیماتی که در شرکت به ثبت می رسد اظهار بی اطلاعی نمایند و یا اسناد شرکت را غیر رسمی دانسته و به ایراداتی که درباره ی اسناد غیر رسمی ممکن است وارد نمود استناد نمایند.

 

در واقع ثبت شرکت به منظور حفظ دارایی ها و مالکیت و به منظور اعتبار بخشی به اسناد و قرارداد های تجاری و کاری بین افراد مختلف می باشد. در سال ۱۲۹۹ ثبت شرکت به عنوان یکی از قانون های تشکیل شرکت با 139 ماده به تصویب رسیده است. البته این قانون در سال ۱۳۰۲ و در دوره چهارم مجلس ملی ایرن فسخ شد و جایگزین آن قانونی با عنوان قانون ثبت شرکت گرديد. از آن جا که عدم ثبت شرکت موجب مجازات مدیران شرکت و احیاناَ انحلال شرکت خواهد بود، اشخاص حقیقی و حقوقی الزام به ثبت شرکت می باشند.

 

در مرحله اول ثبت شرکت باید برای شرکت اسمی انتخاب شود و در مرحله بعد نوع و موضوع فعالیت آن مشخص شود. ثبت شرکت هم جزء یکی از همین الزامات قانونی می باشد که قوانین و مقررات مخصوصی جهت آن وضع شده است.

 

بر اساس این تعاریف شرکت به ۲ شکل زیر دسته بندی می شود:

۱– شرکت مدنی

۲– شرکت تجاری

 

شرکت مدنی

شرکت مدنی نوعی از شرکت می باشد که به دو معنای عام و خاص به کار رفته میشود. این شرکت ها از اجتماع مالکین متعدد به نحو پراکنده تشکیل می گردد و از ادغام شدن سهم الشرکه ی نقدی و غیرنقدی افراد حقیقی و حقوقی به وجود می آید و به صورت مشارکتی اداره میگردد.

شرکت تجاری

نوعی از شرکت می باشد که تحت تسلط  قوانین تجارتی تشکیل می گردد و هدف از ایجاد آن کسب سود و منفعت و تقسیم آن میان اعضا می باشد و کلیه ی فعالیت های شرکت پیرامون امور تجاری و بازرگانی شکل می گیرد.

 

انواع ثبت شرکت

با توجه به ماده 2 قانون تجارت ، شرکت ها به هفت نوع تقسیم می شوند که در ذیل به آنها اشاره شده است :

  • ثبت شرکت با مسئولیت محدود
  • ثبت شرکت سهامی ( شرکت سهامی عام ، شرکت سهامی خاص )
  • ثبت شرکت تضامنی
  • ثبت شرکت مختلط سهامی
  • ثبت شرکت مختلط غیر سهامی
  • ثبت شرکت تعاونی
  • ثبت موسسه حقوقی

 

 

ثبت شرکت با مسئولیت محدود

ثبت شرکت با مسئولیت محدود، عبارت است از شرکتی که بین حداقل دو یا چند نفر برای انجام امور تجارتی تشکیل شده باشد و سرمایه هریک از شرکا بدون اینکه  سهام یا قطعات سهام تقسیم شده باشد فقط تا میزان سرمایه آورده منقول یا غیر منقول خود در شرکت مسئول سود و زیان و تعهدات شرکت خواهند بود. به شرکت هایی با مسئولیت محدود به میزان یک تا دو برابر سرمایه اولیه ، وام تعلق می گیرد .

در شرکت مسئولیت محدود یک نفر مدیر عامل و یک نفر دیگر یا شریک و یا عضو هیئت مدیره می باشد و بر خلاف شرکت های سهامی در شرکت مسئولیت محدود، سرمایه شرکت به میزان سهم هر یک از سهامداران در سود شرکت است و نیازی به واریزی سرمایه اولیه نمی باشد. در خصوص اختیارات شرکت با مسئولیت محدود نیز می توان گفت که، بار حقوقی کمتری نسبت به شرکت سهامی خاص دارد. در دنیای تجارت، واردات و صادرات ، شرکت با مسئولیت محدود تحت عنوان Limited company و یا LTDشناخته شده است و تجارت با شرکت با مسئولیت محدود بسیار مورد توجه و از علاقه مندان زیادی برخوردار می باشد.

 

ثبت شرکت سهامی عام

شرکت سهامی عام یکی از مهمترین شرکت های سهامی می باشد که سرمایه آن از طریق فروش سهام به مردم تامین می شود. سهام شرکت سهامی عام در بورس اوراق بهادار به فروش می رسد.
شرکت سهامی عام شرکتهایی هستند که سرمایه آنها به قطعات سهام تقسیم شده است. تعداد سهامداران در شرکت سهامی نباید از سه نفر کمتر باشد ، تعداد اعضای هیات مدیره در ثبت شرکت سهامی عام حداقل 5 نفر می باشد و مسئولیت آنها محدود به مبلغ اسمی سهام آنهاست.

ثبت شرکت سهامی خاص

شرکت سهامی خاص حداقل بین پنج نفر تشکیل می شود که از این تعداد حداقل 3 نفر جزو اعضای هیئت مدیره شرکت (مدیر عامل ، رئیس هیئت مدیره و نایب رئیس) و 2 نفر نیز جزو هیئت بازرسی ( بازرس اصلی و بازرس علی البدل ) می باشند . طبق ماده 101 قانون تجارت در ثبت شرکت سهامی خاص حداقل بایستی 3 نفر سهامدار حضور داشته باشند . اعضای هیئت مدیره به مدت 2 سال و بازرسین هر سال مالی بایستی تمدید و یا تعویض شوند . ( بازرسین نباید با اعضای هیئت مدیره نسبت فامیلی داشته باشند ) در این نوع شرکت هرشخص به میزان مبلغ اسمی سهام خود در قبال سود و زیان شرکت مسئولیت دارد .

در شرکت سهامی خاص، بازرسان میتوانند جزو سهام داران شرکت نیز باشند . شایان ذکر می باشند بازرسان نمی توانند جزو فامیل درج 1 تا 4 اعضاء هیئت مدیره باشند . در شرکت سهامی خاص 35% میزان سرمایه ثبتی باید به حساب بانک مرکزی واریز شود .

 

مزایای شرکت سهامی خاص

جهت شرکت در اکثر مزایدات و مناقصات دولتی از جمله صنایع نفت و گاز ، شهرداری، پتروشیمی و … مجبور به داشتن شرکت سهامی خاص می باشید. در این شرکت ها بین 1 تا 10 برابر سرمایه اولیه می توانید از وام و تسهیلات بانکی استفاده کنید.

 

ثبت موسسه حقوقی

جهت ثبت موسسه حقوقی حداقل نیاز به دو نفر می باشد . موسسات اجازه فعالیت های تجاری ندارند و تنها می توانند فعالیت های خدماتی انجام دهند . موسسات به دو دسته موسسات انتفاعی و موسسات غیرانتفاعی تقسیم می شوند . موسسات انتفاعی در جهت کسب منافع و تقسیم سود می باشند و موسسات غیرانتفاعی در پی کسب منافع و تقسیم سود نیستند و بایستی از سازمان یا وزارت خانه مربوطه مجوزهای لازم را اخذ نمایند.

 

ثبت تعاونی

به موجب ماده 17 قانون تجارت ، تعاونی شرکتی است که تمام یا حداقل 51% سرمایه آن توسط اعضا و در اختیار شرکت قرار می گیرد و مابقی توسط شرکت های دولتی ، بانک ها ، شهرداری ها و … تامین می شود ، بدون اینکه عضو باشند . حداقل اعضا در تعاونی 7 نفر است که سهام به یک نسبت و به صورت مساوی میان اعضا تقسیم می شود . جهت ثبت تعاونی به مجوز از وزارت تعاون نیاز است .

 

ثبت شرکت تضامنی

 

ثبت شرکت تضامنی کامل ترین نوع شرکت اشخاص است. شرکت تضامنی شرکتی است که با نام مخصوص برای امور تجارتی بین دو یا چند نفر، با مسئولیت تضامنی تشکیل می شود و اگر دارایی شرکت برای پرداخت تمام قروض شرکت کافی نباشد، طبق ماده 116 قانون تجارت هر یک از شرکا مسئول پرداخت تمام قروض می باشند.

 

مدارک مورد نیاز جهت ثبت شرکت

  • کپی مدارک شناسایی ( شناسنامه و کارت ملی )
  • گواهی عدم سوء پیشینه ( که در مرحله اول ” تعیین نام” الزامی نیست) ، فرم در خواست گواهی عدم سوء پیشینه توسط موسسه ارائه می شود
  • ارائه مجوز یا تاییدیه ارگان یا وزارت خانه مربوط به موضوع فعالیت (جهت موضوعاتی که به مجوز نیاز دارند)
  • چنانچه در عنوان شرکت عبارت مهندسی قید گردد ، ارائه مدرک مهندسی الزامی است
  • شرکت هایی با موضوع بازرگانی بایستی پس از ثبت شرکت نسبت به اقد کارت بازرگانی اقدام شود
  • در پایان هر سال مالی بایستی حتما نسبت به ارائه اظهار نامه مالیاتی اقدام شود ، همچنین دفاتر مالیاتی قبل از شروع هر سال اخذ گردد

 

سرمایه شرکت

هر یک از شرکاء آورده ای با خود به شرکت وارد می کنند که آورده تمامی شرکاء سرمایه شرکت را تشکیل می دهد . آورده شرکاء (سرمایه شرکت) می تواند به صورت نقدی یا غیر نقدی باشد. در شرکت سهامی عام حداقل 20% سرمایه را تعهد می نمایند و 35% مبلغ تعهد را شرکاء بایستی نقداً بپردازند .

آورده غیرنقدی میتواند به صورت اموال منقول ، غیر منقول و اموال غیر مادی مانند حق اختراع ، حق تألیف ، تسنیف و…. باشد . همچنین شرکا می توانند صنعت ، هنر ، دانش ، فعالیت و ……. خود را به عنوان آورده خود به شرکت بیاورد. در واقع سرمایه هم به عنوان دارائی شرکت محسوب می شود و هم بعنوان بدهی شرکت به هیئت مؤسسین .

تفاوت شرکت با مسئولیت محدود و شرکت سهامی خاص
  • در شرکت سهامی خاص اعضاء هیئت مدیره 3 نفر و در شرکت مسئولیت محدود 2 نفر می باشد . (البته لازم به ذکر است که در شرکت سهامی خاص 2 نفر بازرس هم باید لحاظ شود)
  • در شرکت سهامی خاص 35 % از سرمایه اعلام شده را باید در بانک به نام شرکت در شرف تاسیس واریز کرد ولی جهت ثبت شرکت با مسئولیت محدود فقط احراز می شوند .
  • در شرکت های سهامی خاص باید هر 2 سال یک بار اعضاء هیئت مدیره و در هر سال مالی بازرسین تمدید شوند ولی در شرکت مسئولیت محدود نیازی به تمدید نمی باشد .
  • در شرکتهای با مسئولیت محدود تا سقف 2 برابر سرمایه ثبتی و در شرکتهای سهامی تا سقف 100 برابر سرمایه از اخذ وام و تسهیلات بانکی می شود استفاده کرد .
  • در مناقصات و مزایدات شهرداری و وزارت نفت اولویت ، اول با شرکت های سهامی خاص می باشد و بعد با شرکت با مسئولیت محدود

 

شما عزیزان برای مشاهده  دیگر خدمات این موسسه نظیر ثبت علامت تجاری می توانید به صفحه مورد نظر مراجعه کنید و یا برای مشاهده هزینه ثبت شرکت به روی لینک کلیک کنید.



:: برچسب‌ها: ثبت شرکت ,
:: بازدید از این مطلب : 3
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 7 خرداد 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : احمدی

برند یا علامت تجاری چیست؟ از ضروری‌ترین کارها پس از ثبت شرکت، ثبت برند یا علامت تجاری است. برند یا نام تجاری، تصویری نمادین برای نشان دادن پایه و اساس یک شرکت و تمام اطلاعات و ویژگی‌های محصول تولیدی آن و متمایز ساختن آن محصول و شرکت از محصولات دیگر است.

 

مجموعه‌ای از علایم، لوگو، حروف، مهر و نوشته‌های رنگی برجسته و منحصر به فرد، یک برند یا مارک را تشکیل می‌دهند که می‌توانند ارزش محصول را در ذهن مصرف کننده افزایش دهند.

 

نشان تجاری می‌تواند یك یا تركیبی از چند كلمه، حرف، عدد، نقاشی‌، سمبل‌، نقش‌های سه‌بعدی (شكل و بسته‌بندی كالاها)، علائم سمعی مثل موسیقی یا اصوات، رایحه‌ و یا رنگ‌هایی جهت معرفی ویژگی‌ها باشند.

 

از مزایای ثبت برند برای شرکت یا تجارت خود،می‌توان متمایز ساختن محصولات خود با سایر رقبا، تاثیرگزاری بیشتر در ذهن مشتری، اخذ وام و تسهیلات بانکی و جلوگیری از سوء استفاده دیگران نام برد و همچنین هیچ گونه مالیات و عوارض دارایی در مورد ثبت برند به شرکت تعلق نمی‌گیرد.

 

برای ثبت یک آرم در دفتر ملی یا منطقه‌ای درخواست داده می‌شود که این تقاضا باید شامل فهرستی از كالاها و خدمات برگزیده آن نشان و بازسازی واضحی از آرم با تمام رنگ‌ها، طرح و نقش‌های سه بعدی باشد.

 

این علامت جهت حفاظت شدن تحت عنوان آرم تجاری یا هرگونه علامت دیگر باید واجد شرایط خاصی بوده که علاوه بر معرفی یك محصول مخصوص، متمایز از سایر علائم نیز باشد كه مصرف‌كننده بتواند آن محصول را از سایر محصولات تشخیص بدهد.

 

ثبت علامت تجاری و برند در سایت یکی از شعب ادارات ثبت به ناماداره ثبت شرکت‌ها و مالکیت صنعتی، صورت می‌گیرد و مراحل آن به صورت زیر می باشد.

 

طبقه بندی های علامت تجاری چگونه است؟

  • مصنوعات نساجی
  • فلزات و مصنوعات فلزی
  • اسباب بازی و لوازم ورزش
  • صنایع و محصولات شیمیایی
  • مواد غذایی و محصولات کشاورزی
  • دستگاه و لوازم و آلات فنی و علمی و صنعتی
  • مصنوعات و اشیاء ساخته شده از مواد مختلف
  • سایر موارد

 

 علائم تجاری ممنوع کدامند؟

انتخاب و ثبت علامت تجاری تابع شرایط خاصی است كه در قوانین كشورهای مختلف با توجه به عرف جامعه، عفت عمومی، اخلاق حسنه، مصالح كشور و رعایت مسائل مذهبی و اخلاقی محدودیت‌هایی برای آن در نظر گرفته شده است.

 

به موجب ماده ٥ قانون، ثبت علائم و اختراعات زیر ممنوع است:

علامت هلال احمر، نشان و آرم‌های دولت ایران
پرچم رسمی ایران با علامت مخصوص جمهوری اسلامی و شعار الله اكبر
پرچم‌های منتسب به دولت و کشور ایران و هر پرچم منع شده توسط دولت ایران
علامت تجاری موسسات رسمی مانند هلال احمر، صلیب سرخ، رجاء، همراه اول و نظایر آن
كلمات و یا عباراتی كه موهوم انتساب به مقامات رسمی ایران باشد از قبیل دولتی، ایران و امثال آن‌ها

 

مزایای ثبت علائم تجاری

  • تضمین می‌کند که مشتریان می‌توانند محصولات را از یکدیگر تشخیص دهند.
  • شرکت‌ها را قادر می‌سازد محصولات‌شان را از یکدیگر متمایز سازند.
  • ابزار بازاریابی و اساس ایجاد وجهه و شهرت شرکت‌ها هستند.
  • اجازه استفاده از آنها به اشخاص ثالث داده می‌شود و منبع مستقیم درآمد از محل حق امتیازها می‌باشند.
  • جزء ضروری موافقت‌نامه‌های اعطای نمایندگی هستند.
  • ممکن است دارائی ازرشمند کسب و کار باشند
  • شرکت‌ها را تشویق می‌کنند در حفظ یا بهبود کیفیت محصولات سرمایه‌گذاری کنند.
    ممکن است برای دریافت وام مفید باشند.

 

مراحل ثبت برند

1- تهیه مدارک مورد نیاز:
• کپی شناسنامه و کارت ملی فرد یا شخصی که در شرکت حق امضا دارد.
• جواز مرتبط با فعالیت یا مدارک ثبتی شرکت
• نمونه برند با ابعاد 6*6 سانتی متر
• در صورتی که توسط وکیل علامت تجاری ثبت شود مشخصات وکیل
2- پر کردن و ثبت اظهارنامه در سایت سازمان ثبت شرکت‌ها
3- دریافت کد رهگیری برای پیگیری
4- بررسی و استعلام توسط اداره ثبت و عدم مغایرت با ضوابت و مقررات قانونی
5- انتشار در روزنامه به مدت 30 روز
6- پرداخت هزینه و دریافت کد ثبت برند

دریافت برند تجاری به مدت 10 سال اعتبار دارد و قابل تمدید نیز می‌باشد.

انتخاب درست برند یا علامت تجاری در پیشرفت و رشد شرکت یا محصول، تأثیر بسزایی دارد.برندها ارزش اجتماعی و اعتبار شرکت را بالابرده و برندهایی قدرتمندتر هستند که افراد نسبت به آنها حس مالکیت داشته و محبوبیت بیشتری در جامعه داشته باشند.



:: برچسب‌ها: ثبت علامت تجاری ,
:: بازدید از این مطلب : 4
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 7 خرداد 1397 | نظرات ()