کانکس
نوشته شده توسط : احمدی

کانکس به یک یا چندین اتاقک پیش ساخته که در کنار هم قرار گرفته اند که اجزاء اصلی آن را دیوار پیش ساخته ، ورق گالوانیزه و پروفیل میباشد.این سازه ها قابل حمل وجابجا کردن می باشد. و در مواقعی که امکان ساخت بناهای سنتی نباشد از کانکس استفاده میشود .که دارای عایق پلی استایرن یا پلی یورتان میباشد. به طور کلی کانکس یک کمپ فلزی تعریف است که  انسان و وسایل انسان را در مقابل سرما و گرما و باران و باد و سایر عوامل محیطی محافظت می نماید.

کانکس ها می توانند از جنس های و مواد مختلف ساخته شوند و بسته نوع شرایط آب هوایی نوع مواد به کار رفته تغییر می کند و می تواند از جنس آهن، آلومینیوم، پی وی سی، پلاستیک، چوب ، ساندویچ پانل و... باشد.

 

 

کانکس ها معمولا جایگزین مناسب و سریعی برای داشتن یک محل اسکان می باشد. البته با توجه به تنوع زیاد محل اسکان برای یک فرد ، کانکس ها نیز امروزه انواع متفاوتی دارند

کانکس

 

کانکس

انواع کانکس:

1-کانکس اداری 2-کانکس خوابگاهی 3-کانکس نگهبانی 4-کانکس سرویس بهداشتی 5-کانکس ویلایی 6-کانکس بازیافت زباله 7-کانکس دو طبقه 8-کانکس پیش ساخته 9-کانکس ساندویچ پانلی

مزایای کانکس:

از مزیت های اصلی کانکس ها امکان طراحی متناسب با هرفضا و مکان و بازیافت مواد اولیه می باشد. طراحی کانکس ها می تواند با توجه به نیاز مشتری تغییر کند و در ابعاد و اندازه های مختلف ساخته شود.کانکس می تواند به عنوان محل اقامت و سکونت مطرح باشد و جابجایی آن جز امتیازات مطرح آن می باشد.از دیگر امتیازات ساخت کانکس ها زمان ساخت آن ها نسبت به سازه های ثابت مسکونی می باشد که در بازه زمانی بسیار کمتری این سازه ها ساخته می شوند. از جمله موارد دیگر استفاده از مواد سبک باعث کیفیت هرچه بهتر و مقاومت بیشتر این سازه ها در برابر زلزله باشد و پایداری بهتری نسبت به ان از خود نشان دهند. قابلیت شست و شو کف دیوارها و سقف از مزایای دیگر کانکس هامی باشد.

مهمترین دلیل استفاده از یک کانکس نیز خاصیت آماده بودن آن و همچنین با سرعت قابل نصب و استفاده بودن می باشد. زیرا فقط کافی ست شما یک کانکس را که در حیطه کاری و مورد استفاده شما می باشد، سفارش دهید و در صورت اختصاصی نبودن طرح کانکس و اندازه های آن، می توانید در کسری از زمان و در طول چند ساعت آن را در محل مناسب نصب نمایید و بلافاصله از آن استفاده نمایید.

کانکس

 

کانکس

امروزه بسیاری از بخش های مختلف یک شرکت یا کارخانه با کانکس ها راه اندازی می شود و با توجه به مقاوت خوب و طرح های نوین کانکس ها، در آینده بسیاری از بخش های محوطه ای شرکت ها و کارخانه ها با کانکس ها ساخته خواهد شد.

حتی امروزه کانکس های مسکونی نیز ساخته شده است و در بسیاری از ویلا ها و زمین های که نیاز به یک محل اسکان دارند و همچنین فرصت کافی برای ساخت یک بنا را نداریم، و همچنین نمی خواهیم هزینه ی زیادی برای ساخت بنا اختصاص دهیم، می توانیم از کانکس های مسکونی استفاده نماییم.

حال در بخش های بعدی و سایر مقالات کانکس، مزیت ها و کاربردهای انواع کانس را نیز به شما معرفی می نماییم.

معرفی برترین تولیدکننده سال 1395:


  • شرکت میهن کانکس بزرگ ترین تولید کننده کانکس در خاورمیانه

    شرکت میهن کانکس ، تولید کننده انواع اتاق پیش ساخته و کانکس های مسکونی ، کارگاهی ، bts و مخابراتی و ... در سال 1371 توسط کادری مجرب افتتاح شد و همکنون برترین شرکت سازنده کانکس در ایران است اطلاعات بیشتراطلاعات بیشترلیست قیمتلیست قیمت

شرکت های تولید کننده کانکس:

شرکت ماموت پانل

شرکت میهن کانکس

شرکت تجهیز کانکس

شرکت اصفهان صنعت

شرکت پیش ساخت کانتین





:: بازدید از این مطلب : 127
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 27 آذر 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: