نوشته شده توسط : احمدی

افزایش قیمت خودرو این روزا یکی مهمترین سر خط خبرهای روز خودرو کشور می باشد. بازار خودرو این روزها نوسان های زیادی را پشت سر گذاشته و التهاب زیادی را شاهد بوده است . یکی از اصلی ترین دلیل آن افزایش خوردوهای خارجی و تمایل مردم به خرید خودرو داخلی می باشد.

افزایش قیمت خودروهای داخلی

 

بازار خوردوهای وارداتی چند ماهی است که وضعیت بسیار نابسامانی را پشت سر گذاشته است. افزایش شدید قیمت خودرو های خارجی با دلایل مختلف نظیر بسته شدن سایت سفارش، افزایش بسیار زیاد تعرفه های گمرکی، ممنوعیت ورود خودروهای بالای 40 هزار دلار و از مهم تر افزایش قیمت دلار هم دست به دست یکدیگر دادند تا یک رکود شدید و در نتیجه افزایش شدید قیمت خودرو را ایجاد کنند.

این افزایش قیمت خودروهای خارجی منجرب آن شد تا تمایل مردم به سمت خرید خودروهای داخلی کشیده شود که نمود این امر با افزایش قیمت در خودروهای داخلی پدیدار شد. طی هفته گذشته افزایش چند باره قیمت خودروهای داخلی بازار خودرو را آشفته کرد و نبود نظارت و فرافکنی های نهادهای ناظر بر بازار باعث شده تا خودروسازان در آن جولان دهند و با ترک تازی هر قیمتی را به مصرف کننده ای که ناچار به خرید خوردوهای داخلی است تحمیل کنند.

بهم ریختگی بازار قیمت روز خودرو این روزها صدر اخبار داغ خودرو کشور است .افزایش قیمت خودرو بر روی انواع محصولات حاکم بوده و هر کس با هدف سود بیشتر هر قیمتی را برای خودروها تعیین کرده. در این نوسانات قیمت، خودروهای منتخبی که شامل این افزایش شده اند شامل پراید، تیبا، سمند، رانا، پژو، تندر٩٠، دنا، برلیانس، دانگ فنگ و رنو استپ وی دنده اتوماتیک می باشند که با شاخص رشد افزایش ۲.۶ درصدی افزایش قیمت قابل توجه ای را به خود دیده اند.

 

شاخص افزایش قیمت خودروهای داخلی نسب به هفته گذشته ۵.۶۱ درصد، نسبت به ماه گذشته ۹.۷۸ درصد و نسبت به سال گذشته، افزایش ۲۱ درصدی را نشان می دهد که این امر علاوه بر علت نام برده دارای دلایل دیگر نیز می باشد که میتوان به حضور شدید واسطه ها و دلالان در بازار، عرضه محدود خودرو از سوی خودروسازان ، هجوم مردم برای خرید خودرو نه برای مصرف بلکه برای حفظ سرمایه را نیز می توان برخی از دلایل افزایش قیمت خودرو در بازار دانست.

 

 برای مشاهده قیمت خودرو و یا اطلاع از قیمت روز خودرو می توانید به وبسایت ما مراجعه کنید.



:: برچسب‌ها: قیمت روز خودرو ,
:: بازدید از این مطلب : 7
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 31 تير 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : احمدی

قیمت هر متر مربع ساندویچ پانل دیواری

قیمت هر متر مربع ساندویچ پانل دیواری با در نظر گرفتن مولفه های مختلفی تعیین می شود ، یکی از این مولفه ها متراژ پروژه مورد نظر می باشد .

قیمت هر متر مربع ساندویچ پانل دیواری

ساندویچ پانل دیواری نوعی از ساندویچ پانل ها می باشد که در پروژه های مختلف تولیدی و صنعتی و مسکونی و غیر مسکونی به عنوان یک سازه ساختمانی مفید مورد استفاده قرار می گیرد .

ساندویچ پانل نوعی سازه پر کاربرد با ساختاری چند لایه می باشد . لایه درونی ساندویچ پانل دیواری از نوعی فوم عایق و منعطف ساخته شده که دو طرف آن با دو لایه ورق فلزی پوشش داده شده است .

جنس فوم عایق درونی که نقش هسته ساندویچ پانل دیواری را ایفا می کند ، در تعیین قیمت هر متر مربع ساندویچ پانل دیواری تاثیر گذار می باشد . از نمونه جنس های فوم عایق درونی ساندویچ پانل دیواری می توان موارد زیر را نام برد :

فوم عایق پلی یورتان ، فوم عایق پلی استایرن ، فوم عایق پشم سنگ ، فوم عایق ایکس پی اس و ...

لازم به ذکر است که جنس ورق پوششی که دو طرف فوم عایق را پوشش داده نیز در محاسبه قیمت هر متر مربع ساندویچ پانل دیواری موثر می باشد .

از جمله جنس های ورق پوششی در ساخت ساندویچ پانل دیواری : ورق آلوزینک (آلیاژ آلومینیوم و زینک) ، ورق گالوانیزه ، ورق آلومینیوم را می توان نام برد که در ساخت ساندویچ پانل دیواری مجتمع صنعتی ماموت از ورق آلوزینک با کیفیت بالا بهره گرفته می شود .

کارشناسان مالی مجتمع صنعتی ماموت در محاسبه قیمت هر متر مربع ساندویچ پانل دیواری ، ضخامت فوم عایق را نیز در نظر می گیرند .

برای اطلاع از قیمت هر متر مربع ساندویچ پانل دیواری و صدور پیش فاکتور با کارشناسان فروش ما تماس گرفته و یا به صفحه ی قیمت ساندویچ پانل مراجعه نمایید .



:: برچسب‌ها: ساندویچ پانل , قیمت ساندویچ پانل , قیمت ساندویچ پانل دیواری , قیمت ساندویچ پانل دیواری ماموت , قیمت هر متر مربع پانل دیواری , قیمت هر متر مربع پانل ماموت ,
:: بازدید از این مطلب : 2
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 31 تير 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : احمدی

ورق آبرو از دیگر ورق هایی است که در سقف های شیب دار استفاده می شود.
سقف هر ساختمان از اجزای مهم آن بنا می باشد.
معماران برای طراحی سقف ها شرایط مختلف محل احداث بنا را در نظر می گیرند. شرایطی مثل موقعیت جغرافیایی، میزان رطوبت و بارندگی.
در مکان هایی که بارش برف و باران زیاد است، لازم است که سقف ها به صورت شیبدار ساخته شوند.
چون سقف هر ساختمان در تماس مستقیم با باران و برف میباشد، استفاده از ساندویچ پانل توصیه می شود. در ساندویچ پانل،از ورق آبرو به منظور هدایت آب باران استفاده می شود.
به طور کلی آشنایی و استفاده از انواع ساندویچ پانل ها در ساخت سازه ها بسیار مفیدو به صرفه میباشد.

 تعریف ورق آبرو

تعریف ورق آبرو، به طور کلی، ورقی می شود که  در قسمت انتهایی سقف های شیبدار قرار میگیرد.
با به کار بردن آبرو، ازریزش باران به داخل سالن کناری جلوگیری می شود.
میتوان از آبرو کناری یا آبرو وسط استفاده کرد.

ورق آبرو

کاربرد ورق آبرو

کاربرد ورق آبرو در زیرسازی، جوشکاری، آب بندی و شیب بندی و بستن ته آبروها می باشد.
با قرار دادن نافی در قسمت های آبرو، بارش باران را به طور کامل و بدون ایجاد مزاحمت برای عابرین می توان هدایت کرد.

انواع آبرو

انواع آبرو به صورت زیر دسته بندی می شوند:

  • آبرو جعبه ای یا چهارگوش
  • آبرو لندنی (دایره ای فرم)
  • آبرو فیتیله ای (سوئدی-مخفی)
  • آبرو کناری
  • آبرو وسط

مشخصات فنی ورق آبرو

مشخصات فنی ورق آبرو شامل ضخامت و سایز این ورق ها میباشد که باتوجه به نوع آن تعیین می شود.
سایز آبروهای جعبه ای بین 10،12 و 15 متغیر است. منظور از سایز، کف ورق می باشد.
آبروهای فیتیله ای با طول دو متر و عرض 0.5 متر تولید می شوند.
از نظر ضخامت نیز، ضخامت ورق های نوع جعبه ای از 0.8 تا 1 میلیمتر تغییر میکند.
ضخامت آبروهای فیتیله ای نیز از 0.3 تا 0.5 میلیمتر تغییر میکند.
جنس ورق های آبرو نیز معمولا گالوانیزه می باشد.  این ورق های سقف های سطح شیبدار، در اصل، از انواع ورق ساندویچ پانل میباشند .



:: برچسب‌ها: آبرو سقف شیروانی , آّبرو شیروانی , انواع آبرو , انواع آبرو سقف , انواع آبرو شیروانی , چزئیات آبرو جعبه ای ,
:: بازدید از این مطلب : 1
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 31 تير 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : احمدی

قیمت ساندویچ پانل دیواری ماموت

قیمت ساندویچ پانل دیواری ماموت وابسته به عوامل متعددی می باشد . ساندویچ پانل ها در دو نوع سقفی و دیواری بنا به کاربرد و سفارش متقاضی تولید و عرضه می گردند . قیمت ساندویچ پانل دیواری ماموت

ساندویچ پانل های دیواری از نوعی فوم عایق که لزوما باید نرم و قابل انعطاف باشد تولید می گردند .

این فوم عایق که نقش هسته و محور اصلی ساندویچ پانل دیواری را دارد ، ما بین دو لایه ورق فلزی به شکل تزریقی قرار می گیرد . جنس فوم عایق در تعیین قیمت ساندویچ پانل دیواری ماموت نقش بسزایی دارد . فوم عایق پلی یورتان ، فوم عایق پلی استایرن ، فوم پشم سنگ ، فوم عایق ایکس پی اس نمونه هایی از فوم های مورد استفاده در تولید ساندویچ پانل های دیواری می باشند . مجتمع صنعتی ماموت ، عموما در ساخت ساندویچ پانل های دیواری خود از فوم عایق پلی یورتان استفاده می کند که یکی از با کیفیت ترین و بهترین انواع آن است .

عامل موثر دیگر در برآورد قیمت ساندویچ پانل دیواری ماموت ، ضخامت فوم عایق مصرفی در ساخت ساندویچ پانل دیواری می باشد .ضخامت ساندویچ پانل دیواری با توجه به مورد کاربری آن و بنا به سفارش مشتری مشخص می گردد . بدیهی است که هر چه ضخامت فوم مصرفی بیشتر باشد ، قیمت ساندویچ پانل دیواری ماموت نیز به طبع آن بالاتر می باشد .

جالب است بدانید که ساندویچ پانل های دیواری خود نیز در انواع مختلفی تولید و به بازار عرضه می گردند . برای نمونه : ساندویچ پانل دیواری ساده ، ساندویچ پانل دیواری پیچ مخفی ، ساندویچ پانل دیواری نر و مادگی ، ساندویچ پانل دیواری  دورو نایلون

قیمت ساندویچ پانل دیواری ماموت

در نتیجه ، بنا به مطالب گفته شده قیمت ساندویچ پانل دیواری ماموت به طور دقیق مشخص نمی باشد و بر اساس مشخصات ارائه شده توسط متقاضی و مورد کاربری ، توسط کارشناسان فروش پیش فاکتور صادر می گردد . برای اطلاع از  قیمت ساندویچ پانل و دریافت پیش فاکتور و ارائه مشاوره فنی و تخصصی با کارشناسان فروش تماس حاصل فرمایید .



:: برچسب‌ها: ساندویچ پانل , ساندویچ پانل دیواری , قیمت پانل دیواری ماموت , قیمت پانل دیواری , قیمت ساندویچ پانل , قیمت ساندویچ پانل دیواری ,
:: بازدید از این مطلب : 3
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 31 تير 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : احمدی

ورق شادولاین از طرح های زیبای موجدار ورق شیروانی است.
این ورق بسیارشبیه به ورق ذوزنقه می باشد.
ورق شادولاین در گذشته بیشتر بر روی ساندویچ پانل نصب میشد؛اما امروزه به دلیل زیبایی، به تنهایی در سقف ها بسیارمورد استقبال قرار گرفته ومحبوب شده است.
سقف هر ساختمان، پناهگاه آن میباشد و علاوه بر استحکام و زیبایی، هویت ساختمان را نیز مشخص میکند.
به همین علت لازم است که با دیدی تخصصی مورد بررسی قرار گیرد.
لازم است در طراحی و اجرای سقف که یکی از اجزای مهم ساختمان به شمار می رود؛دقت لازم به عمل آید تا حاصل کار کیفیت کافی داشته باشد.

حال این سوال پیش می آید که در طراحی سقف ساختمان توجه به چه نکاتی باعث نتیجه ی مناسب می شود.
توجه به عوامل زیست محیطی همچون موقعیت جغرافیایی، میزان شدت وزش باد و باران، رطوبت ، گرما و سرما، نوع کاربری بنا و ... در انتخاب طرح و نوع سقف مناسب، تاثیرگذار است.
به دلیل استفاده از ورق شادولاین در سقف خانه؛که در تماس مستقیم با برف ،باران و رطوبت می باشد، لازم است که این ورق در برابر خوردگی و زنگ زدن مقاوم باشد.
از همین روی آن را از ورق گالوانیزه رنگی و ساده تولید میکنند.
بیشترین تولید این ورق از گالوانیزه رنگی میباشد.

ورق شادولاین

انواع طرح سقف

انواع طرح سقف هایی که در معماری داریم، مسطح و شیبدار هستند.

سقف مسطح

از سقف های مسطح بیشتر در ساختمان های تجاری استفاده میشود.

سقف شیبدار

در ساختمان های مسکونی اما سقف های شیبدار ترجیح داده می شوند. دلایل ترجیح این سقف ها موارد زیر میباشد:

  • تنوع بسیار زیاد و زیبایی ظاهری
  • نصب آسان
  • صرفه جویی در زمان
  • استفاده ی بهینه از مصالح
  • سبک بودن
  • امنیت بالا در مقابل آتش سوزی
  • سازگاری با شرایط اقلیمی

تولید ورق شادولاین

تولید ورق شادولاین به روش نورد سرد(Cold Rolling) است.
این عمل در دمای اتاق و حداکثر تا 200 درجه سانتیگراد انجام می شود.
فرآیند تولید به صورت رول فرمینگ میباشد.
همان طور که گفتیم مقاومت بالا در این مصالح بسیار اهمیت دارد.
در تولید این ورق ها از گالوانیزه، ورق گالوانیزه رنگی استفاده می شود.
با استفاده از دستگاه رول فرمینگ، ورق گالوانیزه به ورق شادولاین ساده یا رنگی تبدیل می شود.
سپس به طول های مورد نظر برش داده شده و بسته بندی می گردد.
بر روی دستگاه رول فرمینگ مجموعه ای از قالب ها نصب شده است.
خود گالوانیزه از روش گالوانیزاسیون تولید و در برابر خوردگی مقاوم می شود. در گالوانیزاسیون سطح فلز را با روی میپوشانند.

مشخصات فنی ورق شادولاین

مشخصات فنی ورق شادولاین شامل ویژگی های فیزیکی و ظاهری آن است. طرح این ورق ها سفال هم میتواند باشد.

ضخامت

ضخامت این ورق ها بین 0.3 تا 0.7 میلیمتر مفید متغیر است.

عرض

عرض آن ها بر حسب میلیمتر از 1000 تا 1250 متفاوت است. که میزان مفید آن ها 800 تا 1000 میلیمتر می شود.

طول

طول ورق های شادولاین از 20 سانتی متر شروع میشود. مقدار طول آن ها وابسته به سفارش مشتری و بدون محدودیت میباشد.

در ساندویچ پانل ها از رنگ های مختلف ورق شادولاین استفاده می شود که در نهایت به ما رال رنگی ساندویچ پانل را می دهد.

کاربرد ورق شادولاین

کاربرد ورق شادولاین در ساخت ساندویچ پانل دیواری و سقفی بیشتر است.  به طور کلی این ورق در دونوع معمولی و صنعتی به کار می رود.
از این پانل ها در

  • پوشش سقف و دیواره سوله ها
  • ساختمان ها و ویلا
  • پوشش دیوار سردخانه ها
  • ساخت خانه ها ی پیش ساخته

و... استفاده می شود.

مزایای ورق شادولاین

مزایای ورق شادولاین مشترک با مزایای سقف های شیبدار است.
مانند نصب سریع و آسان، زیبایی، وزن سبک و ایمنی بالا، مقاومت در برابر رطوبت و عدم شکستگی.
قیمت مناسب این ورق ها و استفاده از آن ها در ساندویچ پانل، در قیمت ساندویچ پانل ها بسیار موثر و مفید میباشد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر از انواع ساندویچ پانل سقفی و دیواری میتوانید با کارشناسان ما تماس بگیرید.



:: برچسب‌ها: انواع ورق , انواع ورق ساندویچ پانل , پنل شادولاین , تعریف ورق شادولاین , ساندویچ پانل شادولاین , ساندویچ پنل شادولاین ,
:: بازدید از این مطلب : 9
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 31 تير 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : احمدی

وانت کارا تک کابین یکی از محصولات پرفروش شرکت بهمن موتور می باشد که پس از تولید مورد استقبال فراوانی قرار گرفت. در تاریخ صنعت خودرو سازی با تولید وانت تک کابین کارا تولید خودرو شکل تازه ای به خود گرفت.

مختصری از وانت کارا تک کابین

وانت کارا تک کابین یکی از محصولات پرفروش شرکت بهمن موتور می باشد که پس از تولید مورد استقبال فراوانی قرار گرفت. در تاریخ صنعت خودرو سازی با تولید وانت تک کابین کارا تولید خودرو شکل تازه ای به خود گرفت. این خودرو به دلیل ویژگی های خاص خود و مشخصات فنی از جمله موتور 1999 سی سی، توان خروجی 111 اسب بخار، دارای استاندارد آلایندگی EURO4  می باشد که بسیاری از این ویژگی های برای مشتریان این خودرو دارای اهمیت است.

گروه بهمن موتور با شرایط ویژه فروش نقد و اقساط وانت کارا آماده خدمت رسانی به مشتریان عزیز می باشد. از دیگر خدماتی که شرکت بهمن برای فروش خودرو در نظر دارد این است که این محصول را بصورت عرضه مستقیم و بدون واسطه از درب کارخانه تحویل می دهد. تحویل فوری وانت کارا تک کابین پس از خرید از مواردی است که گروه بهمن برای فروش وانت کارا تک کابین در نظر دارد.

وانت مزدا کارا نمونه ای از خودرو های کار است که دارای قیمت مناسبی بوده و تامین کننده نیاز مشتریان خود می باشد. این خودرو شباهت زیادی به وانت مزدا دارد و علاوه بر ویژگی های آن دارای مزیت هایی از جمله کارایی، استحکام و فضای مناسب جهت حمل بار و همینطور سرنشینان می باشد.

در این خودرو به ایمنی و ساخت آن بر اساس استانداردهای جهانی بسیار توجه شده است. استانداردهایی که رعایت آنها سبب آلایندگی کمتر و باعث بهبود بخشیدن به خودرو می شود. از جمله اصلاحات دیگری که در وانت کارا انجام شده است می توان ارتقا موتور جدید به استاندارد آلایندگی  Euro4 و طراحی داشبورد جدید و دو ایربگ را نام برد.

جهت اطلاع از فروش نقد و اقساط وانت کارا روی لینک کلیک کنید.

مشخصات فنی وانت کارا تک کابین

مشخصات تولید کننده

کارخانه تولید کننده گروه بهمن
کشور تولید کننده ایران
نام انگلیسی و مدل اتومبیل Bahman Cara 1700 Single Cab
شرکت خدمات دهنده گروه بهمن

مشخصات فنی بدنه

کلاس بدنه خودروهای وانت
ابعاد طول: 4820mm عرض: 1620mm ارتفاع: 1560mm
وزن 1250 کیلوگرم
تعداد فضای سرنشینان 2
ابعاد و نوع لاستیک چرخهای جلو R14
ابعاد و نوع لاستیک چرخهای عقب R14

مشخصات فنی موتور

حجم موتور 1999  سی سی
نوع موتور موتور بنزین سوز انژکتوری
تعداد سیلندرها 4
تعداد سوپاپ ها 16
محل قرار گیری موتور موتور جلو
سیستم سوخت رسانی و نوع سوخت انژکتوری پاشش چند نقطه ای – بنزین بدون سرب
ظرفیت باک 66 لیتر
حداکثر توان خروجی 111 اسب بخار
حداکثر گشتاور خروجی 171 نیوتون متر

مشخصات جعبه دنده ( Transmission )

نوع جعبه دنده جعبه دنده دستی
تعداد دنده (جلو) 5
جعبه دنده اتوماتیک دیفرانسیل عقب RWD

سیستم ترمزها

نوع سیستم ترمز ABS دارای 4 کاناله به همراه EBD
نوع دیسک و کالیبر ترمز جلو دیسکی
نوع دیسک و کالیبر ترمز عقب کفشکی

سیستم تعلیق و فرمان

نوع سیستم تعلیق مستقل برای هر چرخ
نوع سیستم فرمان قدرت کمکی هیدرولیکی
استاندارد آلایندگی یورو 4

امکانات رفاهی و آپشن ها

کیسه های هوا ( نوع و تعداد ) 2 عدد ، کیسه هوای راننده و سرنشین جلو
سیستم های امنیتی و حفاظتی قفل مرکزی به همراه ریموت کنترل رادیویی ، سیستم ضد سرقت
سیستمهای تهویه مطبوع تنظیم دستی
سیستمهای مولتی مدیا سیستم صوتی پخش CD
سیستم صندلیهای جلو و عقب تنظیم دستی
سیستم آیینه ها تنظیم دستی
سیستم شیشه ها بالابر شیشه ها برقی
متفرقه کمپرسور مکانیکی با گاز R134a

کاتالوگ کارا تک کابین    قیمت روز کارا تک کابین   تصاویر کارا تک کابین    فروش اقساطی کارا تک کابین 



:: بازدید از این مطلب : 2
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 31 تير 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : احمدی

فروش نقدی مینی بوس مکسوس با شرایط ویژه در نمایندگی گروه بهمن آغاز شد. در این اقدام گروه بهمن قصد دارد تا با فروش مرحله ای مینی بوس مکسوس در سیستم توسعه حمل ونقل یکی از اجزای مهم حوزه حمل و نقل عمومی شهری و پاسخگوی نیازهای شهری باشد و در این اقدام گروه بهمن مینی بوسی را انتخاب کرده که از بهترین مشخصات فنی برخوردار باشد.

لذا بهمن دیزل در راستای هدف و تصمیم خود در ارائه محصولی با کیفیت اقدام به شرایط فروش ویژه ای، بخصوص فروش نقدی محصولات خود و عرضه محصولی با کیفتی برتر نسبت به محصولات موجود در بازار خودروهای ون نموده است. ضمن اینکه این خودرو از قیمت نقدی مناسبی برخوردار می باشد، جزو یکی از بهترین محصولات عرضه شده گروه بهمن نیز می باشد.

یکی از خدمات ویژه در این طرح فروش نقدی مینی بوس مکسوس بدون واسطه و تحویل فوری از درب کارخانه می باشد. بهمن دیزل با توجه به نیاز کشور در بخش حمل و نقل شهری در تازه ترین اقدام خود فروش نقدی مینی بوس مکسوس را آغاز کرده و قصد دارد این خودر را در نمایندگی گروه بهمن با قیمت رقابتی مقرون به صرفه روانه بازار کند.

فروش ویژه مینی بوس مکسوس با شرایط فروش اقساطی و نقدی ویژه ای در دست اقدام است که این نشان از برتری نمایندگی گروه بهمن دیزل در ارائه خدمات به مشتریان خود می باشد.

علاقه مندان به خرید مینی بوس مکسوس نقدی و یا فروش نقدی مینی بوس مکسوس می توانند جهت اطلاعات بیشتر با نمایندگی گروه بهمن در تماس باشند. باید خاطر نشان کرد که تحویل فوری مینی بوس مکسوس پس از خرید بدون واسطه از درب کارخانه انجام می پذیرد.

شرایط فروش نقدی مینی بوس مکسوس

  • تحویل فوری مینی بوس مکسوس پس از خرید
  • تحویل از درب کارخانه و بدون واسطه

 

با ما در تماس باشید : 44074760-021

                                021-44059372



:: بازدید از این مطلب : 1027
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 31 تير 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : احمدی

مینی بوس مکسوس در سال 2004 تا 2009 میلادی برای اولین بار در کشور انگلستان تولید شد و چند سالی است به واسطه گروه بهمن پا به صنعت حمل و نقل عمومی کشور گذاشته است

مختصری از مینی بوس مکسوس maxus

مینی بوس مکسوس در سال 2004 تا 2009 میلادی برای اولین بار در کشور انگلستان تولید شد و چند سالی است به واسطه گروه بهمن پا به صنعت حمل و نقل عمومی کشور گذاشته است. رانندگی با مینی بوس مکسوس به دلیل کنار هم قرار گرفتن مجموعه ای از ویژگی ها و آپشن ها توانسته یک احساس آرامش و کاملا راحتی را برای سرنشینان خود فراهم آورد.

مینی بوس maxus مجهز به پیشرانه موتوری VM ایتالیا و با حجم 205 لیتری می باشد که قادر است 135 اسب بخار نیرو تولید کند. مکسوس دارای 15+1 ظرفیت برای سرنشین بوده که با ارتفاع مناسب کابین فضای نسبتا زیادی را برای سرنشینان خود فراهم آورده است.

حال مکسوس مدتی است که پا به جاده های کشور گذاشته و به واسطه گروه بهمن به بازار خودرو معرفی شده است. بهمن دیزل یکی از شرکت های زیر مجموعه گروه بهمن با توجه به سابقه و پیشینه تاثیر گذار و تجربه بالا در تولید و عرضه مینی بوس در کشور در سال 1393 با مطالعه دقیق و بررسی های مهندسی دست به فروش این نوع مینی بوس زده است.

مکسوس با ورود به کشور توانسته در مسیرهای شلوغ و پرترافیک تهران، در بین ون های تاکسی جای خود را باز کند و جایگاه ویژه ای را برای خود در بین خودروهای حمل و نقل شهری با نسل تازه ون های بزرگ و مینی بوس به دست آورد.

سهیم شدن شرکت بهمن دیزل در سیستم توسعه حمل و نقل عمومی یکی از اهدافی است که فروش بهمن دیزل از آن یاد کرده است و پاسخگوی نیازهای حمل ونقل عمومی باشد تصمیم گرفته است مینی بوسی را انتخاب کند که از بهترین مشخصات فنی برخوردار باشد. مکسوس معمولا‌ به دلیل ویژگی و قابلیت ها برای مؤسسات توریستی، سرویس‌های ادارات و مدارس و همچنین برای سفرهای شهری و بین‌شهری استفاده می‌شود.

این ون مکسوس 16 نفره به امکانات مدرن روز دنیا مانند تزئینات و همچنین استفاده از تکنولوژی‌های جهانی برای کنترل بیشتر و عملکرد بهتر در این کلاس از وسایل نقلیه مجهز شده ‌و با دریافت 2 ستاره ایمنی از A-NCAP و 4 ستاره ایمنی از C-NCAP و همچنین با توجه به سایز استاندارد صندلی‌ها و داشتن کمربند برای هر سرنشین، در کلاس مینی‌بوس‌های VIP طبقه‌بندی می‌شود.

 

برای اطلاع از فروش نقدی مینی بوس مکسوس روی لینک کلیک کنید.

مشخصات فنی مینی بوس مکسوس

مشخصات مینی بوس مکسوس

وزن  مجموع خالص 2400 کیلوگرم
وزن مجموع ناخالص 3700 کیلوگرم

موتور مینی بوس مکسوس

نوع 2500 سی سی دیزل، تزریق مستقیم، مجهز به توربوشارژر با استاندارد آلایندگی یورو 4
حداکثر قدرت 135 اسب بخار
حداکثر گشتاور 330 نیوتن متر

ابعاد مکسوس

طول 5700  میلی متر
عرض 1998 میلی متر
ارتفاع 2552 میلی متر
فاصله بین دو محور 3850 میلی متر

دیگر مشخصات مینی بوس مکسوس

گیربکس 1+5
حداکثر سرعت 100 کیلومتر بر ساعت
ظرفیت مخزن گازوئیل 80 لیتر
سیستم ترمز جلو دیسکی – عقب کفشکی – دیسکی
سیستم تعلیق جلو مک فرسون مستقل – عقب فنر تخت سه لایه ، مجهز به کمک فنر هیدرولیک تلسکوپی دو طرفه
سایز تایرها 75/215R16
تعداد صندلی ها 16

امکانات ایمنی مینی بوس مکسوس

مجهز به سیستم ضد سرقت هوشمند
ترمزهای BAS+EBD+ABS
مجهز به سیستم پارک خودرو
چراغهای مه شکن
ایربگ سمت راننده+ کمربند اینی پیش کشنده
ایربگ سرنشین جلو +کمربند ایمنی پیش کشنده
آلارم باز بودن کمربند راننده
کمربند ایمنی کلیه مسافران
چراغ روشنایی در روز
چراغ های موقعیت LED

امکانات رفاهی مینی بوس مکسوس

درب متحرک کشویی
سیستم تهویه مطبوع
رادیو، ضبط
قفل شدن اتوماتیک دربها  پس از سرعت 20 کیلومتر در ساعت
ریموت کنترل
قفل مرکزی
تریم داخلی به رنگ قهوه ای روشن
گرم کن آینه های جانبی به همراه چراغ راهنما
گرمکن شیشه های عقب
تنظیم صندلی راننده در 8 جهت
شیشه های جلو برقی
خاموش شدن اتوماتیک چراغها
باز شدن اتوماتیک قفل دربها پس از خاموش شدن خودرو

 

 



:: برچسب‌ها: مینی بوس مکسوس ,
:: بازدید از این مطلب : 25
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 31 تير 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : احمدی

هاوال، به عنوان یکی از زیر شاخه های گروه بزرگ صنعتی گریت وال موتورز چین در سال 2013 فعالیت خود را به صورت تخصصی در زمینه ساخت انواع خودرو  اس یووی آغاز کرد.

معرفی خودروساز هاوال

هاوال، به عنوان یکی از زیر شاخه های گروه بزرگ صنعتی گریت وال موتورز چین در سال 2013 فعالیت خود را به صورت تخصصی در زمینه ساخت انواع خودرو  اس یووی آغاز کرد.

 

گریت وال موتورز به عنوان سردمدار شرکت هاوال در سال 1984 با هدف ساخت انواع خودروهای وانت، مینی بوس، مینی ون و ایس یووی تاسیس شد و پس از گذشت 28 سال از شروع فعالیت خود با ساخت 675 هزار دستگاه توانست رتبه هفتم را بین بزرگترین خودروسازان چین به دست آورد.

 

گریت وال موتورز به عنوان یکی از بزرگ‌ترین خودروسازان جهان برای دستیابی سریع‌تر به هدف خود و تبدیل شدن به یک کمپانی بزرگ تولید کننده خودروهای شاسی بلند، زیر مجموعه‌ای جدید با نام «هاوال» را در سال 2013 تاسیس کرد که به طور تخصصی به ساخت تولید خودروهای کراس‌اوور و SUV پرداخت. امروزه شرکت خودروساز هاوال بزرگترین تولید کننده خودروهای SUV در بزرگترین بازارهای خودرو جهان می باشد.

خودروساز هاوال یکی از ثروتمندترین شرکت های صنایع خودرو چین است که در کنار دو کمپانی بزرگ CAIC  و MG در حال طی کردن و  جست و جو موفقیت در بازار جهانی است. فعالیت هاوال بیشتر به سمت خودروهای شاسی بلند با کیفیت بالا می باشد تا بتواند در بازارهای  خودرو مطرح جهانی بخصوص کشور استرالیا جایگاه ویژه ای را برای خود به دست آور

هاوال از زمان فعالیت مستقل خود، برای تولید یک محصول با کیفیت، همواره تلاش کرده است تا اعتماد مصرف کنندگان را با ساخت خودروهای ایمن و مجهز به استاندارد های روز دنیا جلب کند. خودروهای هاوال در سال های اخیر در بسیاری از کشور های جهان نظیر استرالیا به دلیل محصولاتی با کیفیت و رعایت استانداردهای روز دنیا، با استقبال خوبی رو به رو شده است.

شرکت هاوال در طول فعالیت خود توانسته در زمینه تولید انواع خودرو بدرخشد و در طول فعالیت خود عنوان مختلفی را کسب کند:

  • در ماه نوامبر، هاوال H6 پانزدهمین جایزه طلایی طراحی چینی را ازآن خود کرد
  • هاوال CUV مفتخر به کسب عنوان "بهترین برند شاسی بلند سال 2006" از سوی تلوزیون ملی CCTV چین شد
  • هاوال  در سال 2007موفق به کسب "تاییدیه کلیت خودرو" شد که در نتیجه آن توانست مجوز فروش آزادانه در کشورهای عضو اتحادیه اروپا را به دست آورد
  •  در ماه دسامبر2012، هاوال H6 مفتخر به کسب عنوان "شاسی بلند سال 2012" شد
  • در ماه آوریل 2012، هاوال H6 از موسسه C-NCAP کشور چین موفق به کسب پنج ستاره ایمنی شد
  • درماه دسامبر 2013، هاوال عنوان پرفروش ترین شاسی بلندساز داخلی چین را برای یازدهمین سال متوالی از آن خود کرد

محصولات هاوال

شرکت گریت وال موتورز در آغاز فعالیت خود تنها به تولید کامیون و خودروهای سنگین مشغول بود اما در سال ۲۰۱۰ نخستین خودروی سواری خود را به بازار معرفی کرد که خودروهایی با سه برند هاوال، گریت‌وال و وی را به بازارهای جهانی عرضه می‌کنند.

شرکت هاوال در سال 2002 با معرفی یک شاسی بلند منحصر بفرد به بازار خودرو و با دارا بودن قیمتی مقرون به صرفه باعث شد تا تب داغ بازار شاسی بلند در چین و جهان بالا بگیرد. تنها پس از یک سال از معرفی این خودرو شاسی بلند، گریت وال موتور به پرفروش ترین کمپانی تولید کننده خودروهای شاسی بلند مبدل شد که با مجموعه ای از ویژگی ها توانست این عنوان را برای چند سال متوالی حفظ کند.

محصولات هاوال در سه مدل هاوال H2، هاوال H6 و هاوال H9 طراحی و تولید می شوند. هاوال h6 یکی از محصولات موفق گروه هاوال می باشد که با فروش 505 هزار و 944  دستگاه جزو صد خودرو پرفروش چین اعلام شده است که این امر نشان از سطح تکنولوژی و کادر مجرب هاوال می باشد.

هاوال H9 بزرگترین شاسی بلند برند هاوال می باشد که دارای فضای کابین جادار و راحت و یک شاسی بلند 7 نفره واقعی است. این خودرو به جمع محصولات قابل عرضه گروه بهمن در ایران افزوده شده است.

پیشرانه‌ هاوال H2 یک موتور 4 سیلندر خطی 16 سوپاپ است که 1.5 لیتر حجم داشته و می‌تواند حداکثر 140 اسب بخار قدرت و 202 نیوتن‌متر گشتاور را تولید کند. هاوال H2 در سال 2015 عنوان ششمین شاسی بلند پر فروش چین را کسب کرد.

حال با توجه به موفقیت های گوناگون شرکت هاوال، گروه بهمن اقدام به وارد کردن سه محصول هاوال h6، هاوال h2 و h6 کرده است. گروه بهمن به عنوان یکی از معتبرترین شرکت های خودرو ساز کشور نماینده رسمی فروش و عرضه کننده خدمات پس از فروش خودرو هاوال در ایران می باشد.

 

 



:: برچسب‌ها: هاوال اچ 2 ,
:: بازدید از این مطلب : 4
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 31 تير 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : احمدی

قیمت خودرو هاوال h2

گروه خودروساز بهمن قیمت هاوال h2 را اعلام کرد . در این اطلاع رسانی پیش بینی می شود که قیمت هاوال اچ 2 با قیمت رقابتی زیر 100 میلیون تومان روانه بازار داغ خودروهای کراس اور شود. این خودرو مونتاژی در رده خودروهای پرفروش در بازار جهانی قرار دارد و اولین محصول همکاری مشترک گروه بهمن و هاوال می باشد.

با توجه به صحبت های انجام شده پیرامون قیمت هاوال H2 و ارزش قیمتی گذاشته شده زیر 100 میلیون این خودرو، باید انتظار این را داشت که این کراس اور خوش آوازه در بین رقبای موجود در بازار خودرو ایران با همین بهای قیمتی بتواند سهم بالایی از بازار را از آن خود کند.

گروه بهمن با در اختیار داشتن زیر ساخت‌های لازم و تجربه کافی در صنعت خودرو و  ارائه خدمات برتر، سرانجام به عنوان نماینده بزرگ‌ترین تولید‌کننده خودروهای هاوال در بزرگترین بازار دنیا انتخاب شد و به زودی با مشارکت گریت وال سه شاسی بلند هاوال h2، h6 و H9 از برند هاوال را در بازار ایران عرضه می‌کند. گفتنی است محصولات هاوال در بیش از 33 کشور به فروش می‌رسند.

میتوان گفت که قیمت مقرون به صرفه هاوال h2 در کنار ویژگی های تاثیر گذار و مجهز بودن به تکنولوژی های روز دنیا در کنار ظاهری لوکس مشتریان زیادی را به سمت خود جذب خواهد کرد. قرار است این خودرو با موتور 1.5 لیتری 178 اسب بخار و 210 نیوتن متر گشتاور مونتاژ و به فروش برسد. گیربکس این خودرو از نوع شش سرعته اتوماتیک بوده که قدرت را به چرخ های جلو منتقل می کند.

 

لازم به ذکر است برای اطلاع بیشتر از شرایط فروش نقد و اقساطی خودرو و قیمت خودرو هاوال می توانید با کارشناسان نمایندگی فروش هاوال در تماس باشید.



:: بازدید از این مطلب : 2
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 31 تير 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : احمدی

هاوال یکی از شرکت های زیر مجموعه مهمترین خودوساز چین به نام گریت وال می باشد. هاوال فعالیت خود را با هدف ساخت تخصصی خودروهای شاسی بلند به عنوان یکی از شرکت های زیر مجموعه گریت وال موتورز در سال 2013 آغاز کرد.

هاوال یک خودروساز تخصصی تولید خودروهای شاسی بلند است که با شعار تمرکز به روی ساخت خودروهای SUV همواره سعی داشته تا بتواند پیشرفت رو به رشد و مستمری در تولید محصولات با کیفیت و ایمنی بالا داشته باشد.

گریت وال موتورز خالق برند هاوال، در سال 1984 تاسیس شد و در سال 1990 با مدیریت جک وی مرد بزرگ صنعت خودرو چین روند رو به رشد خود را آغاز کرد. این روند رو به رشد شرکت تا کنون ادامه داشته به گونه ای که هم اکنون هاوال برند شماره یک SUV چین می باشد.

شرکت هاوال در آغاز فعالیت خود، تولید خودروهای گوناگونی را در سبد محصولات خود جای داده است اما پرچمدار آنها خودرو هاوال H6، به عنوان برترین و پر فروش ترین خودرو در تاریخچه برند های چین می باشد.

برند هاوال در سال های اخیر با تولید محصولاتی با کیفیت و استفاده از تکنولوژی های روز دنیا در کنار قیمت رقابتی به صرفه توانسته است در بین 40 کشور فعال در زمینه ساخت خودرو، به رکورد فروش بالایی در بازار های معتبر دنیا نظیر شیلی، بولیوی، آرژانتین، آفریقای جنوبی، امارات، استرالیا، عمان و .... دست یابد.

در سال 2016 هاوال با فروش 1.1 میلیون دستگاه خودرو، برتری خود را نسبت به دیگر خودرو سازان نشان داد و در سال 2017 با فروش نزدیک یک میلیون دستگاه خودرو، جز 10 شرکت سازنده ی خودروهایSUV در جهان شناخته شد.

هاوال به صورت تخصصي روي خودروهاي SUV كار مي كند. این شرکت توجه زيادی به ساخت خودروهای با كيفيت بالا دارد تا بتواند در محصولات خود امنيت و آرامش را در كنار زيبايي و كيفيت به مشتريان خود القا نمايد.

هاوال از همکاری با شرکت های زیادی در سطح جهانی نظیر بی ام و، بنز و میتسوبیشی در طراحی و تولید محصولات خود سود برده است که میتوان به استفاده از طراح معروف شرکت بی ام و در طراحی بدنه، خالق گیربکس های بنز، Gerhard Henning در طراحی گیربکس و تجهیزات انتقال قدرت، Alan Cureton در بحث NVH و همچنین Alexandre Tiberio که از معتبرترین مهندسان ایمنی خودرو در مباحث ایمنی است، اشاره کرد.

بررسی های انجام شده در سال 2016، خودرو هاوال H6 را با فروش بیش از 580 هزار دستگاه در صدر بهترین شاسی بلند چین قرار داده است. این آمار نشان می دهد که این محصول در قیاس با خودروهای دیگر در رده چهارم فروش کل خودروهای SUV دنیا قرار گرفته است.

تمام موارد ذکر شده در بالا خود دلیلی است بر برتری محصولات هاوال در بازار داغ خودروهای شاسی بلند اروپایی راه یافته به بازار کشور. وظیفه فروش و ارائه خدمات پس از فروش خودروهای هاوال را در ایران گروه بهمن عهده دار می باشد.

گروه بهمن سه محصول هاوال h2، هاوال h6 و هاوال h9 به تازگی وارد بازار خودرو ایران کرده است . برای اطلاع بیشتر از فروش نقد و اقساط خودرو هاوال روی لینک کلیک کنید.



:: بازدید از این مطلب : 0
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 31 تير 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : احمدی

گروه بهمن در سال 1331 با نام سهامی ایران خلیج کو با هدف فعالیت در زمینه حمل و نقل دریایی تاسیس شد. در سال 1338 پس از تولید اولین محصول خود با عنوان وانت سه چرخ مزدا نام شرکت را به نام شرکت خودروسازی مزدا تغییر داد.

شرکت صنعتی گروه بهمن

گروه بهمن به عنوان یکی از مهمترین شرکت های خودروساز ایران می باشد که با بهره گیری از به روز ترین تکنولوژی های روز دنیا توانسته معرف بهترین برندهای خودروسازان دنیا باشد. گروه بهمن در سال 1331 با نام سهامی ایران خلیج کو با هدف فعالیت در زمینه حمل و نقل دریایی تاسیس شد. در سال 1338 پس از تولید اولین محصول خود با عنوان وانت سه چرخ مزدا نام شرکت را به نام شرکت خودروسازی مزدا تغییر داد.
پس از آن وانت مزدا 1600 در سال 1363 در این شرکت به مرحله تولید رسید و نام این شرکت به ایران وانت تغییر نام پیداکرد. سال 1378 شرکت نام گروه بهمن را برای خود برگزید و با تغییر نام شرکت حوزه فعالیتهای خود را در زمینه تولیدی، بازرگانی و سرمایه گذاری توسعه داد و سرآغاز جدیدی برای این گروه رقم خورد.

سال 1350 شرکت توافق نامه ای میان مزدا ایران و مزدای ژاپن برای تولید انواع خودرو امضا کرد و محصولات مزدا را تحت لیسانس وارد کشور می کرد. هم اکنون گروه به عنوان نماینده رسمی فروش مزدا 3 در ایران می باشد که در تازه ترین اقدام خود فروش نقدی مزدا 3 نیو را با شرایط  فروش ویژه ای در دست اجرا دارد.

گروه بهمن طی فعالیت صنعتی خود تاریخچه درخشانی را برای خود رقم زده است که میتوان به دستاوردهایی نظیر کسب افتخار خودروساز نمونه، بهره ورترین خودروساز، اولین خودروساز سبز،پیشرو بودن در میان خودروسازان برتر، قرار گرفتن در میان کیفی ترین خودروهای تولیدی کشور، توسعه ساخت داخل محصولات ، سودآوری پایدار، اخذ جوایز و نشان های متعدد ملی در حوزه های تعالی سازمانی، کیفیت ، بهره وری، مدیریت دانش و منابع انسانی اشاره کرد که همه جزو دستاوردها شرکت بهمن می باشد.

سال 1395 گروه بهمن با جهت گیری جدید به سوی ماموریتی متفاوت نسبت به گذشته به بخش خصوصی واگذار گردید. وظیفه اصلی این شرکت پوشش نیازهای بازار حمل و نقل کشور در تمام زمینه ها از تولید دوچرخه تا 18 چرخ و در قالب شرکتهای بهمن موتور، سیباموتور و ایران دوچرخ مهارت لازم را کسب کرده تا بتواند نقش موثری را در صنعت خودرو ایران به ویژه در بخش خودروهای کار کسب کند.

برای مشاهده  قیمت خودرو به روی لینک کلیک  کنید و یا برای اطلاع از شرایط فروش خودرو اقساطی به صفحه اصلی سایت مراجعه فرمائید.

 

[caption id="attachment_3152" align="aligncenter" width="700"] مزدا 3 نیو[/caption]

شرکای تجاری گروه بهمن

کمپانی هاوال
مزدا
فاو

ایسوزو
SAIC Maxus

شرکت های تابع گروه

شرکت بهمن موتور
شرکت بهمن دیزل
بهمن لیزینگ
ایران دوچرخ
شاسی ساز ایران
شرکت سیبا موتور
صنایع ریخته گری ایران
شرکت طراحی و ساخت قطعات صنایع ایران

محصولات گروه بهمن

 

 



:: برچسب‌ها: مزدا 3 ,
:: بازدید از این مطلب : 2
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 31 تير 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : احمدی

مزدا 3 شناخته شده ترین خودرو سواری با موتور جلو و محور جلو ،کامپکت ژاپن می باشد که از سال 2003 تولید آن توسط شرکت مزدا آغاز شده است.

 

مختصری از مزدا 3

 

تولید مزدا 3 به عنوان یک جایگزین مناسب برای مزدا 323 از سال 2003 آغاز شد. خودرو مزدا 3 در سه تیپ تجهیزاتی تولید شده است. هر سه مدل مزدا 3 از یک موتور 2 لیتری با قدرت موتوری 147 اسب بخار و با گیربکس 4 سرعته اتوماتیک با قابلیت تعویض نده بهره برده که به صورت دستی تولید و روانه بازار می شود.

 

مزدا 3 با ظاهر بدنه ی نوک تیز یکی از بهترین خودروها ی چند زمانه شهری در میان ماشینهای هم رده خود به حساب می آید. کابین راننده مزدا 3 با طراحی زیبا و با داشتن سیستم های کنترل عالی و تزئینات داخلی لوکس یک تجربه رانندگی باور نکردنی را در اختیار سرنشینان آن می گذارد.

 

مزدا 3 جزو کمتر ماشینی می باشد که در این رده قیمتی می باشد که بتواند تمامی امکانات را یکجا در اختیار شما قرار دهد. گروه بهمن یکی از شرکت های موفق صنعت خودروساز در ایران پس از طی سالهای متوالی توانست یکی از محبوب ترین خودرو ها را با نام مزدا مونتاژ و روانه بازار کند . از آن زمان تا به امروز این محصول مزدا توانستا پله ها ترقی را پیموده.

 

مزدا 3 تیپ 3 از نظر امکانات و تجهیزات کاملتر از سایر تیپ هاست و دارای امکاناتی مانند سنسور باران، خاموش و روشن شدن اتوماتیک چراغ های جلو و گرمکن صندلی است که در تیپ های دیگر این امکانات را ندارد. خودرو مزدا 3 جزو شناخته شده ترین و پر فروش ترین ساخته های مزدا در جهان می باشد. به همین انگیزه نسل نو این ماشین نه تنها میبایست ادامه دهنده راه نسل پیشین که باید اتومبیلی با کیفیتی برتر از نسل پیشین نیز باشد.

 

 

گروه بهمن به عنوان نماینده رسمی مزدا 3 در ایران به تازگی فروش مزدا 3 نیو را در دست کار خود قرار داده است. مزدا 3 نیو یکی از شناخته شده ترین، محبوب ترین و پرفروش ترین محصولات مزدا در جهان می باشد. مزدا 3 جدید در دو نسخه صندوق دار و هاچ بک تولید می شود.

برای اطلاع از شرایط فروش اقساطی مزدا 3 نیو می توانید با مشاوران سایت در تماس باشید.

 

 

مشخصات فنی مزدا 3

مشخصات تولید کننده

کارخانه تولید کننده مزدا
کشور تولید کننده ژاپن
نام انگلیسی و مدل اتومبیل Mazda 3
شرکت خدمات دهنده گروه بهمن

 

مشخصات فنی بدنه

کلاس بدنه خودروهای سدان
ابعاد نا مشخص
وزن 1280 کیلوگرم
تعداد فضای سرنشینان 5
ابعاد و نوع لاستیک چرخهای جلو 205/55 R 16
ابعاد و نوع لاستیک چرخهای عقب 205/55 R 16

 

مشخصات فنی موتور

حجم موتور 1598 cc
نوع موتور موتور بنزین سوز انژکتوری
تعداد سیلندرها 4
تعداد سوپاپ ها 16
محل قرار گیری موتور جلو
سیستم سوخت رسانی انژکتوری پاشش چند نقطه ای
ظرفیت باک 55 لیتر
حداکثر توان خروجی 104 اسب بخار در 6000 دور در دقیقه
حداکثر گشتاور خروجی 145 نیوتون متر در 4000 دور در دقیقه

 

مشخصات جعبه دنده ( Transmission )

نوع جعبه دنده جعبه دنده دستی
تعداد دنده (جلو) 5
جعبه دنده اتوماتیک موتور جلو ، دیفرانسیل جلو FWD

 

سیستم ترمزها

نوع سیستم ترمز روغنی با بوستر خلائی
نوع دیسک و کالیبر ترمز جلو دیسکی خنک شونده
نوع دیسک و کالیبر ترمز عقب دیسکی

 

سیستم تعلیق و فرمان

نوع سیستم تعلیق مستقل برای هر چرخ
نوع سیستم فرمان قدرت کمکی الکتریکی و حساس به سرعت

 

عملکرد اتومبیل

حداکثر سرعت 185 کیلومتر بر ساعت
شتاب 0 الی 100 12.2 ثانیه
مصرف سوخت شهری 8.4 لیتر در 100 کیلومتر
مصرف سوخت جاده ایی 5.2 لیتر در 100 کیلومتر
سیکل ترکیبی مصرف سوخت 6.4 لیتر در 100 کیلومتر
استاندارد آلایندگی یورو 5
ستاره ایمنی Euroncap 5

 

امکانات رفاهی و آپشن ها

کیسه های هوا ( نوع و تعداد ) 2 عدد ، کیسه هوای راننده و سرنشین جلو
سیستم های امنیتی و حفاظتی قفل مرکزی دارای ریموت کنترل ، سیستم قفل دوبله ، سیستم ضد سرقت و دزدگیر ، کمربند ایمنی با قابلیت پیش کشنده
سیستمهای تهویه مطبوع سیستم تهویه مطبوع اتوماتیک
سیستمهای مولتی مدیا کامپیوتر سفر به همراه نشان دادن اطلاعات ضروری و مصرف سوخت و مسافت پیموده شده ، کیلومتر شمار اسپرت با قابلیت تنظیم شدت نور ، نمایشگر نشان دهنده دمای داخل و خارج خودرو
سیستم صندلیهای جلو و عقب سیستم تنظیم صندلی راننده در 4 جهت . پشت سری های جلو با قابلیت عکس العمل در برابر ضربه
سیستم آیینه ها آیینه های جانبی با قابلیت جمع شونده خودکار و تنظیم برقی
سیستم شیشه ها بالابر شیشه های جلو و عقب برقی
سیستم های سقف نا مشخص
سیستم روشنایی جلو و عقب چراغ Halogen با قلبلیت کنترل دستی و مه شکن
سنسورهای پیش فعال نا مشخص
متفرقه کروز کنترل ، کامپیوتر سفر


:: برچسب‌ها: مزدا 3 ,
:: بازدید از این مطلب : 3
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 31 تير 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : احمدی

فروش اقساطی پژو 206 آغاز شد

فروش اقساطی 206 تازه ترین طرح فروش این خودرو می باشد که با شرایط ویژه تحویل فوری و اقساط بلند مدت آغاز شد. 206 یکی از پرفروش ترین و آشنا ترین خودروهای موجود در خیابان های ایران می باشد که توانسته تعداد زیادی از قشر جوان کشور را به خود جذب کند.
خودرو 206 خودرو اسپرت شرکت ایران خودرو می باشد که با تلاش مهندسان ایرانی و فرانسوی شرکت پژو طراحی و تولید شده است. پژو 206 پس از تولید در مدت زمان کم به پرفروش ترین خودروی تاریخ شرکت پژو تبدیل شد.

شرکت ایران خودرو پژو 206 را در تیپ های مختلف و در دو مدل صندوق دار و هاچ بک تولید می کند.

در راستای فروش بالای این خودرو و طرفدارن مخصوص به خود شرایط ویژه ای برای فروش اقساطی پژو 206 فراهم آورده ایم تا شما رابا این خودرو همراه کنیم. فروش اقساطی 206 با توجه به ویژگی های برتر این خودرو و استقبال هم وطنان عزیزمان و تمایل افراد به خرید یک خودرو مقرون به صرفه با شرایط تحویل فوری آغاز شده است.

رانندگی با 206 حس هیجانی را برای شما به ارمغان خواهد آورد شما میتوانید با خرید اقساطی 206 با شرایط ویژه فروش نظیر تحویل فوری و اقساط کوتاه مدت و اقساط بلند مدت این حس هیجان انگیز را تجربه کنید.

عوامل محبوبیت پژو 206 چالاکی بالا، ایمنی مناسب،مصرف سوخت پایین،سازگار با محیط زیست و قیمت مناسب آن و هم‌چنین ظاهر چشم‌گیر و اسپرت آن می باشد که با وجود گذشت بیش از یک دهه از زمان اولیه عرضه پژو 206، این خودرو هم‌چنان دارای ظاهری گیرا و خشن و اسپرت است. همینطور یک عامل دیگر برای محبوبیت آن متناسب بودن پژو 206 با استانداردهای روز دنیاست. این خودرو در ایران در دو تیپ 2 و تیپ 5 تولید می شود که به ترتیب دارای موتورهای 1.4 و1.6 ليتری می باشد. در پژو ۲۰۶ تیپ ۲ شاهد امکانات و آپشن‌های کمتری نسبت به تیپ های ۳، ۴ و ۵ و ۶ هستیم که از جمله آن می‌توان به تهویه مطبوع و آیینه‌های برقی اشاره داشت.

جهت اطلاع از شرایط فرش اقساطی 206 می توانید با کارشناسان ما در تماس باشید تا از مشاوره و راهنمایی دقیق کارشناسان ما در زمینه خرید اقساطی پژو 206 و همچنین فروش اقساطی خودرو های دیگر با خبر شوید و یک انتخاب درست را امر خرید خودرو داشته باشید.

 

دانلود کاتالوگ پژو 206قیمت روز پژو 206گالری تصاویر پژو206 



:: برچسب‌ها: فروش اقساطی پژو 206 ,
:: بازدید از این مطلب : 3
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 31 تير 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : احمدی

قیمت ساندویچ پانل سقفی

می خواهیم مطالبی را در رابطه با قیمت ساندویچ پانل سقفی ارائه دهیم . ساندویچ پانل ها در انواع مختلفی قابل تولیدند . یکی از این انواع ، ساندویچ پانل های سقفی می باشد .

ساندویچ پانل سقفی جهت استفاده در پوشش سقف می باشد که به دلیل گامهای ذوزنقه ای و شکل اورلب آن ، از نفوذ آب به داخل جلوگیری می کند . ساندویچ پانل های سقفی با توجه به کاربردشان در ضخامت های گوناگون قابل تولید می باشند که ضخامت آنها در تعیین قیمت ساندویچ پانل سقفی تاثیر گذار است . ساندویچ پانل سقفی به دلیل کاربرد های زیادش امروزه به طور ویژه مورد توجه مهندسان و پیمانکاران می باشد .

از جمله کاربرد ها و موارد استفاده ساندویچ پانل های سقفی موارد زیر را می توان در نظر داشت :

پوشش سقف سوله های صنعتی

پوشش سقف انبار های صنعتی و تولید و ...

پوشش سقف سیلوها

پوشش سقف مرغداری ها

پوشش سقف سالن های ورزشی

پوشش سقف سرد خانه های مختلف

در ساخت کانتینر با کاربری های گوناگون

و ...

قیمت ساندویچ پانل سقفی

در محاسبه قیمت ساندویچ پانل سقفی نیز همچون دیگر انواع ساندویچ پانل ها ، مشخصه های متعددی چون جنس فوم تزریقی و جنس ورق فلزی بکار گرفته شده در تولید ساندویچ پانل و همچنین ضخامت فوم عایق تاثیر گذار می باشد . در ادامه به چندین مورد از مزایای ساندویچ پانل های سقفی اشاره می کنیم :

سبک بودن ساندویچ پانل سقفی که باعث آسیب پذیری کمتر آن در برابر حوادثی چون زلزله شده است .

استحکام بالای ساندویچ پانل سقفی

عایق حرارتی و برودتی و رطوبتی مناسب

عایق صوتی

مقاومت بالا در برابر اشتعال

سازگاری با انواع شرایط اقلیمی

تحمل فشار و ضربه بالا

مقاومت بالا در مقابل زنگ زدگی و خوردگی

و دهها مورد مزیت دیگر .

لازم به ذکر است که برای اطلاع از قیمت ساندویچ پانل سقفی و همچنین جهت مشاوره فنی ، می توانید با کارشناسان فروش و کارشناسان فنی شرکت ماموت ارتباط برقرار کنید .



:: برچسب‌ها: ساندویچ پانل سقفی , شرکت ماموت , قیمت پانل سقفی , قیمت پانل سقفی ماموت , قیمت پانل شرکت ماموت , قیمت ساندویچ پانل سقفی ,
:: بازدید از این مطلب : 5
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 30 تير 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : احمدی

ورق فلاشینگ از دیگر ورق هایی است که در ساخت و ساز استفاده می شود.
استفاده از آن درکنار ساندویچ پانل سقفی مزایای بسیاری دارد. فلاشینگ، ابزاری است که در قسمت بام برای جلوگیری از نفوذ آب ، تحمل انبساطات و در کل پوشش و درزبندی ساختمان استفاده می شود.

کاربرد ورق فلاشینگ

کاربرد ورق فلاشینگ در ساخت و نصب شیروانی است. در واقع از آن در قسمت بام جهت جلوگیری از نفوذ آب و به طور کلی درزبندی ساختمان استفاده می شود. از فلاشینگ در قرنیز پنجره نیز استفاده می شود. کاور کردن بام با استفاده از فلاشینگ، علاوه بر آببندی به زیبایی نما نیز کمک میکند.

ورق فلاشینگ

دسته بندی انواع ورق فلاشینگ

دسته بندی انواع ورق فلاشینگ میتواند از جهت نما یا مصرف باشد.

انواع ورق فلاشینگ از لحاظ نما

فلاشینگ ها از لحاظ نما به انواع هلالی، پله دار، رومی و فلاشینگ ساندویچ پانل تقسیم میشوند.

هلالی

هلالی که به سینه کفتری نیز معروف است از زیباترین ابزار پوشاندن شیروانی است. این نوع ورق فلاشینگ شباهت زیادی به گچ بری دارد. به دلیل شکل زیبا و هلالی اش ، در استفاده برای شیروانی، جزو محبوب ترین ها میباشد.

 مشخصات فنی

مشخصات فنی فلاشینگ هلالی شامل موارد زیر می باشد:

عرض گسترده ورق:

25،33،41،50،62.5،200،250

ارتفاع مفید به ترتیب:

17،23،28،38،53،130،150

عرض از سینه به ترتیب:

11،15،21،25،28،35،45

شعاع انحنا به ترتیب:

10،8،16،18،25،40،55

وزن برای هر متر طول به ترتیب:

2،2.6،3.3،4،5،16،25 کیلوگرم

 

پله دار

به این نوع فلاشینگ پله پله نیز می گویند. از قدیمی ترین طرح های موجود است. به دلیل ساده بودن نما و پروفیل این انعطاف پذیری وجود دارد که از این فلاشینگ نما در ابعاد و سایز های مختلف استفاده شود. مثلا به شکل دو یا سه پله یا بیشتر، با ضخامت و ابعاد دلخواه. همچنین از ورق گالوانیزه رنگی نیز میتواند تولید شود.

نوع رومی

نوع رومی که اصطلاحا آگینه نیز گفته می شود، نوعی فلاشینگ کلاسیک است. این فلاشینگ نیز در ابعاد و باضخامت های مختلف و با ورق گالوانیزه رنگی هم عرضه می شود.

فلاشینگ ساندویچ پانل

فلاشینگ ساندویچ پانل همان ورق فلاشینگ است.
برای زیباسازی و آب بندی ساختمان ها استفاده میشود؛در سقف های شیروانی شکل و پشت بام ها این فلاشینگ به کار می رود. همانطور که گفتیم، از این محصولات جهت درزبندی نیز استفاده می شود.

انواع ورق فلاشینگ از جهت مصرف

انواع ورق فلاشینگ از جهت مصرف شامل فلاشینگ پنجره، فلاشینگ بام، فلاشینگ طرحدار، زاویه دار کج، فلاشینگ تاج، زیرتاج، ورق کاری میباشد.



:: برچسب‌ها: انواع ورق فلاشینگ , ساندویچ پانل سقفی , فلاشینگ ساندویچ پانل , قیمت فلاشینگ جوشی , کاربرد ورق فلاشینگ , ساندویچ پانل ,
:: بازدید از این مطلب : 6
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 30 تير 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : احمدی

قیمت ساندویچ پانل ماموت

قیمت ساندویچ پانل ماموت ، همچون دیگر برند ها به صورت دقیق مشخص نیست و به عوامل و مشخصه های گوناگونی وابسته است .

ساندویچ پانل نوعی سازه ساختمانی می باشد که امروزه به دلیل ویژگی ها و خصوصیات مثبتش هر روز بیش از پیش در صنعت ساختمان سازی بکار گرفته می شود . همان طور که گفته شد قیمت ساندویچ پانل ماموت بر اساس یک سری ویژگی ها مشخص می گردد ، از جمله این ویژگی ها جنس فوم مورد استفاده در تولید ساندویچ پانل است .

در ساخت ساندویچ پانل مجتمع صنعتی ماموت ، فوم عایق میانی به صورت تزریقی در بین صفحات فلزی مستقر می شود . جنس این فوم ها که در برآورد قیمت ساندویچ پانل ماموت موثر است می تواند از فوم پلی یورتان ، فوم پلی استایرن ، فوم پشم سنگ ، فوم ایکس پی اس و ... باشد .

دیگر عامل موثر در قیمت ساندویچ پانل ماموت ، جنس صفحات فلزی می باشد . از بهترین و با کیفیت ترین جنس ها برای تولید ورق های فلزی ، آلوزینک می باشد . فلز آلوزینک از آلیاژ آلومینیوم و روی تولید می گردد . مجتمع صنعتی ماموت در تولید ساندویچ پانل های خود ، از ورق های آلوزینک استفاده می کند . جنس ورق های فلزی مورد استفاده در تولید ساندویچ پانل ها می تواند از گالوانیزه و یا آلومینیوم نیز باشد .

از عوامل موثر در تعیین قیمت ساندویچ پانل ماموت ، فقط نمی توان به جنس فوم عایق و جنس ورق فلزی پوششی ساندویچ پانل اشاره کرد ، بلکه عوامل دیگری چون ضخامت پانل و چگالی آن نیز در محاسبه قیمت پانل ماموت تاثیر گذارند .

بنا به توضیحات داده شده قیمت دقیقی برای ساندویچ پانل در دسترس نبوده و برای اطلاع از قیمت ساندویچ پانل ماموت لازم است با کارشناسان فروش ما در مجتمع صنعتی ماموت تماس گرفته و یا به صفحه ی قیمت ساندویچ پانل مراجعه نمایید .



:: برچسب‌ها: قیمت ساندویچ پانل , قیمت ساندویچ پانل سقفی ماموت , قیمت ساندویچ پانل دیواری ماموت , قیمت پانل ماموت , قیمت ساندویچ پانل ماموت , قیمت پانل مجتمع صنعتی ماموت ,
:: بازدید از این مطلب : 3
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 30 تير 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : احمدی

ورق آلومینیوم

ورق آلومینیوم از محبوب ترین ورق های فلزی پرکاربرد است که در ساختار ساندویچ پانل استفاده میشود.
ساندویچ پانل سازه ای تشکیل شده از دولایه ورق فلزی میباشد که عایقی را از دو طرف محدود کرده اند.
ورق آلومینیوم با توجه به سبکی آلومینیوم از ورق های فلزی سبک به شمار می رود.
در صنعت،ورق آلومینیوم در ابعاد و آلیاژهای مختلف تولید میشود.

ساندویچ پانلی که جنس ورق آن از آلومینیوم باشد به عنوان ساندویچ پانل آلومینیوم شناخته می شود.
ورق آلوزینک (آلیاژ آلومینیوم و روی) بسیار پرکاربرد تر است. زیرا علاوه بر خواص آلومینیوم، ماندگارتر نیز میباشد.  در ادامه اطلاعاتی درباره ی آلومینیوم، ویژگی ها و کاربرد آن بیان میکنیم.

 

ورق آلومینیوم

 آلومینیوم

آلومینیوم عنصر شیمیایی با علامت Al و عدد اتمی 13 میباشد.
این عنصر فراوان ترین فلزموجود در پوسته ی کره زمین است اما نوع خالص آن به دلیل واکنش پذیری بسیار بالا معمولا به صورت سنگ بوکسیت یافت می شود. در اوایل کشف آلومینیوم، جدا کردن آن از سنگ ها کاری بس مشکل بود و چون کل آلومینیوم زمین به صورت ترکیب بود،مشکل ترین فلز از نظر تهیه به شمارمی آمد. آلومینیوم در قرن نوزدهم برای مدتی از طلا با ارزش تر بود.
دوسال قبل از ابراز اعتقاد "فریدریک وهلر" به آلومینیوم خالص،"هانس کریستین ارستد" فیزیکدان و شیمیدان دانمارکی، این عنصر را به دست آورد.
این عنصرنقره ای ، نرم و انعطاف پذیر اما قوی است.
با مقادیر کمی از مس، منیزیم، منگنز و سیلیکون، آلومینیوم آلیاژهای خوبی را ایجاد میکند.

آلومینیوم امروزه به عنوان فلزی صنعتی به شدت مورد توجه قرار گرفته وبیش از صد سال است که در مقیاس تجاری مورد استفاده است.

ویژگی های آلومینیوم

یکی از این ویژگی ها، سبک وزن بودن آن است. اگر ما یک حجم مساوی از فولاد، مس، برنج و آلومینیوم داشته باشیم، وزن آلومینیوم یک سوم وزن سایر فلزات میباشد. این سبک بودن وزن، سبب کاهش هزینه های حمل و نقل میشود.
این فلز چکش خوار است و به سادگی خم میشود .
در برابر زنگ خوردگی نیز بسیار با دوام است. زیرا با ترکیب آلومینیوم با اکسیژن هوا یک لایه فشرده آلومینیوم روی سطح تولید می شود که محافظ لایه های زیرین میشود.
قابلیت شکل پذیری بالایی دارد.
به راحتی میتوان آن را به اشکال مختلف لوله، میله، صفحه و فویل و ... درآورد. همچنین با توجه به خاصیت ارتجاعی آلومینیوم، از آن در طراحی و ساخت محصولاتی که به انعطاف پذیری و استحکام نیاز دارند استفاه می شود.
با توجه به این ویژگی ها، ویژگی های ساندویچ پانل نیز تعیین میگردد.

ویژگی های آلیاژ آلومینیوم

ویژگی های آلیاژآلومینیوم منحصر به فرد هستند که با توجه به آن ها میتوان از این فلزات به طور گسترده در انواع سازه ها، صنایع هوایی و دریایی، خطوط انتقال برق، حمل و نقل و ..استفاده کرد.
این ویژگی ها را میتوان به شکل زیر نام برد:

  • نسبت استحکام به وزن بالا
  • جوش پذیری خوب
  • شکل پذیری عالی
  • مقاومت به خوردگی نسبتا خوب

کاربرد آلومینیوم

کاربرد آلومینیوم با توجه به ویژگی های آن گسترده است. از نظر ارزش و کیفیت ، بعد از آهن، آلومینیوم کاربردی ترین فلز در تمام بخش های صنعتی میباشد.

برخی از کاربردهای آلومینیوم به شرح زیر است:

  • حمل و نقل(اتومبیل ها، هواپیما ها و راه آهن و ...)
  • ساختمان (درب، پنجره و دیوارپوش و ...)
  • بسته بندی (قوطی ها ، فویل ها و ...)

 

جهت اطلاع از قیمت ساندویچ پانل و انواع ورق های پانل کلیک کنید.

 



:: برچسب‌ها: آلیاژ آلومینیوم , انواع ورق ساندویچ پانل , حمل و نقل , ساندویچ پانل آلومینیوم , ساندویچ پانل سقفی , قیمت ساندویچ پانل ,
:: بازدید از این مطلب : 3
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 30 تير 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : احمدی

ساندویچ پانل سقفی

ساندویچ پانل سقفی نوعی از مصالح ساختمانی است که از آن برای پوشش سقف سازه ها استفاده می شود . عرض آن ها ثابت بوده و در طول های متغیر از 2 متر تا 12 متر با توجه به درخواست مشتری تولید می شود .

پانل سقفی ماموت در ضخامت های مختلف با انواع فوم های عایق تولید می شود . این ضخامت ها باید استاندارد و مورد تایید باشند . شرکت ماموت ساندویچ پانل ها را در ضخامت های 4 ، 5 ، 6 ، 8 ، 10 ،12.5 و 15 سانتی متر تولید می کند . فوم عایق می تواند از جنس پلی یورتان یا پلی استایرن باشد . پلی یورتان بصورت مایع بین دو ورق فولادی تزریق شده و پس از خشک شدن به ورق ها می جسبد و حالت سخت و مقاومی به خود می گیرد . فوم پلی استایرن به صورت بلوک هایی در ضخامت های مختلف برش خورده و با چسب مخصول به دو ورق می چسبد . دوام و مقاومت ساندویچ پانل سقفی پلی یورتان بسیار بالا تر از ساندویچ پانل با فوم پلی استایرن می باشد .

قیمت هر متر مربع ساندویچ پانل سقفی

قیمت هر متر مربع ساندویچ پانل سقفی

قیمت ساندویچ پانل سقفی ماموت بر اساس تعرفه هایی است که از سوی شرکت ماموت اعلام می شود . این قیمت ها با توجه به جنس ورق و عایق استفاده شده در ساندویچ پانل و همچنین ضخامت و چگالی فوم متفاوت است . قیمت ساندویچ پانل ها به متر مربع محاسبه می شود بنا بر این کارشناسان ما برای دادن قیمت هر متر مربع ساندویچ پانل سقفی باید از مساحت سقف پروژه یا دیتیل محل اجرای پروژه اطلاع داشته باشند .

با توجه به نوسانات موجود در بازار نمی توان قیمت ساندویچ پانل ها را بطور دقیق بیان کرد . شما خریداران محترم جهت دریافت قیمت هر متر مربع ساندویچ پانل سقفی با کارشناسان ما تماس گرفته و با دادن اطلاعات دقیق از پروژه ی خود از قیمت روز ساندویچ پانل مطلع شوید و یا به صفحه ی قیمت ساندویچ پانل مراجعه نمایید .



:: برچسب‌ها: ساندویچ پانل سقفی , ساندویچ پانل سقفی ماموت , قیمت ساندویچ پانل , قیمت ساندویچ پانل سقفی , قیمت هر متر مربع پانل سقفی , قیمت ساندویچ پانل سقفی ماموت ,
:: بازدید از این مطلب : 6
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 28 تير 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : احمدی

ورق دامپا یکی از انواع ورق ساندویچ پانل است.
طراحی زیبایی دارد و در پوشش سقف و دیوار استفاده می شود.
از این ورق معمولا در پوشش داخلی سقف استفاده میشود.
استفاده از آن در پوشش داخلی باعث میشود تا علاوه بر پنهان شدن سازه، از پیچیدگی باد در زیر سقف (به طور مثال) جلوگیری شود.
ورق دامپا به صورت روغنی یا گالوانیزه رنگی، آلومینیوم و یا آلوزینک در ابعاد مختلف عرضه می گردد.

ورق دامپا

مشخصات فنی ورق دامپا

مشخصات فنی این ورق شامل موارد زیر میشود:

 

  ضخامت:

ضخامت این ورق ها متفاوت است و بین 0.4 تا 1.25 میلیمتر متفاوت است.
ورق دامپا روغنی بین ضخامت 0.6 تا 0.7 میلیمتر و یا 0.8 تا 0.9 میلیمتر تولید میشود.
نوع رنگی آن بین ضخامت 0.4 تا 0.5 میلیمتر تولید میشود. دامپا آلومینیوم، دونوع آلومینیوم و آلومینیوم رنگی دارد و با ضخامت 0.5 میلیمتر تولید میشود.
ورق های دامپا در ساندویچ پانل سقفی به دوصورت سوراخ دار و ساده استفاده میشوند.

 

 ابعاد:

ابعاد دامپا متفاوت و کوتاه و بلند است. البته بعد از فرمینگ سایز آن تغییر میکند. ورق دامپا کوتاه در ابعاد 200 در 100 میلیمتر و نوع بلند آن در ابعاد 500 در 125 میباشد. بعد از فرمینگ ابعاد دامپا کوتاه به  84 در 200 و دامپا بلند به سایز 100 در 250 تغییر میکند. وزن تقریبی هر برگ استاندارد از ورق دامپا که کوتاه با ضخامت 0.5 میلیمتر باشد، 8 کیلوگرم است.

 

درباره ی کاربرد این نوع ورق میتوان گفت که این محصولات از دیگر اجزایی هستند که در ساخت سردرب، آلاچیق و پارکینگ و سقف های ویلایی، سقف کاذب و ... استفاده میشوند.

برای مشاوره و اطلاع از قیمت ساندویچ پانل میتوانید به لیست قیمت مراجعه کنید.
یا با مشاوران ما تماس حاصل فرمایید.



:: برچسب‌ها: آلوزینک , آلومینیوم , ابعاد ورق دامپا , ساندویچ پانل , ساندویچ پانل سقفی , ضخامت ورق دامپا ,
:: بازدید از این مطلب : 3
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 28 تير 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : احمدی

ساندویچ پانل شرکت ماموت

شرکت ماموت یکی از بزرگ ترین تولید کنندگان ساندویچ پانل در جهان است . محصولات این شرکت با بهترین کیفیت و با استفاده از مواد درجه یک ساخته می شود .

ساندویچ پانل سقفی و دیواری شرکت ماموت در ضخامت های مختلف از 4 سانتی متر تا 15 سانت تولید می شود . تفاوت پانل سقفی و دیواری در برخی ویژگی ها مانند عرض ، تعداد و حالت گام ها ، محل و نحوه ی اتصال می باشد .

مشخصات فنی ساندویچ پانل سقفی قیمت ساندویچ پانل سقفی و دیواری

از ساندویچ پانل سقفی ماموت برای پوشش سقف استفاده می شود . این پانل ها با عرض ثابت 107 سانتی متر تولید می شوند . نحوه ی اتصال آن ها به گونه ای است که 0.07 سانت از پانل سقفی بصورت اورلب روی پانل سقفی دیگر قرار گرفته و با پیچ به هم متصل می شوند . ورق رویی ساندویچ پانل سقفی دارای گام هایی است که تعداد آن ها 3 یا 7 می باشد . پانل سقفی به طول های مختلف از 2 متر تا 12 متر با توجه به سفارش مشتری تولید می شود .

مشخصات فنی ساندویچ پانل دیواری

از پانل دیواری ماموت برای پارتیشن بندی ساختمان ها و پوشش دیوار ها استفاده می شود . این ساندویچ پانل با عرض 116 سانتی متر تولید شده و به فروش می رسد . نحوه ی اتصال آن ها به گونه ای است که 2 سانت از یک پانل به درون پانل دیگه رفته و با پیچ به هم متصل می شوند ( بصورت نر و مادگی )

قیمت ساندویچ پانل سقفی و دیواری

ارتفاع گام های موجود در ساندویچ پانل دیواری بسیار کم است و این گام ها با فاصله ای مشخص در عرض پانل کنار هم قرار گرفته اند . نمونه ی دیگری از ساندویچ پانل دیواری وجود دارد که هنگام اتصال آن ها به هم ، پیچ از زیر پانل وصل می شود که به آن اصطلاحا ساندویچ پانل پیچ مخفی می گویند . از ساندویچ پانل دیواری برای پوشش سقف هم می توان استفاده کرد .

قیمت ساندویچ پانل سقفی و دیواری

قیمت ساندویچ پانل سقفی و دیواری به ضخامت و جنس فوم عایق آن بستگی دارد . با افزایش ضخامت فوم ، قیمت ساندویچ پانل سقفی و دیواری نیز افزایش پیدا می کند بنابر این بهتر است قبل از سفارش ساندویچ پانل ها حتما با یک نصاب مشورت کرده و ساندویچ پانلی را تهیه کنید که با کم ترین هزینه بهترین عملکرد را بتواند داشته باشد .

شما خریداران محترم جهت اطلاع از قیمت ساندویچ پانل سقفی و دیواری می توانید با واحد فروش ما تماس گرفته و از قیمت ها مطلع شوید یا برای اطلاعات بیشتر به صفحه ی قیمت ساندویچ پانل مراجعه نمایید .



:: برچسب‌ها: قیمت ساندویچ پانل , قیمت پانل دیواری , قیمت پانل سقفی , لیست قیمت ساندویچ پانل , قیمت پانل دیواری ماموت , قیمت پانل سقفی ماموت ,
:: بازدید از این مطلب : 5
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 27 تير 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : احمدی

پلی یورتان گونه ای پلیمر بسیار پرکاربرد است.
این دسته از مواد شیمیایی حاصل ترکیب پلی ال ها و ایزوسیانات ها میباشند.
اولین بار یک دانشمند آلمانی به نام اوتو بایر در سال 1937 پلی اورتان ها را کشف کرد.
خواص ویژه ای که این مواد داشتند باعث پیشرفت قابل توجهی در انواع صنایع شد. در وواقع پلی یورتان نام عمومی پلیمرهایی است که پیوند یورتانی را شامل میشوند. پیوند یورتانی از واکنش افزایشی یک گروه ایزوسیانات و یک ترکیب شامل هیدروژن فعال مثل هیدروکسیل تشکیل شده است. یکی از مهم ترین ویژگی که ایزوسیانات ها دارند واکنش پذیری زیاد است. پیشرفت واکنش آن ها نیاز به افزایش دما ندارد و واکنش در دمای محیط صورت میگیرد. مهم ترین ویژگی این دسته از  پلیمر ها این است که ساختاری پایدار، پس از واکنش، بوجود می آید.

[caption id="attachment_1164" align="alignnone" width="390"]ساختار پلی یورتان ساختار شیمیایی پلی یورتان[/caption]

اشکال مختلف پلی یورتان

[caption id="attachment_1170" align="alignright" width="296"]فوم پلی یورتان فوم پلی یورتان در ساندویچ پانل[/caption]

  • فرآورده های فوم (فوم های نرم-فوم های سخت)
  • فیلم
  • ترموپلاستیک الاستومرها
  • پودرها
  • مایعات
  • امولسیون ها
  • رزین
  • رنگ و پوشش

کاربرد پلی یورتان

پلی اورتان ها انواع آروماتیک و آلیفاتیک دارند. انواع آلیماتیک از پلیمرهای آروماتیک گران تر هستند. از همین رو انواع آروماتیک و نمونه ها ی اپوکسی دار در اسپری ها، رنگ های پایه و پوشش های رابط به کار می روند. اما آلیفاتیک ها ویژه پوشش نهایی هستند.

از پوشش های محافظ جهت جلوگیری از خوردگی در ساختارهای فولادی که آستر و پوشش پایه آن ها از نوع سامان های اپوکسی دار است، استفاده می شود. مهم ترین کاربرد پلی یورتان ها نیز استفاده به عنوان پوشش محافظ میباشد. مثلا جهت پوشش لوله های مدفون در خاک مورد استفاده قرار میگیرند. این نوع پلی یورتان صددرصد جامد است اما چسبندگی زیادی به سطح لوله ندارد.
همچنین کاربرد بسیار شناخته شده ی پلی یورتان به عنوان عایق میباشد. مثلا به عنوان لایه عایق میانی در ساندویچ پانل ها.  با تغییر دانسیته و سلول بندی ، کاربرد پلی اورتان به عنوان عایق متفاوت می شود.

  1. عایق صوت (مواد سلول باز)
  2. عایق حرارت (مواد سلول بسته)

نحوه ی عایق کاری با استفاده از پلی اورتان معمولا به صورت پاشش، تزریق و یا پنل از پیش ساخته صورت میگیرد. در ساندویچ پانل سقفی و دیواری از این فوم در لایه ی میانی استفاده می شود که ساندویچ پنل را به عایق بسیار خوب صدا و حرارت تبدیل میکند.
همچنین استفاده از پلی یورتان به عنوان عایق، در قیمت ساندویچ پانل نیز بسیار تاثیر گذار است.

 



:: برچسب‌ها: آروماتیک , آلیفاتیک , ایزوسیانات , پلی ال , پلی یورتان , پلیمر ,
:: بازدید از این مطلب : 10
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 27 تير 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : احمدی

قیمت ساندویچ پانل دست دوم

ساندویچ پانل نوعی از مصالح ساختمانی است که امروزه مورد توجه بسیاری قرار گرفته است که این توجه ناشی از ویژگی های خاص این محصول می باشد . ساندویچ پانل ها در اغلب ساختمان ها اعم از اداری ، تجاری ، مسکونی ، تفریحی و ... کاربرد دارد .

ساندویچ پانل ها در دو نوع پانل سقفی و پانل دیواری تولید می شوند که هر کدام دارای زیر مجموعه های متنوعی هستند . به عنوان مثال ساندویچ پانل سردخانه ای که از آن برای عایق بندی و پوشش اتاق های سرد استفاده می شود تا میزان هدر رفت انرژی به حداقل ممکن برسد .

قیمت ساندویچ پانل دست دوم

قیمت ساندویچ پانل ها نسبت به سایر مصالح ساختمانی ارزان تر است اما روش هایی نیز وجود دارد تا هزینه ها را به کمترین میزان برساند . راه حل های مختلفی برای کاهش هزینه خرید پانل وجود دارد مانند کاهش ضخامت فوم عایق ساندویچ پانل . راه حل دیگری که برای کاهش هزینه خرید ساندویچ پانل وجود دارد استفاده از ساندویچ پانل یک رو ورق به جای ساندویچ پانل دورو ورق است اما ما به شما ساندویچ پانل دست دوم را پیشنهاد می کنیم .

شرکت ماموت با استفاده از مواد درجه یک برای تولید محصولات خود باعث شده است که این پانل ها در هنگام باز کردن و جدا سازی دچار خط و خش و فرورفتگی نشوند و بتوان از آنها در پروژه های دیگر استفاده کرد .

با بهره گیری از ساندویچ پانل دست دوم برای ساخت سوله ها و انبار ها علاوه بر کاهش هزینه های ناشی از ساخت و ساز ، از کیفیت و مقاومت بالا هم بهره مند شوید .

قیمت ساندویچ پانل دست دوم

قیمت ساندویچ پانل دست دوم با توجه به مواد استفاده شده در ساخت آنها محاسبه می شود . اگر فوم عایق از جنس پلی یورتان باشد قیمت پانل بیشتر و اگر از جنس پلی استایرن باشد قیمت ساندویچ پانل کمتر می شود . دلیل این اختلاف قیمت در کاربرد و کیفیت پانل ها است . یکی دیگر از موارد تاثیر گذار بر قیمت ساندویچ پانل دست دوم مدت زمانی است که از آن استفاده شده است . عوامل دیگری همچون میزان سالم بودن ورق ساندویچ پانل ، ضخامت ورق ، ضخامت فوم ، جنس ورق ، دانسیته عایق و ... نیز بر قیمت ساندویچ پانل دست دوم تاثیر گذار می باشد .

جهت اطلاع از قیمت ساندویچ پانل دست دوم و زمان تحویل آن می توانید با کارشناسان ما تماس گرفته و یا به صفحه ی ساندویچ پانل دست دوم مراجعه نمایید .



:: برچسب‌ها: خرید ساندویچ پانل دست دو , ساندویچ پانل دست دوم , ساندویچ پانل دست دوم ماموت , فروش ساندویچ پانل دست دوم , قیمت ساندویچ پانل , قیمت ساندویچ پانل دست دوم ,
:: بازدید از این مطلب : 11
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 27 تير 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : احمدی

ساندویچ پانل دکوراتیو،یکی از انواع ساندویچ پانل است که در دکور و نمای ساختمان استفاده میشود.
کلمه ی دکوراتیو به معنی زیبایی و زینت بخشی میباشد و نشان دهنده ی مورد استفاده ی این محصول میباشد.

کاربرد ساندویچ پانل

با توجه به اهمیت روزافزون طراحی و نمای ساختمان،استفاده از ساندویچ پانل دکوراتیو به شدت مورد توجه قرار گرفته است.
ساندویچ پانل ها محصولات ساختمانی آماده ای هستند که برخلاف محصالح سنتی نیاز به ترکیبات جانبی ندارند.
از همین روی استفاده از این محصولات در مقایسه با مصالح سنتی کم هزینه تر است.
به علت عدم ترکیب با مواد دیگر و نیز ساختار ساندویچ پانل ها،این مصالح بسیار سبک هستند.
همچنین ساندویچ پانل دکوراتیو با توجه به این که کدام نوع ازساندویچ پانل دیواری و یا سقفی باشد،
در قسمت های مختلف ساختمان مورد استفاده قرار می گیرد.

به طور کلی از این ساندویچ پانل ها در خانه، سقف، دیوار و پارتیشن ادارات، کانکس و نمای بیرونی و درونی ساختمان استفاده می شود.

ساندویچ پانل دکوراتیو

مزایای ساندویچ پانل دکوراتیو

علاوه بر زیبایی و رال رنگی ساندویچ پانل، این محصولات از نظر ساختار فیزیکی، ایمنی و ماندگاری نیزبسیار مناسب هستند.
کاربرد گسترده ی ساندویچ پانل در دیوارهای داخلی و خارجی، کف و سقف ساختمان از دیگر علل علاقه ی طراحان و سازندگان به استفاده از ساندویچ پانل دکوراتیو میباشد.
همچنین این محصولات قابلیت جداسازی و حمل بسیار راحتی دارند که در صورت نیاز به تغییر یا تعمیرات، هزینه ها را کاهش داده و سرعت کار را بسیار بالا میبرند.

قیمت ساندویچ پانل دکوراتیو

قیمت ساندویچ پانل دکوراتیو بسیار مناسب است.
استفاده از این محصول در ساخت و ساز و نما منجر به کاهش هزینه ها میشود.
علاوه بر این،عایق بودن ساندویچ پانل ها از نظر حرارتی کمک شایانی به صرفه جویی انرژی میکند.
از طرف دیگر ماندگاری طولانی مدت این محصولات و ویژگی هایی چون مقاومت در برابر پوسیدگی و رطوبت منجر به کاهش هزینه های ثانویه میشود.



:: برچسب‌ها: رال رنگی ساندویچ پانل , ساندویچ پانل دکوراتیو , ساندویچ پانل سقفی , قیمت ساندویچ پانل , مزایای ساندویچ پانل دکوراتیو , کابرد ساندویچ پانل دکوراتیو ,
:: بازدید از این مطلب : 2
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 27 تير 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : احمدی

آهن گالوانیزه، آهنی است که با لایه ای از فلز محافظ (از جنس روی) پوشیده شده است.

آهن گالوانیزه

آهن گالوانیزه را با روش گالوانیزاسیون در برابر خوردگی مقاوم میکنند.
استفاده از این روش برای جلوگیری از خوردگی کاملا متفاوت با روش های استفاده از رنگ می باشد.
حتی در صورت شکستگی پوشش محافظ در گالوانیزه
، این آهن از زنگ زدن محفوظ می ماند.
در حالی که در سایر روش ها در صورت از بین رفتن رنگ (یا هرلایه محافظ) اثر محافظتی کاملا از بین می رود.

یکی از انواع خوردگی در فلزات، خوردگی گالوانیک می باشد که در اثر اختلاف پتانسیل الکتریکی بین فلزات بوجود می آید.
در این نوع خوردگی فلزی که  پتانسیل تعادلی کمتری دارد، آند(پیل شیمیایی) را تشکیل داده و خورده میشود.
فلز کاتد خورده نمیشود یا خوردگی آن بسیار کم است.
بر این اساس برای حفاظت از یک فلز، آن را در تماس با فلزی قرار میدهیم که  نقش آند را برای فلز ما ایفا کند.
برای مثال در گالوانیزه، روی، نقش آند را دارد و آهن کاتد میباشد.

گالوانیزاسیون
گالوانیزاسیون یکی از روش های حفاظت از فلزات در برابر خوردگی میباشد.
درگالوانیزاسیون فلز فاسد شدنی را در مذاب فلز فاسد نشدنی فرو می برند و بیرون می آورند تا سطح آن از فلز روی پوشیده شود و به عنوان لایه ای محافظ عمل کند.

ورق گالوانیزه

ورق گالوانیزه یکی از انواع ورق های فلزی است که در لایه بیرونی ساندویچ پانل به کار میرود.

آهن گالوانیزه
جنس این ورق همان آهن گالوانیزه ای است که در برابر خوردگی مقاوم میباشد.
برای تولید ساندویچ پانل گالوانیزه ،پس از فرم دهی ورق ها، عایق میانی را تزریق میکنند.
استفاده از این نوع ورق در ساختار ساندویچ پانل ساختاری به ما میدهد که عایق حرارت، رطوبت و صوت میباشند.

جهت دریافت قیمت ساندویچ پانل گالوانیزه با کارشناسان ما تماس گرفته و یا به صفحه قیمت ساندویچ پانل مراجعه کنید.



:: برچسب‌ها: ساندویچ پانل دیواری , ساندویچ پانل سقفی , ساندویچ پانل گالوانیزه , قیمت ساندویچ پانل , خوردگی گالوانیک , قیمت ساندویچ پانل ,
:: بازدید از این مطلب : 5
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 26 تير 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : احمدی

ساختار ساندویچ پانل لانه زنبوری ترکیبی از استحکام خمشی بالا و مقاومت خمشی با وزن کم را دارد.
امروزه ساندویچ پانل نقش مهمی را در صنعت ایفا می کنند.
با این حال فقدان متغیر طراحی مشکل اصلی ساختار ساندویچ پانل است.
در ادامه ساختار و خواص مکانیکی ساندویچ پانل لانه زنبوری معرفی شده است.
محدوده وزن هسته لانه زنبوری ، یک پایه اصلی برای طراحی ساختار این ساندویچ پانل ها است.
وزن هسته ی آن در واقع بر اساس خواص مکانیکی محاسبه می شود.
با استفاده از تجزیه تحلیل نظری، وزن رضایت بخش هسته پانل لانه زنبوری 50 تا 66.7% از وزن کلی ساندویچ پانل محاسبه شده است.
بر این اساس این محصولات طراحی و تولید می شوند .در نهایت نتیجه نیز از طریق آزمایش های بیشتر تایید می شود.

[caption id="attachment_1736" align="alignnone" width="368"]ساندویچ پانل لانه زنبوری ساندویچ پانل لانه زنبوری[/caption]

ساندویچ پانل لانه زنبوری

ساندویچ پانل لانه زنبوری به دلیل ساختاری که دارد، پانل های ساندویچی بسیار قوی و محکم اما سبکی را تشکیل می دهند.
پوسته ی آن ها میتواند از انواع مواد مختلف ساخته شود.
پانل های ساخته شده از پارچه های ترموپلاستی تقویت شده با فیبرشیشه ای مجموعه خواص منحصر به فردی به ما ارائه می دهند.

ادغام شدن تولید هسته این ساندویچ پانل ها در خط تولید ورقه های این پانل، عملیات دستی تولید کنندگان را کاهش میدهد.
این امر به علاوه در کاهش هزینه های تولید نیز تاثیر چشم گیری دارد.

ساختار ساندویچ پانل لانه زنبوری

ساختار ساندویچ پانل لانه زنبوری به گونه ای است که ویژگی هایی همچون عایق حرارتی به این محصول میدهد.
پانل های با پوسته ترموپلاستیک تقویت شده استحکام عالی در حداقل وزن به محصول میدهد.
بسته به کاربرد خاص ساندویچ پانل پوسته ی این محصولات معمولا پایه شیشه ای یا فیبر کربن میباشد.

[caption id="attachment_1737" align="aligncenter" width="216"]ساختار ساندویچ پانل لانه زنبوری ساختار ساندویچ پانل لانه زنبوری[/caption]

کاربرد ساندویچ پانل لانه زنبوری

کاربرد ساندویچ پانل لانه زنبوری موارد زیادی را در صنایع مختلف شامل میشود. برخی از این موارد ذکر شده اند.

  • حمل و نقل (شامل کامیون وتریلر)
  • خودرو(قطعات نیمه ساختاری)
  • ساخت وساز (به عنوان مثال پانل های داربست)

ساندویچ پانل هایی که در سقف ساختمان ها به کار می روند از نوع ساندویچ پانل سقفی می باشند.

تولید ساندویچ پانل لانه زنبوری

تولید این ساندویچ پانل معمولا به این شکل است که لانه زنبوری های تولید شده معمولا در همان خط تولید به پوسته ها متصل می شوند و براساس یک سیستم مشابه ساندویچ پانل را تشکیل می دهند.
در نهایت ما محصولاتی داریم که از نظر شرایط تبدیل(مثلا در مقابل حرارت) مقاوم و در عین حال قابل بازیافت می باشد.

با توجه به این که فرایند تولید یکپارچه می باشد، بهای تمام شده تولید ساندویچ پانل بسیار خوب به دست می آید.
علاوه بر این طراحی لانه زنبوری نیز نقش موثری در کاهش استفاده از مواد گرانقیمت دارد.
با این توضیحات قیمت ساندویچ پانل نیز بسیار مناسب خواهد بود.



:: برچسب‌ها: ساندویچ پانل لانه زنبوری + پانل ساندویچی زنبوری + تولید ساندویچ پانل + کاربرد ساندویچ پانل لانه زنبوری + ساندویچ پانل لانه زنبوری ,
:: بازدید از این مطلب : 3
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 26 تير 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : احمدی

ساندویچ پانل برای سردخانه از مصالح بسیار مناسبی به حساب می آید.
سردخانه ها به منظورنگهداری طولانی مدت مواد غذایی وجلوگیری از فساد آن ها از نظر بهداشتی، اقتصادی و اجتماعی استفاده میشوند.
همچنین در نگهداری مواد کشاورزی، انواع داروها،سیستم های نظامی و... حوزه ی گسترده تری کاربرد دارند.
سردخانه مکانی است که میتوانیم با توجه به ظرفیت و کاربری سیستم و با گرفتن گرما، دما را کاهش دهیم.

ساندویچ پانل برای سردخانه

انواع سردخانه

  • خانگی یا همان یخچال های موجود درخانه ها
  • سوپرمارکت ها که نگهدارنده انواع بستنی ها، محصولات گوشتی و مرغی میباشد
  • سردخانه های تجاری که درفروشگاه ها و رستوران های بزرگ، هتل ها، دانشگاه ها و پادگان ها استفاده می شود
  • سردخانه های صنعتی که کارخانه های عظیم صنعتی از آن ها استفاده میکنند

ساختار سردخانه

در ساختار سردخانه های صنعتی و تجاری معمولا از ساندویچ پانل برای محفظه استفاده میشود که به آن ساندویچ پانل سردخانه ای گفته می شود.

ساندویچ پانل ها عایق های حرارتی خوبی هستند. یعنی مقاومت حرارتی دارند که باعث جلوگیری از نفوذ گرما میشود.
با اهمیت ترین جنبه ی سردخانه ها ظرفیت و صرف انرژی آن ها میباشد.
مخصوصا در سردخانه های صنعتی مصرف انرژی بسیار بالاست که لازم است تمهیداتی برای آن ها در نظر گرفته شود.

مناسب ترین ساندویچ پانل برای سردخانه ها ساندویچ پانل با فوم پلی یورتان میباشد.
این محصول دارای دولایه بیرونی ورق فلزی میباشد که هسته ی میانی ازجنس پلی یورتان را پوشش میدهد.
استفاده از ساندویچ پانل های پلی یورتان هزینه های برق مصرفی سردخانه ها را تا حد زیادی کاهش میدهد.
پلی استایرن نیز عایق سردخانه ای مناسب و پرکاربردی بود اما قابل اشتعال بودن این ماده باعث معرفی پلی یورتان به جای این عایق شد.

ساختار ساندویچ پانل سردخانه ای

ساختار ساندویچ پانل سردخانه ای همانند ساندویچ از دولایه ی بیرونی و یک هسته ی میانی تشکیل شده است و یک سازه ی عایق است.

با توجه به نوع سردخانه، ساندویچ پانل میتواند از ورق گالوانیزه، آلومینیوم و همچنین فوم  پلی یورتان و یا پلی استایرن تشکیل شود.
این سازه ها را برای ساخت سردخانه ها میتوان به سرعت و به آسانی به هم متصل کرد. رعایت بهداشت که از مسائل مهم سردخانه ها میباشد با توجه به ویژگی های خاص ساندویچ پانل ها و مقاومت در برابر رطوبت و پوسیدگی  آن ها،به خوبی پاسخ داده میشود.

جهت دریافت قیمت ساندویچ پانل به صفحه ی لیست قیمت ساندویچ پانل مراجعه کنید.



:: برچسب‌ها: انواع سردخانه , ساختار سردخانه , ساندویچ پانل سردخانه ای , ساندویچ پانل برای سردخانه , ساندویچ پانل سقفی , سردخانه تجاری ,
:: بازدید از این مطلب : 4
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 26 تير 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : احمدی

جک اس 5 در اواخر سال 1396 به عنوان یک شاسی بلند با طراحی ظاهری ترکیبی از جذابیت و سادگی به بازار عرضه شد.

مختصری از جک اس 5

کرمان خودرو نزدیک به دو سالیست که جک اس 5 را روانه بازار ایران کرده است. جک S5 اولین خودروی تولیدی در داخل کشور محسوب می شود که مجهز به جعبه دنده 6 سرعته ی دستی و پیشرانه 2 لیتری توربوشارژر است.

یکی از مهمترین و برترین ویژگی های این خودرو بدنه آن با بهره گیری از 70% از فولاد آبدیده مقاوم می باشد که این امر باعث شده تا افزایش ایمنی در عین حال کم وزنی را برای این خودرو فراهم آورد. جک اس 5، این خودرو چینی در بخش مشخصات فنی تنها به یک پیشرانه موتوری مجهز شده است و در دو مدل جعبه دنده دستی و اتوماتیک به بازار عرضه می شود و تنها تفاوت هردو نسخه در میزان گشتاور تولیدی آنها است.

Jac S5 به عنوان یک شاسی بلند شهری دیفرانسیل جلو می باشد که با ظاهری بسیار جذاب و زیبا روانه بازار شده است. نمای جلو جک اس5 کپی گرفته از هیوندای IX35 بوده و نمای پشتی آن کاملا شبیه کراس‌اوورهای آئودی است، حتی چراغ‌های عقب جک اس 5 همانند خودروهای آئودی در هنکام ترمز کردن از دو مربع کوچک تشکیل می‌شود.

نمای داخلی جک اس 5 بشدت زیبا و در حد یک شاسی بلند خوب شرکت جک طراحی شده است. مواد بکار رفته در جلو داشبورد آن از کیفیت خوبی برخوردار بوده و با سایر خودروهای چینی بسیار متفاوت است. طراحی داخلی آن نیز بطور واضحی از هیوندای IX35 الگو برداری شده است.

جک یکی از پرفروش ترین خودروهای موجود در صنعت فروش خودرو می باشد که توانسته رضایت مشتری را با مجموعه از ویژگی های مثبت به خود جذب کند. علاقه مندان به مشاهده و اطلاع از قیمت خودرو مورد نظر می توانند به روی لینک کلیک کند.

 

مشخصات فنی جک S5

مشخصات تولید کننده

کارخانه تولید کننده جک
کشور تولید کننده چین
نام انگلیسی و مدل اتومبیل Jac S5 Automatic
شرکت خدمات دهنده کرمان موتور

مشخصات فنی بدنه

کلاس بدنه خودروهای شاسی بلند
ابعاد طول ۴۴۷۵ عرض ۱۸۴۰ ارتفاع ۱۶۸۰
وزن ۱۵۸۰ کیلوگرم
تعداد فضای سرنشینان 5
ابعاد و نوع لاستیک چرخهای جلو 225/55R18
ابعاد و نوع لاستیک چرخهای عقب 225/55R18

مشخصات فنی موتور

حجم موتور 1997 cc
نوع موتور موتور بنزین سوز انژکتوری
تعداد سیلندرها 4
تعداد سوپاپ ها 16
محل قرار گیری موتور موتور جلو
سیستم سوخت رسانی انژکتوری پاشش چند نقطه ای
ظرفیت باک 55 لیتر
حداکثر توان خروجی 174 اسب بخار در دور موتور 5200 دور در دقیقه
حداکثر گشتاور خروجی 265 نیوتن متر در طیف دور موتوری 2000 الی 4000 دور در دقیقه

مشخصات جعبه دنده ( Transmission )

نوع جعبه دنده جعبه دنده 6 سرعته دستی
نوع جعبه دنده اتوماتیک- گیربکس اتوماتیک دو کلاچه-6سرعته
جعبه دنده اتوماتیک دیفرانسیل جلو FWD

سیستم ترمزها

نوع سیستم ترمز چهارچرخ دیسک و مجهز به سیستم ضدقفل برای هر چهارچرخ (ABS چهار کاناله)
نوع دیسک و کالیبر ترمز جلو دیسکی
نوع دیسک و کالیبر ترمز عقب دیسکی

سیستم تعلیق و فرمان

نوع سیستم تعلیق جلو: فنر حلقوی با ستون مک فرسون عقب:سیستم تعلیق مستقل (چند بازو)
نوع سیستم فرمان چرخ دنده شانه ای با کمک برقی

عملکرد اتومبیل

حداکثر سرعت 180 کیلومتر بر ساعت
مصرف سوخت شهری 10.4 لیتر در 100 کیلومتر
مصرف سوخت جاده ایی 7 لیتر در 100 کیلومتر
سیکل ترکیبی مصرف سوخت 9 لیتر در 100 کیلومتر
استاندارد آلایندگی یورو 5
ستاره ایمنی Euroncap Euro V و مجهز به سیستم EOBD

امکانات رفاهی و آپشن ها

کیسه های هوا ( نوع و تعداد ) کیسه هوا راننده و سرنشین جلو/ كيسه هواي جانبي جلو (4عدد)
سیستم های امنیتی و حفاظتی مجهز به سیستم ISOFIX، قفل ایمنی کودک، اخطار دهنده فشار باد چرخ ها، سیستم ضد سرقت
سیستمهای مولتی مدیا دارای 6 بلندگو - بلوتوث ، سیستم پخش MP5 با خروجی USB ،IPod ،AUX، کلیدهای مولتی مدیا روی فرمان - کامپیوتر سفری - دارای دیمر (تنظیم کننده نور صفحه کیلومتر)
سیستم صندلیهای جلو و عقب تنظیم ارتفاع صندلی راننده, تظیم برقي صندلی راننده, مموري صندلي راننده, مجهز به گرمكن صندلي هاي جلو,
سیستم آیینه ها چراغ راهنما روی آینه - آینه های جانبی برقی تاشونده همراه با گرمکن
سیستم شیشه ها بالابر شیشه های جلو و عقب برقی
سیستم های سقف سیستم سانروف
سیستم روشنایی جلو و عقب تنظیم ارتفاع نور - چراغ های مه شکن جلو - روشن شدن اتوماتیک چراغ های جلو
سنسورهای پیش فعال سنسور پارك جلو و عقب , دوربين دنده عقب
متفرقه سنسور دنده عقب - سیستم کنترل ایستایی در سر بالایی HAC ، سیستم کنترل سرعت خودرو در سر پایینی HDC

دانلود کاتالوگ جک S5قیمت روز جک S5گالری تصاویر جک S5



:: برچسب‌ها: جک S5 ,
:: بازدید از این مطلب : 7
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 23 تير 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : احمدی

جک اس 3 کراس اور خوش چهره با با هدف رقابت با خودروهای اروپایی موجود در بازار ایران به واسطه کرمان خودرو چند مدتی است که روانه بازار شده است.

مختصری از جک اس 3

نام خوش آوازه خودروهای جک بی شک به گوش هیچ کس نا آشنا نیست. کمپانی جک با کنار هم قرار گرفتن مجموعه ای از ویژگی های مثبت توانسته محصولات بی نظیری را عرضه کند. جک S3 نمونه بارز قدرت و توانمندی شرکت جک در ساخت خودروهای کراس اور می باشد.

این خودرو بر روی پل فرم جک J4 مشترک و بر مبنای همان شاسی توسعه و بسط داده شده است. باید پذیرفت که مدل جک S3 یکی از موفق ترین خودروهای چینی موجود در ایران و یکی از پرفروش ترین کراس اور های سال های گذشته است.

جک S3 در بازارهای خارج از چین به دلیل آنکه نسخه اولیه آن در سال 2014 عرضه شده است با نام S3 جدید شناخته می شود. شاید مهمترین موضوع برای خرید یک کراس اور پیشرانه موتوری قوی و قدرتمند باشد. خودرو جک اس 3 مجهز به موتور 1600 سی سی بهمراه تکنولوژِی CVT می باشد که علاوه بر مصرف کم باعث بازدهی بالای خودرو می شود.
گیربکس CVT این خودرو از نسل جدید گیربکس بوده که باعث تعویض دنده نرم و روان در هنگام رانندگی می شود.

برای مشاهده قیمت جک S3 روی لینک کلیک کیند.

مشخصات فنی جک اس 3 اتومات

مشخصات تولید کننده

کارخانه تولید کننده جک
کشور تولید کننده چین
نام انگلیسی و مدل اتومبیل JAC S3

مشخصات فنی بدنه

کلاس بدنه خودروهای کراس اور
ابعاد طول 4325 عرض 1765 ارتفاع 1660
وزن 1250 کیلوگرم
تعداد فضای سرنشینان 5 نفر

مشخصات فنی موتور

حجم موتور 1590CC
استاندارد آلایندگی یورو 5
تعداد سیلندرها 4
تعداد سوپاپ ها 16
حداکثر قدرت 107 اسب بخار در دور موتور 6000 دور در دقیقه
حداکثر گشتاور 155 نیوتن متر در طیف دور موتوری 3500 الی 4500 دور در دقیقه
ظرفیت باک 45 لیتر

مشخصات جعبه دنده ( Transmission )

نوع جعبه دنده اتوماتیک با مکانیزم CVT

 

سیستم ترمزها

نوع سیستم ترمز جلو و عقب دیسکی،  ترمز ضد قفل (ABS)، نیروی کمکی ترمز (BA)، تقسیم الکترونیک ترمز (EBD)

   امکانات رفاهی و آپشن ها

کیسه های هوا ( نوع و تعداد ) ايربگ راننده و سرنشين جلو
سیستم های امنیتی و حفاظتی قفل مرکزی با ریموت کنترل سیستم ضد سرقت ایموبلایزر قفل و باز کردن دربها و روشن شدن موتور بدون کلید Smart Access سیستم Safety Connect برای تماس با اورژانس در هنگام تصادف سیستم ایمنی پیش برخورد با ماشین و عابر پیاده
سیستمهای تهویه مطبوع سیستم تهویه مطبوع اتوماتیک دوگانه کنترل آب و هوا به صورت لمسی
سیستمهای مولتی مدیا 6 بلندگو - سيستم پخش MP5 - بلوتوث - ورودی AUX و USB - ورودی iPod - سیستم صوتی از روی فرمان
سیستم های سقف سانروف
دیگر تجهیزات مجهز به رینگ 16 اینچ آلومینیومی – فرمان برقی EPS با قابلیت تنظیم ارتفاع - كنترل فشار باد چرخ ها TPMS - سنسور پارك عقب - سانروف - سنسور پارك عقب - سان روف - Daylight - روشن شدن اتوماتيك چراغ هاي جلو با توجه به نور محيط - چراغ هاي جلو مجهز به سيستم مشايعت تا درب منزل، آينه هاي جانبي با تنظيم برقي و گرمكن، تنظیم - كامپيوتر سفري - تهويه مطبوع اتوماتيك - صندلی چرمی - برف پاک کن شیشه عقب - چراغ های مه شکن جلو و عقب - سوکت پاور 12 ولت روی داشبورد

 
دانلود کاتالوگ جک S3   قیمت روز جک S3    گالری تصاویر جک S3



:: بازدید از این مطلب : 7
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 23 تير 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : احمدی

ام وی ام ایکس 33 خودرویی اسپورت با موتور قدرتمند 2000 سی سی محصول موفق و ارتقا یافته دو نسل خود و براساس استاندارد تکنولوژی شماره 2 چری طراحی و ساخته شده است.

مختصری از ام وی ام ایکس 33 اس

ام وی ام ایکس 33 شاسی بلند جدید شرکت ام وی ام می باشد که با فیست لفت جدید بخصوص در قسمت داخل و جلو به تازگی وارد بازار خودرو شده است. ام وی ام ایکس 33 اس در سال 95 به عنوان تازه ترین محصول شرکت مدیران خودرو به عنوان سومین نسل از خودروهای x33 با پسوند S رونمایی شد. ام وی ام X33 به دلیل طراحی مدرن و خشن و قیمت رقابتی بسیار مقرون به صرفه و امکانات فراون توانسته در مدت زمان کوتاه از حضورش به فروش بالایی دست یابد و یکی از پرطرفدارتربن محصولات ام وی ام شناخته شود.

ام وی ام X33s اسپورت  سری اس مجهز به پیشرانه موتوری 4 سیلندر 2 لیتری تنفس طبیعی شده می باشد که از جعبه دنده CVT بهره برده است. مدیران خودرو به عنوان تولید کننده رسمی محصولات ام وی ام یا همان چری چندی است که پا به عرصه بزرگ خودرو گذاشته و با ارائه محصولات با کیفیت توانسته در بازار رقابتی خودرو خوش بدرخشد.

ام وی ام ایکس 33 مدل اسپورت با طراحی مدرن و کلاسیک می باشد که با بهره مندی از رینگ های اسپرت و سقف دو رنگ علاوه بر قابلیت اسپرت یکی از خودروهای خانوادگی پرفروش می باشد.

 

مشخصات فنی ام وی ام X33s اسپورت

مشخصات تولید کننده

کارخانه تولید کننده ام وی ام
کشور تولید کننده ایران
نام انگلیسی و مدل اتومبیل MVM X33s

مشخصات فنی بدنه

کلاس بدنه خودروهای شاسی بلند
ابعاد طول 4390 عرض 1765 ارتفاع 1705
وزن 1420 کیلوگرم
تعداد فضای سرنشینان 5
ابعاد و نوع لاستیک چرخهای جلو 215/65 R 16
ابعاد و نوع لاستیک چرخهای عقب 215/65 R 16

مشخصات فنی موتور

حجم موتور 1971 سی سی
نوع موتور موتور بنزین سوز انژکتوری
تعداد سیلندرها 4
تعداد سوپاپ ها 16
محل قرار گیری موتور جلو
سیستم سوخت رسانی انژکتوری پاشش چند نقطه ای
ظرفیت باک 55 لیتر
حداکثر توان خروجی 139 اسب بخار در 5750 دور در دقیقه
حداکثر گشتاور خروجی 182 نیوتون متر در 4300 تا 4500 دور در دقیقه

مشخصات جعبه دنده ( Transmission )

نوع جعبه دنده جعبه دنده اتوماتیک
تعداد دنده (جلو) 7
جعبه دنده اتوماتیک موتور جلو ، دیفرانسیل جلو FWD

سیستم ترمزها

نوع سیستم ترمز دارای سیستم ABS و EBD
نوع دیسک و کالیبر ترمز جلو دیسکی
نوع دیسک و کالیبر ترمز عقب دیسکی

سیستم تعلیق و فرمان

نوع سیستم تعلیق مک فرسون
نوع سیستم فرمان قدرت کمکی هیدرولیکی

امکانات رفاهی و آپشن ها

کیسه های هوا ( نوع و تعداد ) راننده / سرنشین جلو
سیستم های امنیتی و حفاظتی سیستم ضد سرقت الکترونیکیImmobilizer به ، قفل مرکزی با ریموت ، کمربند ایمنی 3 نقطه ای
سیستمهای تهویه مطبوع سیستمهای تهویه مطبوع اتوماتیک
سیستمهای مولتی مدیا مانیتور 8 اینچی لمسی به همراه ورودی USB ، 4 بلندگو ، کامپیوتر سفری ، کنترل صدا از روی فرمان
سیستم صندلیهای جلو و عقب تنظیم صندلی راننده در 6 جهت ، دارای روکش چرمی ، گرمکن صندلی ، تنظیم صندلی جلو کنار راننده در 4 جهت
سیستم آیینه ها تنظیم برقی
سیستم شیشه ها شیشه بالابر برقی برای 4 در
سیستم های سقف سان روف برقی
سیستم روشنایی جلو و عقب دارای مه شکن
سنسورهای پیش فعال سنسور پارک خودرو
متفرقه کروز کنترل ، ستون و سقف رنگ متفاوت ( مشکی ) ، سپر جلو سفارشی ، رینگ های اسپرت

کاتالوگ ام وی ام X33Sقیمت ام وی ام X33Sتصاویر ام وی ام X33S



:: بازدید از این مطلب : 24
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 23 تير 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : احمدی

فروش اقساطی پژو 206 آغاز شد

فروش اقساطی 206 تازه ترین طرح فروش این خودرو می باشد که با شرایط ویژه تحویل فوری و اقساط بلند مدت آغاز شد. 206 یکی از پرفروش ترین و آشنا ترین خودروهای موجود در خیابان های ایران می باشد که توانسته تعداد زیادی از قشر جوان کشور را به خود جذب کند.
خودرو 206 خودرو اسپرت شرکت ایران خودرو می باشد که با تلاش مهندسان ایرانی و فرانسوی شرکت پژو طراحی و تولید شده است. پژو 206 پس از تولید در مدت زمان کم به پرفروش ترین خودروی تاریخ شرکت پژو تبدیل شد.

شرکت ایران خودرو پژو 206 را در تیپ های مختلف و در دو مدل صندوق دار و هاچ بک تولید می کند.

در راستای فروش بالای این خودرو و طرفدارن مخصوص به خود شرایط ویژه ای برای فروش اقساطی پژو 206 فراهم آورده ایم تا شما رابا این خودرو همراه کنیم. فروش اقساطی 206 با توجه به ویژگی های برتر این خودرو و استقبال هم وطنان عزیزمان و تمایل افراد به خرید یک خودرو مقرون به صرفه با شرایط تحویل فوری آغاز شده است.

رانندگی با 206 حس هیجانی را برای شما به ارمغان خواهد آورد شما میتوانید با خرید اقساطی 206 با شرایط ویژه فروش نظیر تحویل فوری و اقساط کوتاه مدت و اقساط بلند مدت این حس هیجان انگیز را تجربه کنید.

عوامل محبوبیت پژو 206 چالاکی بالا، ایمنی مناسب،مصرف سوخت پایین،سازگار با محیط زیست و قیمت مناسب آن و هم‌چنین ظاهر چشم‌گیر و اسپرت آن می باشد که با وجود گذشت بیش از یک دهه از زمان اولیه عرضه پژو 206، این خودرو هم‌چنان دارای ظاهری گیرا و خشن و اسپرت است. همینطور یک عامل دیگر برای محبوبیت آن متناسب بودن پژو 206 با استانداردهای روز دنیاست. این خودرو در ایران در دو تیپ 2 و تیپ 5 تولید می شود که به ترتیب دارای موتورهای 1.4 و1.6 ليتری می باشد. در پژو ۲۰۶ تیپ ۲ شاهد امکانات و آپشن‌های کمتری نسبت به تیپ های ۳، ۴ و ۵ و ۶ هستیم که از جمله آن می‌توان به تهویه مطبوع و آیینه‌های برقی اشاره داشت.

جهت اطلاع از شرایط فرش اقساطی 206 می توانید با کارشناسان ما در تماس باشید تا از مشاوره و راهنمایی دقیق کارشناسان ما در زمینه خرید اقساطی پژو 206 و همچنین فروش اقساطی خودرو های دیگر با خبر شوید و یک انتخاب درست را امر خرید خودرو داشته باشید.

 

دانلود کاتالوگ پژو 206   قیمت روز پژو 206    گالری تصاویر پژو206



:: برچسب‌ها: پژو 206 ,
:: بازدید از این مطلب : 1
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 23 تير 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : احمدی

ساندویچ پنل

در سالهای اخیر با پیشرفت علم و تکنولوژی برای پوشش سقف و پوشش دیوار از محصولی استفاده می شود به نام ساندویچ پانل. استفاده از آن در ایجاد سازه کاربرد و مزیت های بسیاری دارد. این محصول از سه لایه تشکیل یافته که دو لایه بیرونی، لایه میانی یا همان هسته ساندویچ پانل را در بر می گیرد. فوم میانی نقش عایق را داشته و دارای جنس های مختلف می باشد.

کاربرد هسته ساندویچ پنل

عایق سطوح خارجی سازه : هسته ساندویچ پنل باید برای سطوح خارجی نقش عایق داشته باشد، پر کاربردترین ماده ای که برای تولید هسته پانل به کار می رود پلی اورتان می باشد.چنانچه در نمای خارجی ساختمان از این عایق استفاده شود به دلیل مقاومت آن در برابر باد و باران و آتش سوزی و تحمل فشاری که دارد سازه دوام بیشتری داشته و در مقابل پیشروی آتش به داخل مقاومت بسیاری پیدا می کند.

عایق سطوح داخلی سازه : در بسیاری از کارخانه های صنایع غذایی و دارویی، سردخانه ها و ... در سطوح داخلی، پوشش کف و پوشش دیوارها به دلیل جلوگیری از نفوذ هوای گرم یا سرد به داخل سازه و یا خارج شدن هوای داخل به خارج از آن از ساندویچ پانل با فوم های عایق مناسب استفاده می شود. پلی استایرن مناسب ترین فوم برای اینگونه صنایع می باشد و ارزان تر است.

عایق مقابل حرارت و آتش : در بعضی از پانل ها بنا به نوع کاربرد آن از فوم های عایق در برابر آتش استفاده می شود. دیوارهایی که با این نوع فوم عایق پوشش دهی می شوند در برابر آتش از 90 الی 240 دقیقه مقاومت می کنند. برای تولید این فوم ها آزمایشات بسیاری صورت می گیرد که ویژگی ضد حریق بودن را داشته باشد و در مقابل آتش مستقیم، پانل آسیب نبیند.

جنس هسته ساندویچ پانل

مواد هسته دارای وزن پایینی است و مقاومت و ضریب بالایی برای تحمل بارها باید داشته باشد. این فوم ها دارای ویژگی های مخصوص به خود هستند که در زیر به آنها اشاره می کنیم.
• فوم پلی یورتان (PU)

• فوم اکس پی اس ((XPS

• فوم پلی استایرن (EPS)

و کاربرد ساندویچ پانل با عایق پشم سنگ و پشم شیشه که بسیار فراوان است. این فومها به صورت فشرده در بین دو لایه تزریق می شوند و باعث می شوند که سازه در برابر حوادثی از جمله باد و باران، سرما و گرمای بیش از حد مقاومت کند.

 

انواع ساندویچ پانل بر اساس نوع عایق

ساندویچ پانل پلی استایرن

ساندویچ پانل پلی یورتان

ساندویچ پانل پشم سنگ

 

مزایا و معایب فوم های ساندویچ پانل

 

ویژگی های ساندویچ پنل پلی استایرن

مزایا: عایق صوتی مناسبی است.

وزن پایین و سبکی دارد.

قیمت پایینی دارد.

معایب: قابل اشتعال بوده و عایق نیست.

 

ویژگی های ساندویچ پنل پلی یورتان

مزایا: وزن بسیارسبک دارد.

ضریب حرارتی پایین دارد.

مقاوم و عایق حرارتی بسیار مناسبی است.

معایب: قیمت بالاتر به نسبت پنل های دیگر دارد.

 

ویژگی های ساندویچ پنل پشم سنگ

مزایا: عایق صوتی بسیار عالی است.

عایق حرارتی در برابر آتش می باشد.

معایب: در برابر نفوذ آب مقاوم نمی باشد.

در صد بالاتر ضد حریق نسبت به ساندویچ پانل های دیگر دارد.

 

برای تولید هسته پانل با توجه به نوع کاربرد آن، مواد متفاوتی به کار رفته  و در هر مورد از پانل مناسب استفاده می شود. مثلا ساندویچ پانل پلی یورتان دارای خصوصیت ضد خوردگی است و در برابر خوردگی و رطوبت مقاوم است برای همین از آن برای پوشش بیرونی نما استفاده می شود.

 

شرکت ماموت

با بررسی تاریخچه ساندویچ پانل با گذشت سالهای طولانی همچنان شرکت ماموت پیشرو در تولید انواع ساندویچ پانل سقفی، ساندویچ پانل دیواری،انواع سوله، ویلاهای پیش ساخته، انواع کانکس، ساندویچ پانل پلاستی سول و ... بوده و با تحویل فوری ساندویچ پانل و نصب ساندویچ پانل بصورت سریع و با رعایت ایمنی در آن می تواند رضایت مشتریان را جلب نماید. دراجرای پروژه های ساندویچ پانل شرکت ماموت از دانش افراد کارآزموده و حرفه ای بهره برده و با به استفاده از دستگاه های تولید ساندویچ پانل پیشرفته به تولید می پردازد. محاسبه متراژ ساندویچ پانل مورد نیاز خود را به ما بسپارید و از مشاوره رایگان ما در جهت اطلاع از قیمت ساندویچ پانل بهره مند شوید.



:: برچسب‌ها: ساندویچ پانل ، ساندویچ پانل دیواری ، ساندویچ پانل سقفی ، قیمت ساندویچ پانل ، نصب ساندویچ پانل ، انواع ساندویچ پانل ، کابرد ساندویچ پانل ,
:: بازدید از این مطلب : 6
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 19 تير 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : احمدی

 

ساندویچ پانل

برای اینکه با انواع فوم ساندویچ پانل آشنا شویم ابتدا باید بدانیم ساندویچ پانل چیست؟

ساختاری سه لایه که دارای دو لایه بیرونی می باشد. لایه ای میانی که همان هسته ساندویچ پانل است به عنوان عایق پانل بوده و به صورت فشرده میان دو ورق فولادی که از جنس آلومینیوم، آلوزینک، گالوانیزه است تزریق می شود. این لایه میانی فوم ساندویچ پانل نامیده می شود که از جنس های مختلف ازجمله پلی یورتان، پلی استایرن، اکس پی اس، پشم سنگ و پشم شیشه تولید می شود.

انواع فوم ساندویچ پنل

فوم پلی یورتان

فوم پلی استایرن

فوم اکس پی اس

 

ساندویچ پانل پلی یورتان

در این ساندویچ پانل‌ها برای عایق بندی از فوم پلی یورتان استفاده می‌شود که در دو نوع تولید می‌گردد.

• نوع اول PIR نامیده می‌شود که از ترکیب پلی یول و ایزوسیانورات تولید می‌شود.

• نوع دوم PUR نام دارد که از ترکیب پلی یول و ایزوسیانات تولید می‌گردد.

در هر دو روش برای تسریع در ترکیب، حضور کاتالیزور الزامی است. برای تنظیم دانسیته فوم نیز از گاز B141 استفاده می‌شود. تفاوت این دو نوع در ضد حریق بودن ساندویچ پانل PIR است. عایق حرارتی و برودتی، عایق صوت، مقاوم در برابر رطوبت و وزن سبک از مشخصات این نوع ساندویچ پانل می‌باشد.

ساندویچ پانل اکس پی اس

در این نوع ساندویچ پانل عایق جدیدی به نام اکس پی اس استفاده شده که به دلیل تجزیه پذیر بودن و عدم وجود هرگونه آلاینده‌های محیط زیست به فوم سبز موسوم شده‌است، این فوم مانند پلی یورتان از دانسیته ۲±۴۰ برخوردار است و چسبندگی آن به ورق مانند پلی یورتان می‌باشد در نتیجه تمام خواص فیزیکی و مزایای پلی یورتان را در خود حفظ کرده ولی آلاینده‌های قبلی مانند گازهای B141 و R12 و R22  که از جمله گازهای CFC و مخرب لایه ازون هستند حذف شده است.

در هنگام تولید گازهای گلخانه‌ای تولید نمی‌شود و در زمان آتش سوزی گاز سیانور آزاد نمی شود، این نمونه می‌تواند جایگزین مناسبی برای عایق‌های پلی یورتان باشد، نوع فوم‌های نسوز اکس پی اس نیز عملکرد بهتری نسبت به ساندویچ پانل PIR پلی یورتان دارد.

ساندویچ پانل پلی استایرن

یکی دیگر از فومهایی که به عنوان عایق در انواع پانل ها  استفاده می شود، عایق پلی استایرن است. به دلیل تولید این فوم به روش دیسکانتینیوز در دانسیته های مختلف ( 15 تا25 کیلوگرم بر متر مکعب و گاهی تا 30کیلوگرم بر متر مکعب ) می شود این عایق را تولید کرد .فوم پلی استایرن در شکلهای مختلف وجود دارد و در قالب های گوناگون آنچه مد نظرشان است تولید می کنند. قالب های بزرگ آن را با المنت های گوناگون به شکل مورد نظر قالب زده و برش می دهند. این فوم دارای ضخامتی قابل تغییر در اندازه های متفاوت است.

وزن این فوم بسیار سبک تر از عایق های دیگر است. به دلیل دانسیته یا فشردگی پایین این فوم برای مکان هایی که نیاز به نگه داشتن هوای داخل محوطه بسیار اهمیت دارد از جمله سردخانه ها و گرمخانه ها استفاده از این فوم توصیه نمی شود مگر اینکه با دانسیته بالا تولید شود. تولید فوم پلی استایرن و در نهایت تزریق آن در ساندویچ پانل به صورتی است که ذرات به شکل گلوله هایی به هم فشرده تولید می شوند که پیوند بین آنها ضعیف تر از فوم پلی یورتان است. در گذشته این فوم تحت تاثیر گرمای شدید یا شعله مستقیم مشتعل می شد ولی بعدها در ساختار آن تغییراتی ایجاد شد که دیگر در برابر آتش حالت نسوز دارند و فقط جمع می شوند.

شرکت ماموت

برترین تولید کننده انواع فوم ساندویچ پانل، انواع پانل از جمله ساندویچ پانل سقفی و ساندویچ پانل دیواری در کشور با ارائه محصولاتی با کیفیت و تحویل فوری و نصب سریع ساندویچ پانل آن توانسته بسیاری از نیاز های صنعت را تامین و با ارائه قیمت ساندویچ پانل در سایت هرگونه سوال و ابهامی را برطرف نماید.



:: برچسب‌ها: ساندویچ پانل ، ساندویچ پانل دیواری ، ساندویچ پانل سقفی ، قیمت ساندویچ پانل ، نصب ساندویچ پانل ، انواع ساندویچ پانل ، کابرد ساندویچ پانل ,
:: بازدید از این مطلب : 3
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 19 تير 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : احمدی

[caption id="attachment_7894" align="aligncenter" width="800"] کانکس[/caption]

کانکس Conex

کانکس بنایی قابل حمل و جابجایی می باشد که مهمترین دلیل استفاده زیاد از آن همان قابلیت جابجایی و استفاده از آن در هر مکانی می باشد. کانکس ها به دو گروه ثابت و چرخدار تقسیم می شود که کاربردهای متفاوتی باهم داشته و از ساندویچ پانل ساخته می شوند. بیشترین کاربرد آنها در مکان هایی است که امکان ساخت و ساز وجود ندارد. کانکس ها شامل چندین قسمت هستند که در ساخت کانکس نقش مهم و اساسی دارند. اجزای کانکس شامل چندین مورد است که در زیر به آنها اشاره می کنیم.

 

اجزای کانکس

[caption id="attachment_7895" align="alignleft" width="355"] کانکس[/caption]

شاسی کانکس

با توجه به ابعاد کانکس شاسی آن تعیین شده که معمولا از جنس آهن می باشد. اسکلت کانکس از پروفیل تشکیل شده که سبب می شود در مقابل زنگ زدگی مقاومت کرده و از کانکس در برابر زنگ زدن محافظت کند.

کف کانکس

جهت پوشش کف کانکس از تخته های چند لایه ای استفاده می شود که ضخامت آنها متفاوت است. روی تخته، کف پوش قرار می گیرد و ظاهری زیبا به نمای داخلی کانکس می دهد.

نمای خارجی کانکس

نمای خارجی کانکس از ورق های گالوانیزه می باشد و جهت پوشش دیوارهای کانکس از ساندویچ پانل دیواری استفاده می شود که ضخامت آنها بنا به کاربردشان متفاوت است.

نمای داخل کانکس

نمای داخل کانکس از جنس MDF یا P.V.C می باشد.

سقف خارجی کانکس

برای پوشش سقف کانکس از ورق های گالوانیزه سینوسی، کرکره ای و یا از ورق های طرح سفال استفاده می شود.

درب کانکس

جنس در ب های ساخته شده از آلومینیوم و یا از جنس U.P.V.C یو پی وی سی است.

شیشه های کانکس

شیشه های استفاده شده برای کانکس دارای ضخامت های مختلف و طرح های متفاوتی است.
• طرح شیشه ساده در ضخامت های 4 الی6 میل
• طرح شیشه مشجر در ضخامت 4 الی 6 میل
• طرح شیشه رفلکس در ضخامت 4 الی 6 میل

تاسیسات کانکس

جهت ساخت و تکمیل یک کانکس در آن تاسیساتی اجرا می شود از جمله تاسیسات برقی و تاسیسات لوله کشی

تاسیسات برقی کانکس
روشنایی کانکس، کلید و پریز استاندارد، سیم کشی تلفن داخل کانکس، سیم کشی روکار، فیوز مینیاتوری، تجهیزات برق داخلی، سیم کشی روکار و توکار کانکس

تاسیسات لوله کشی کانکس
سرویس های بهداشتی داخل کانکس، حمام، لوله کشی آب سرد و آب گرم، فاضلاب، آبدارخانه و ...

 

شرکت ماموت

شرکت ماموت با توجه به سوابق بالای خود و استفاده از با کیفیت ترین مواد اولیه جهت تولید انواع پانل رضایت مشتریان خود را جلب نموده و با تحویل فوری ساندویچ پانل و نصب سریع پانل براحتی توانسته از سالها پیش مورد حمایت شما مشتریان عزیز قرار  گرفته است. قیمت نصب ساندویچ پانل با توجه به شرایط حمل پانل تا مقصد و با توجه به مکانی که بخواهد اجرا شود متفاوت است. شرکت ماموت با این نام در تمامی شهرهای ایران از جمله تهران، شیراز، اصفهان، اراک، خراسان و ... آماده خدمت رسانی در این زمینه می باشد.



:: بازدید از این مطلب : 5
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 17 تير 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : احمدی

هسته ساندویچ پانل

هسته ساندویچ پانل بخش میانی این محصول است که به عنوان عایق کاربرد دارد. ساندویچ پانل محصولی است که ساختار لایه ای دارد.لایه میانی آن ازجنس فوم عایق است. این هسته ساندویچ پانل عموما از جنس مواد فیبری می باشد و به صورت مرتب بین لایه هلای بیرونی قرار میگیرد. هسته مرکزی را موادی همچون پلی یورتان، پلی استایرن، پشم سنگ و پشم شیشه تشکیل میدهد.

 

[gallery ids="1696,1695,1694"]

جنس هسته ساندویچ پانل

جنس هسته ساندویچ پانل میتوند انواع مختلفی داشته باشد. با توجه به کاربرد ساندویچ پانل ما انواع ساندویچ پانل سقفی و دیواری را داریم.
هر کدام از مواد به کار رفته در هسته ساندویچ پانل سبک وزن هستند.
این مواد عایق خوبی برای صوت و حرارت نیز میباشند.
جنس هسته در قیمت ساندویچ پانل نیز موثر است.

انواع عایق که در هسته ساندویچ پانل به کار می روند شامل:

  • فوم پلی یورتان (PU)
  • فوم اکس پی اس(XPS)
  • فوم پلی استایرن(EPS)
  • پشم سنگ (Rock Wool)
  • پشم شیشه(Glass Wool)

هرکدام از فوم های نام برده شده بین دولایه ساندویچ پانل(به صورت فشرده) تزریق میشوند.
وجود این لایه ی میانی محصول را در برابر عوامل مختلف خارجی مثل بادو باران ، سرما و گرمای بیش از حد مقاوم میکند.

کاربرد هسته ساندویچ پانل

کاربرد هسته ساندویچ پانل در ساختار این محصول با توجه به نوع و ویژگی هایی که دارد تعیین میشود.
اصلی ترین موارد کاربرد آن:

عایق سطوح خارجی ساندویچ پانل

هسته ساندویچ پانل برای سطوح خارجی این محصول نقش عایق را دارد. بیشترین کاربرد در هسته های ساندویچ پانل را پلی یورتان دارد. این ماده از مقاومت خوبی برخوردار است. در برابر عواملی همچون باد و باران و آتش سوزی مقاوم است. با استفاده از آن در نمای خارجی خانه، سازه دوام بیشتری پیدا میکند. همچنین در صورت بروز آتش سوزی از پیشروی آتش به داخل جلوگیری می شود.

عایق سطوح داخلی ساندویچ پانل

نقش عایق بودن هسته ساندویچ پانل تنها به سطوح خارجی محدود نمیشود. مناسب ترین فوم از نظر قیمت و عایق سطوح داخلی بودن، پلی استایرن است. استفاده از ساندویچ پانل هایی با این فوم در صنایع غذایی و دارویی بیشتر است. همچنین برای سردخانه ها و سطوح داخلی(پوشش کف و دیوارها) نیز گزینه مناسبی می باشند. مهم ترین کابرد نیز، جلوگیری از نفوذ هوای گرم یا سرد به داخل سازه و یا خارج شدن هوای داخل به خارج میباشد.

عایق حرارتی و نسوز بودن

برخی پانل ها با داشتن فوم عایق نسوز در برابر حریق ایمن میشوند. در صورت بروز آتش سوزی، فلزات معمولا چون ضریب هدایت حرارت بالایی دارند؛ زود به دمای بالا رسیده و احتمال فرو ریختن سازه را زیاد میکنند. اما ساندویچ پانل های نسوز حریق را حدود 90 الی 240 دقیقه تاب می آورند. برای تولید فوم آن ها آزمایشات خاصی انجام میگیرد.
به طور کلی استفاده از ساندویچ پانل ها بسیار به صرفه می باشد.
جهت اطلاع از قیمت ها میتوانید به لیست قیمت ساندویچ پانل مراجعه کنید.



:: برچسب‌ها: اجرای پانل سقفی ماموت , جنس ساندویچ پانل , خاصیت هسته ساندویچ پانل , ساندویچ پنل , عایق ساندویچ پانل , فوم پلی یورتان ,
:: بازدید از این مطلب : 1
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 17 تير 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : احمدی

 

سوله چیست

سوله به سازه ای فلزی که دارای شیب تعیین شده بر اساس محاسبات خاص می باشد می گویند. شیب این سازه براساس محاسبات فنی محاسبه می شود. سوله ها به صورت اشکال مختلفی طراحی و ساخته می شوند.

 

اجزا سوله

• ستون

• بادبند

• استرات

• سایه بان

• رفتر (فریم)

• پیچ و مهره

• نبشی سینه بند

• ستون وال پست

• سگراد (میل مهار)

• پرلین (پروفیل C وZ)

 

فاکتورهای مهم طراحی سوله

طول سوله

شیب سوله

• ارتفاع دیوارهای سوله

• تعداد قاب های جانبی سوله

• بار گذاری جرثقیل جهت اجرا

• مقاومت در برابر حوادثی نظیر زلزله

• دهانه سوله از فاصله اکس تا اکس

• میزان تحمل سوله در برابر بار برف و باران

• انتخاب سقف مناسب برای پوشش سوله

• بررسی خاک محل مورد نظر جهت اجرای سوله

• طراحی میل مهار و پرلین ها با استفاده از نرم افزار

• دفترچه محاسبات سوله و ارائه طرح سوله با کمترین دور ریز ورق

 

انواع سوله

سوله قوسی

سوله چند ضلعی

• سوله با دهانه مشترک

• سوله با دهانه های مشترک

• سوله با ستون وسط مشترک

• سوله با ستون های وسط مشترک

سوله تک شیب

• سوله با ستون وسط به صورت تک شیب

• سوله با اتصال به ساختمان به صورت تک شیب

• سوله با ستون های وسط مشترک به شکل تک شیب

 

ویژگی های سوله

• سازه سبک باشد.

• انعطاف پذیری بالا داشته باشد.

• به شکل اشکال متنوع ساخته شود.

• دارای استحکام بالا با توجه به نوع کابرد آن باشد.

• امکان طراحی در ابعاد کوچک و بزرگ را داشته باشد.

• امکان استفاده از مواد مختلف در ساخت سوله موجود باشد.

• ایمنی بسیار بالا در برابرعوامل  مخرب محیطی از جمله زلزله، باد، طوفان، سیل و ... را داشته باشد.

 

کاربرد سوله

آشیانه هواپیماها

• اسکت ساختمان ها

• تعمیرگاه ها و فروشگاه ها

• کارخانه ها و مرغداری ها

• سالن های ورزشی و فروشگاه ها

 

شرکت ماموت

این شرکت با گذشت سالها سابقه در تولید انواع ساندویچ پانل سقفی، ساندویچ پانل دیواری، انواع سوله با طراحی های مختلف با بهره مندی از دانش افرادی خبره و کارآزموده در این کار و با رعایت ایمنی کامل در نحوه اجرای سازه به فعالیت می پردازد و به عنوان بهترین و مرغوبترین ارائه دهنده محصولات ساندویچ پانل شناخته شده است. با مشاوره رایگان توسط متخصصین این امر در سایت http://sandwich-panelmammut.com، قیمت ساندویچ پانل مد نظر خود و سایر اطلاعات لازم را به دست آورید.



:: بازدید از این مطلب : 2
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 17 تير 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : احمدی

ساندویچ پانل چیست

پیش از آنکه قیمت نصب ساندویچ پنل رابررسی کنیم و هزینه های مربوط به آن را، ابتدا باید آن را بشناسیم و نحوه استفاده و کاربرد آن را بدانیم.
ساختاری سه لایه که لایه میانی آن یا همان هسته ساندویچ پانل، نقش عایق را ایفا می کند و لایه های بیرونی از ورق گالوانیزه، آلومینیوم، آلوزینک تشکیل یافته. با استفاده از این پانل ها پوشش سقف و پوشش دیوار صورت می گیرد که سازه را بسیار سبک و استحکام آن را بالا می برد.

اتصال ساندویچ پانل دیواری و ساندویچ پانل سقفی

در ساختمان های پیش ساخته برای پوشش سقف و پوشش دیوارها از ساندویچ پانل سقفی و ساندویچ پانل دیواری استفاده می کنند. قفل کردن این پانل ها خود نیاز به آگاهی لازم در این زمینه دارد. در محل اتصال یا به اصطلاح درز پنلها نباید جایی برای ورود هوا و آب وجود داشته باشد بنابراین در زمان نصب ساندویچ پانل باید دقت لازم را به کار برد تا این اتفاق نیفتد. پانل ها به دلیل ظاهر زیبا نمایی بسیار چشمگیر به سازه می بخشند و به دلیل وجود رنگهای متنوع بسیار مورد استقبال قرار می گیرند زیرا استفاده از مصالح سنتی این نما را به وجود نمی آورند.

پانل ها دارای سایز و ابعاد متفاوتی هستند، بنابراین اگر هر سازه یا بنایی داشته باشیم میتوانیم برای پوشش سقف و دیوارهای آن از پانل استفاده کنیم.از دیگر ویژگی هایی که پانل ها دارند این است که می توان از آنها در هر نوع اقلیمی استفاده کرد و بسته به نوع شرایط آب و هوایی فقط نوع مواد بکار رفته در ساخت پنل باهم فرق داشته و یا عایق آن از جنس های مختلف تولید می شود.

سازه با ساندویچ پانل دارای استحکام لازم می باشد و بسیار از لحاظ ایمنی مورد توجه است.برای بنای یک سازه ساندویچ پانلی نیازی به زیر سازی محل مورد نظر نمی باشد بلکه می توان آن را در روی سازه فولادی یا ساختمان با اسکلت بتنی اجرا نمود. در زمان گذشته و طی چند سال اخیر برای اتصال پانل سقفی و دیواری، در صنعت مشکلاتی وجود داشت از جمله اینکه برای اتصال آنها باید نیروی کار بسیار وجود داشت تا بنا اجرا شود که از لحاظ صرف هزینه مقرون به صرفه نبود.

همان طور که برای بنای یک ساختمان سنتی به استفاده از نیروی کار و همینطور هزینه بسیار نیاز بود. به همین دلیل صنعت ساخت و ساز پیش به سوی روشی رفت که هم متحمل هزینهای پایین تر و هم استفاده از نیروی کار کمتری باشد به همین دلیل ساختمان های پیش ساخته را رواج داد.

خانه های پیش ساخته

خانه های پیش ساخته به صورتی است که به شکل گسترده و وسیع تولید می شوند و پس از بسته بندی در اختیار مشتری قرار می گیرد. هدف اصلی از سخت سازه با ساندویچ پانل یا ساختمان های پیش ساخته مقاومت بالای آنها در هر شرایط آب و هوایی، حوادثی نظیر رانش زمین و راحتی نصب و سهولت در اجرای آنها می باشد.

 

مزایای سازه پیش ساخته

سازه پیش ساخته مزایای بسیار زیادی دارد که ما به تعدادی از آنها در زیر اشاره می نماییم:
• کاهش وزن سازه
• داشتن تنوع در رنگ و اندازه
• استحکام در برابر باد و طوفان
• استفاده مفید از فضای موجود
• هزینه پایین جهت تولید و خرید آن
• کاملا بهداشتی و قابل شستشو
• عایق در برابر صوت و سرما و گرمای شدید
• استفاده از نیروی کار کمتر جهت اجرای سازه
• جلوگیری از نفوذ حشرات موذی به داخل سازه
• مقاومت بالا در برابر رطوبت، هوای گرم و سرد
• استحکام بالای سقف و دیوارهای آن در محل اتصال
• مقاوم در مقابل حوادث طبیعی از جمله رانش زمین یا زلزله

 

قیمت ساندویچ پانل

جهت تعیین قیمت ساندویچ پانل باید بدانیم که قیمت آن به چه عواملی بستگی دارد. پانل ها به دلیل استفاده از انواع ورق های برای لایه بیرونی و استفاده از انواع مختلف مواد برای لایه درونی یا هسته ساندویچ پانل دارای قیت های متفاوتی می باشند. در این میان به عنوان مثال قیمت ورق گالوانیزه (فولاد مبارکه) به دلیل رنگ پذیری پایینی که دارد و ورق آلومینیوم به دلیل نرم بودن جنس فلز و مقاومت پایینش در مقابل ورق آلوزینک (آلومینیوم و روی) از کیفیت و قیمت پایینتری برخوردار است. شرکت ماموت با واردات ورق آلوزینک از کره ارائه دهنده بهترین و با کیفیت ترین ساندویچ پانل ها بوده است.

این ورق ترکیب روی و آلومینیوم بوده و در مقابل اکسیژن هوا سازه را دچار زنگ زدگی نمی کند حتی اگر ورق مخدوش شود و تحت هیچ شرایطی دچار زنگ زدگی نیز نمی شود بنابراین قیمت بالاتر این ورق نسبت به ورق های دیگر قابل توجیه است. علاوه بر جنس ورق، فوم مورد استفاده در پانل نیز برای تعیین قیمت ساندویچ پنل عامل مهمی می باشد.

قابل ذکراست که فوم پلی یورتان از دیگر فومها به دلیل داشتن ویژگی های خود دارای قیمت بالاتری بوده و گرانتر است. برای تعیین قیمت پانل مورد استفاده در سازه، تعداد ورق های مورد استفاده در لایه های بیرونی نیز عاملی دیگر است و همینطور ضخامت ورق ساندویچ پانل نیز تعیین کننده قیمت می باشد. مورد دیگری که قیمت پانل را تغییر می دهد گامهای استفاده شده ( پنج گام یا سه گام ) در پنل است.

شرکت ماموت

ارائه انواع پانل با قیمتی مناسب، سوله، تحویل فوری ساندویچ پانل، نصب سریع ساندویچ پانل و رعایت ایمنی در نصب از ویژگی های بارز شرکت ماموت می باشد. جهت اطلاع بیشتر با مشاورین ما در تماس باشید و از مشاوره رایگان آنها بهره مند شوید و نکاتی درباره نصب ساندویچ پانل و کاربرد انواع پنل که لازم دارید را بدانید.



:: برچسب‌ها: ساندویچ پانل ، ساندویچ پانل دیواری ، ساندویچ پانل سقفی ، قیمت ساندویچ پانل ، نصب ساندویچ پانل ، انواع ساندویچ پانل ، کابرد ساندویچ پانل ,
:: بازدید از این مطلب : 5
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 17 تير 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : احمدی

ساندویچ پانل خانه پیش ساخته یک محصول ساختمانی سبک است که از ترکیب لایه های به هم فشرده فلزی و لایه ی دورنی عایق تشکیل شده است.

خانه پیش ساخته به معنای ساختمانی است که قطعات سازنده ی آن در جایی غیر از محل نصب ساخته میشود. گاهی این طراحی میتواند برروی چرخ هایی قرار بگیرد که به آن mobile home  میگویند و در آن سازه های مربوطه قابل حمل خواهند شد.
ساختمان پیش ساخته ساندویچ پانلی از توسعه یافته ترین روش های از پیش سازی در دنیا میباشد.

خانه پیش ساخته

 

اجزا خانه پیش ساخته

اجزا خانه پیش ساخته با توجه به درخواست مشتری از فولاد، بتن ، ساندویچ پانل دیواری، ساندویچ پانل سقفی ، شاسی کشی، فلاشینگ و ... قابل تغییر خواهند بود. این اجزا ی سازنده، اعم از ساندویچ پانل پلی یورتان، ساندویچ پانل آلوزینک یا ساندویچ پانل های سقفی باید از بهترین مواد اولیه تولید شده باشند.
همچنین لازم است که دارای طراحی به روز و قابلیت تطبیق با هر شرایطی باشد.

استفاده از ساندویچ پانل در ساخت خانه مزایای بسیاری دارد و البته خود ساندویچ پانل ها نیز انواع مختلفی دارند.

کاربرد خانه پیش ساخته

کاربرد خانه پیش ساخته باتوجه به ویژگی های آن ها مانند قابلیت نصب سریع و ... در زمینه ها ی مختلف صنعت، تجارت، نظامی و ... میباشد.

به عنوان نمونه هایی از خانه های پیش ساخته میتوان موارد زیر را بیان کرد:

  • آزمایشگاه ها
  • کارگاه ها
  • نمازخانه ها
  • سالن اجتماعات
  • مدارس
  • اتاق های نگهبانی
  • انبارها
  • نمایشگاه ها
  • ساختمان های موقت راه سازی و ریل کشی و شهرداری
  • کمپ های اضطراری پس از زلزله و بلایای طبیعی

 

مزایای استفاده از ساندویچ پانل خانه پیش ساخته

مزایای استفاده از ساندویچ پانل خانه پیش ساخته به شرح زیر میباشد:

  • تسریع در اجرا و بالا بودن سرعت انجام پروژه
  • نصب آسان
  • صرفه جویی در مصرف انرژی و نیز مواد اولیه
  • ضد زلزله بودن
  • عایق بسیار مناسب
  • خلاقیت در ارائه یک تصور مجلل و لوکس به خاطر وجود رال رنگی ساندویچ پانل
  • طول عمر محصول
  • قابلیت بازیافت
  • حمل ونقل آسان

میتوانید لیست قیمت ساندویچ پانل را در همین سایت مشاهده کنید.

 



:: برچسب‌ها: آلوزینک , ساندویچ پانل , خانه پیش ساخته , ساندویچ پانل پلی یورتان , ساندویچ پانل دیواری , ساندویچ پانل سقفی ,
:: بازدید از این مطلب : 6
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 17 تير 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : احمدی

اثبات زوجیت در عقد موقت با دادن دادخواستی برای مطرح کردن دعوای اثبات زوجیت به دادگاهی که همسر موقت شما در حوزه آن اقامت دارد انجام میپذیرد.
امروزه از مواردی که بسیاری از پرونده های دادگاه خانواده را به خود اختصاص میدهد اثبات زوجیت در عقد موقت است.
معمولا خواهان در این پرونده ها خانم هایی هستند که مطالبه ی مهریه و یا بچه دار شدنشون عامل مطرح کردن این دادخواست می شود.
با اثبات رابطه زوجیت مرد موظف به پرداخت مهریه و نفقه فرزند نیز دریافت شناسنامه فرزند می شود.
حتی اگر مرد درهنگام جاری شدن عقد موقت شرایط بچه دار نشدن زن  را مطرح کرده باشد، با اثبات رابطه زوجیت موظف به همه مواردی که ذکر کردیم می شود.

[caption id="attachment_1672" align="alignnone" width="800"]اثبات زوجیت در عقد موقت اثبات رابطه زوجیت[/caption]

اثبات زوجیت در عقد موقت

اثبات زوجیت در عقد موقت همان طور که گفته شد معمولا توسط خانم ها مورد دعوی قرار میگیرد.
برای عنوان کردن نشانی محل اقامت زوج ، خانم ها میتوانند آدرس خانه یا محل کار وی را در دادخواست عنوان کنند.
لازم است که از وصول نامه های دادگاه به نشانی مورد نظر و به دست همسرشان اطمینان حاصل کنند.
ازنکات دیگر که باید در نظر داشته باشید این است که دعوای اثبات زوجیت از نظر حقیقی دعوی پیچیده ای محسوب می شود.
به همین جهت، احتمال اینکه تعیین تکلیف نهایی آن به چند سال طول بکشد نیز وجود دارد.
در مواردی حتی به دلیل اعتراض مکرر طرف مقابل پرونده به دادگاه تجدید نظر استان و یا دیوان عالی کشور فرستاده می شود.

با توجه به اینکه در دادگاه مدنی مهم ترین دلیل اثبات اقرار است؛ اگر مرد اقرار کند که همسر خانم است برای اثبات زوجیت کافی است. به عنوان مثال در شرایطی وجود ادله باعث میشود که زوجه اقرار کند.
وقتی فرزندی وجود دارد که با روش های علمی و آزمایشگاهی ثابت میشود که این فرزند متعلق به زوج است.
همچنین در صورت وجود سندی مبنی بر انجام گرفتن این ازدواج که به ثبت رسمی دفترخانه یا با امضای طرفین فقط قابل استناد باشد.
برای گرفتن مهریه نیز پس از اثبات رابطه میتوان از وکیل مهریه کمک گرفت.

روش های اثبات زوجیت در ازدواج موقت

روش های اثبات زوجیت در عقد موقت به طور کلی همانند سایر اثبات های دعوایی میباشد.
کمک گرفتن از وکیل پایه یک دادگستری در روند خوب و نتیجه ی مناسب برای این دعوا موثر خواهد بود.
بر اساس ماده 1258 قانون مدنی در رابطه با اثبات دعوایی دلایل اثبات دعوا موارد زیر را شامل می شود.

  • اقرار

قبلا هم توضیح دادیم اقرار مرد به اینکه شوهر خانم است برای اثبات زوجیت کافی می باشد.
این اقرار در شرایط وجود ادله ی ذکر شده معمولا انجام می گیرد.

  • اسناد کتبی

اسناد کتبی شامل همان سندی میشود که در ابتدای ازدواج موقت تنظیم شده است.

  • شهادت

شهادت شاهدین واجد شرایط که بتوانند برای اثبات رابطه زوجیت در عقد موقت شهادت بدهند.

  • امارات

در رابطه با اثبات رابطه زوجیت در عقد موقت عملا اماره قانونی آن چنان کابردی نیست.
از اماره قضایی استفاده می شود.
مثلا وجود یک چک که از زوج گرفته باشد.
این چک میتواند همه یا بخشی از مهریه زوجه باشد.
چون تعیین مهریه در عقد موقت از شرایط ضروری محسوب می شود.

  • قسم

قسم خوردن نیز در انکار زوجیت کاربرد دارد.
تا اثبات زوجیت درعقد موقت.
در این موارد مرد سوگند میخورد که با خانم رابطه ای ندارد.

جهت هرگونه مشاوره حقوقی میتوانید با مشاوران ما تماس حاصل فرمایید.



:: برچسب‌ها: مشاوره حقوقی , مشاوره حقوقی رایگان , وکیل پابه یک دادگستری , اثبات زوجیت , وکیل طلاق , وکیل مهریه ,
:: بازدید از این مطلب : 2
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 16 تير 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : احمدی

قیمت دستگاه تولید ساندویچ پانل

ساندویچ پانل محصولی متشکل از دولایه است که یک عایق میانی را پوشانده.
این سازه ها سبک بوده و جایگزین مناسبی برای مصالح سنتی می باشند.
انواع ساندویچ پانل سقفی و دیواری با فوم های مختلف تولید و استفاده می شوند.
از ساندویچ پنل در ساخت انواع سوله ها، سردخانه ها و نیز کانکس ها و ... استفاده میشود.
در ادامه بیشتر درباره روش های تولید ساندویچ پنل و نیز دستگاه تولید ساندویچ پانل توضیح خواهیم داد.

بسته بندی- قیمت دستگاه تولید ساندویچ پانل                                                             دستگاه تولید ساندویچ پانل

روش های تولید ساندویچ پانل

برای تولید ساندویچ پانل دو روش داریم

کانتینیوز(continues)

در این روش ورق کاربردی در ساندویچ پانل (برای مثال ورق گالوانیزه)، به همراه فوم عایق (پلی یورتان یا پلی استایرن) به همراه چسب وارد دستگاه تولید میشود. این دستگاه ها توسط ربات های مکانیکی و مکانیزه کنترل می شوند. از طرف دیگر ساندویچ پانل کامل شده و با توجه به سفارشات برش خورده سپس بسته بندی می شود. به این روش، روش ممتد نیز گفته میشود.

دیس کانتینیوز ( discontinues)

این روش تولید ساندویچ پانل را به صورت جدا از هم (مرحله به مرحله) دارد. خود به دو بخش تقسیم می شود.

  دیس کانتینیوز پلی یورتان

در دیس کانتینیوز ساندویچ پانل دیواری و ساندویچ پانل سقفی (پلی یورتان) مراحل زیر انجام میگیرد:

  • بوسیله دستگاه فرم دهنده ورق (گالوانیزه) ها را برش میزنند
  • ورق ها در قالب خاصی که وسطش خالی است قرار میگیرند
  • بین لایه ها را با فوم عایق کاری میکنند
  • در انتها فوم را از طریق گرم و سرد کردن خشک کرده و از قالب خارج می کنند
  دیس کانتینیوز پلی استایرن

 دیس کانتینیوز پلی استایرن مراحل زیر را دارد:

  • ورق را برای برش خوردن به اندازه دلخواه در دستگاه فرم دهنده رول قرار میدهند
  • فوم نیز در دستگاه مخصوص برش خورده و آماده ی تولید می شود
  • انتهای کار با چسب مخصوص فوم را به ورق میچسبانند، پرس شده و خشک می شود.

این روند تولید ساندویچ پانل سقفی و دیواری است. به روش دیسکانتینیوز، روش غیرممتد نیز گفته می شود.

دستگاه تولید کننده ساندویچ پانل

دستگاه تولید کننده ساندویچ پانل، دستگاه های مکانیزه به شرح زیر می باشد:

  • دستگاه رول فرمینگ (فرم دهنده ی رول)

دستگاه رول فرمینگ برای فرم دادن به ورق گالوانیزه از نوع رنگی، سقفی یا دیواری استفاده می شود.

  • دستگاه تزریق فوم

دستگاه تزریق فوم، سیستمی با فشار بالا است در این سیستم مواد ورودی تحت فشار معین و   بالایی در پمپ ها جریان می یابند.
معمولا برای تولید فوم پلی یورتان مایعی همچون پلی ال یا پلی ایزوسیانت یا مواد دیگر با فرمول  های خاص دریافت می شوند.پس از آن طی واکنش های شیمیایی به فوم پلی یورتان تبدیل میشوند. این مراحل قالبگیری تزریقی نامیده میشود.

  • دستگاه دبل بلت

طول این دستگاه 25 الی 30 متر است

  • دستگاه برش

با این دستگاه محصول نهایی متناسب با سفارش مشتری برش داده می شود.

  • دستگاه انباشته ساز و بسته بندی

برای بسته بندی نهایی می باشد.
طول این خط تولید میتواند 120متر باشد.

قیمت دستگاه تولید ساندویچ پانل با توجه به اجزای مختلف متفاوت می باشد.اولین دستگاه های تولید کننده ساندویچ پانل که وارد کشور شدند، دستگاه های کانتینیوز پلی یورتان بودند. به شکل پلی اورتان نیز نوشته می شود.بعد از دستگاه پلی یورتان کانتینیوز، دستگاه های کانتینیوز پلی استایرن وارد شدند.

برای اطلاع از قیمت ها، به لیست قیمت ساندویچ پانل مراجعه کنید.



:: برچسب‌ها: انواع ساندویچ پانل , ساندویچ پانل , تولید ساندویچ پانل , فروش ساندویچ پانل , قیمت ساندویچ پانل , لیست قیمت ساندویچ پانل ,
:: بازدید از این مطلب : 2
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 16 تير 1397 | نظرات ()