نوشته شده توسط : احمدی
نحوه بررسی استعلام کد اقتصادی اشخاص حقوقیاستعلام کد اقتصادی اشخاص حقوقی به این صورت است که پیش از صدور فاکتور، فروشنده یک کالا بایستی اطلاعات خریدارشامل کد اقتصادی و شناسه ملی شرکت طرف معامله را بررسی نماید. نمونه کد اقتصادیدر واقع کد اقتصادی یک شماره 12 رقمی می باشد که برای شناسایی واحد مربوطه به کار می رود. نمونه کد اقتصادی 12 رقمی را می توان در صدور کارت بازرگانی مشاهده نمود. از دیگر موارد کاربرد کد اقتصادی می توان شرکت در مناقصات و مزایده ها واخذ قرار داد با شرکتهای دیگر، همینطور باز کردن حساب را نام برد. اخذ کد اقتصادی جدید• مراجعه به سابت سازمان امور مالیاتی بعد از دریافت رمز و کد کاربری مراحل اول و دوم مجدد تکرار شده و وارد سامانه ثبت نام کد اقتصادی می شویم. شرکت حسابداری دانا محاسب خدماتی از قبیل استعلام کد اقتصادی، استعلام صحت اقتصادی شرکتها، دریافت کد اقتصادی شرکت از طریق اینترنت را برای مودیان به صورت رایگان انجام می دهد.در زیر به برخی خدمات دیگر موسسه حسابداری اشاره می نماییم: خدمات موسسه حسابرسی• مالیات عملکرد :: بازدید از این مطلب : 14 نوشته شده توسط : احمدی
شرکت حسابداری در کرجاز جمله موسسات معتبر در جهت رسیدگی به امور مالی شما و همچنین حسابداری صورتهای مالیاتی موسسه حسابداری در کرج است. این موسسه همواره در تلاش است تمامی راهکارهای لازم را ارائه دهد تا شما بتوانید به آنچه مد نظر دارید دست یابید. آموزش دفتر نویسی در حسابداریاز خدمات برتر این شرکت حسابداری ، آموزش دفتر نویسی در حسابداری است. دفاتر قانونیو اما دفاتر قانونی به چه دفاتری می گویند؟ لیست موسسات خدمات مالی و حسابداری• موسسه حسابداری و مالی و مالیاتی دانا محاسب فکور خدمات حسابداری در کرج• نوشتن دفتر کل • ارائه انواع حسابداری از جمله : :: بازدید از این مطلب : 12 نوشته شده توسط : احمدی
ترتیب نوشتن حسابها در دفتر کل
برای اینکه روش ثبت و ترتیب نوشتن حسابها در دفتر کل را یاد بگیریم ابتدا باید بتوانیم رویداد های مالی را به خوبی تجزیه و تحلیل کنیم و حسابهای بدهکار و بستانکار را از هم به خوبی تشخیص دهیم و بتوانیم آنها را شناسایی کنیم. پیش از بیان روش ثبت و نوشتن دفاتر روزنامه کل لازم می بینیم
روش ثبت و نوشتن دفتر کلاگر بخواهیم به صورت ساده دفتر کل را شرح دهیم باید بگوییم دفتر کل دفتری است که هر صفحه آن :: بازدید از این مطلب : 16 نوشته شده توسط : احمدی
نمونه دفتر کل حسابداری
دفتر کل:دفتری است که در آن حساب ها پس از طبقه بندی، به صورت جداگانه در آن نوشته و ثبت می شود. این حساب ها می تواند به صورت کارت ها و اوراق آزاد یا صفحاتی از یک دفتر باشد. قابل ذکر است که در قانون تجارت ایران، استفاده از کارت به عنوان دفتر کل، مجاز نیست. مرسوم ترین فرم حسابهای دفتر کل، در واقع همان فرم تی (T) می باشد که هرکدام از طرفین آن به تعدادی ستون تقسیم شده و از تعدادی قسمت اصلی به شرح زیر تقسیم میشود: عنوان حساب:نام و شماره حساب مذکور، در بالای صفحات یا کارتهای مربوط به هر حساب نوشته میشود. ستون تاریخ:در این ستون تاریخ وقوع معاملات که همان تاریخ ثبت شده در دفتر روزنامه است، ثبت میشود. این ستون هم مانند ستون تاریخ در دفتر روزنامه، به دو ستون جداگانه برای روز و ماه تقسیم میشود. تاریخ سال در زیر کلمه تاریخ و تاریخ ماه را باید فقط در اولین سطر هر صفحه یا آغاز ماه جدید و تاریخ روز را برای کلیه اقلام تکرار کرد. ستون شرح:معمولا در ستون شرح مختصری از معاملات نوشته میشود. البته برخی از حسابداران تنها به نوشتن عبارت "به شرح دفتر روزنامه" بسنده می کنند. ستون عطف:در ستون عطف شماره صفحه دفتر روزنامه در مقابل هریک از اقلام ذکر شده ثبت می شود. ستون مبلغ:دو ستون مبلغ در این فرم، یکی برای مبالغ بدهکار در سمت راست و دیگری برای مبالغ بستانکار در سمت چپ وجود دارد. باید به این نکته توجه کرد که انتقال اعداد از دفتر روزنامه به حساب های مرتبط در دفتر کل به منظور طبقه بندی فعالیت های مالی می باشد. چند نمونه دفتر کل حسابداری:
[caption id="attachment_6331" align="aligncenter" width="1295"] نمونه دفتر کل حسابداری[/caption]
[caption id="attachment_6332" align="aligncenter" width="600"] نمونه دفتر کل حسابداری[/caption]
[caption id="attachment_6334" align="aligncenter" width="700"] نمونه دفتر کل حسابداری[/caption]
[caption id="attachment_6335" align="aligncenter" width="1000"] نمونه دفتر کل حسابداری[/caption]
:: برچسبها: شرکت حسابداری، موسسه حسابرسی، خدمات حسابداری، خدمات حسابرسی , :: بازدید از این مطلب : 15 نوشته شده توسط : احمدی
آموزش دفترنویسی در حسابداری: هر موسسه، شرکت و سازمانی که مشمول پرداخت مالیات باشد موظف است از سازمان امورمالیاتی، دفاتر قانونی خود را جهت تحریر کلیه فعالیت های مالی خود تحویل گیرد.
آموزش دفترنویسی
آموزش دفترنویسی در حسابداری:هر موسسه، شرکت و سازمانی که مشمول پرداخت مالیات باشد موظف است از سازمان امور مالیاتی، دفاتر قانونی خود را جهت تحریر کلیه فعالیت های مالی خود تحویل گیرد. این دفاتر که به نام دفاتر قانونی شناخته میشوند شامل سه دفتر (روزنامه، کل و مشاغل) می باشد. از صفحه اول تا آخر دفاتر شماره گذاری شده و با قیطان سفید به هم متصل و با مهر سربی سازمان امور مالیاتی کشور پلمپ شده است. موارد لزوم:1- با روان نویس یا خودکار مشکی نوشته شود (بهتر است ابتدا با مداد نوشته و روی آن را با خودکار پررنگ نماییم). 10- جمع ستون بدهکار و بستانکار می بایست یکسان شود و زمانی اینگونه نیست که کل سند در یک صفحه درج نشود و به صفحه بعد منتقل شود. [caption id="attachment_5560" align="aligncenter" width="700"] آموزش دفترنویسی[/caption]
اگر میخواهید این کار را حرفه خود کنید حتما دستورالعمل زیر را اجرا کنید. در زیر شما را با ۳ گام مهم تحریر دفاتر قانونی آشنا خواهیم کرد.
گام اول:اقدامات مهم قبل از تحریر دفاتر قانونیدر اولین گام شما باید با تکنیکهای زیر آشنا باشید: نحوه تعدیلات سنواتی، محاسبات ثبتی سود و زیان در سند بستن حسابهای موقت، نحوه استخراج سود انباشته سال جاری و انتقال به سود انباشته مندرج در ترازنامه همراه با ثبت صحیح طرف بدهکار و بستانکار، تسلط کامل بر مانده گیری حسابها طبق طبقه بندی استاندارد تمامی حسابها، تسلط کامل برایجاد ذخایر کوتاه مدت و بلندمدت مانند ذخیره مالیات عملکرد و ارزش افزوده،محاسبات و صدور سند حسابداری مربوط به عیدی و سنوات در پایان سال، استعلام طرف حسابهای بدهکار و بستانکار و اخذ تاییدیه جهت تطابق. گام دوم:اقدامات حین تحریر دفاتر قانونیمهمترین کار شما در این گام،ثبت کلیه رویدادها طبق گزارشات سیستم است. شما قبلا در مهلت مقرر دفاتر را دریافت کرده اید و در هر هفته با حوصله و دقت شروع به تحریر دفاتر می کنید. حالا با چندین بار مطالعه ایین نامه به همراه تمرین در دفتر چک نویس و پیاده سازی کامل گام در مرحله اول باید مهمترین صورتهای مالی را هم طبق استانداردهای حسابداری بدست اورید. در این مرحله گام آخر انتخاب خودکار مناسب است که پیشنهاد می کنیم اگر برای اولین بار است که وارد دنیای تحریر دفاتر میشود بهیچ عنوان از روان نویس و یا خودنویس استفاده نکنید و صرفاً از خودکارهایی که جوهر پس نمی دهند شروع کنید. در آخرین گام هم باید با برنامه ریزی روکش اسناد حسابداری قطعی شده را با ضمائم و پیوست کنترل کنید تا آماده مرتب سازی فیزیکی در زونکن های شماره دار شوند. همچنین قبل از ابلاغ کارشناس مالیاتی خود می توانید گزارشات زیر را کنترل و آماده کنید: تراز کل و معین چهار ستونی، گزارش موجودی انبار، زونکن صورت مغایرت بانکی ماهانه، گزارش بدهکاران، گزارش بستانکاران به همراه آگهی های قابل توجه هیات مدیره می باشد. :: بازدید از این مطلب : 10 نوشته شده توسط : احمدی
اهمیت خدمات حسابداریخدمات حسابداری از اهمیت ویژه ای برخوردار است. خدمات ارائه شده توسط دفاتر خدمات حسابداری• مشاوره مالیاتی شرکت حسابداریبا اعزام حسابدار به شرکتها وموسسات دیگر نیازی به استخدام حسابدار مستقل نداریم. :: برچسبها: شرکت حسابداری، موسسه حسابرسی، خدمات حسابداری، خدمات حسابرسی , :: بازدید از این مطلب : 12 نوشته شده توسط : احمدی
حسابرسی بیمه چیستحسابرسی بیمه و یا همان حسابرسی تامین اجتماعی برای کارگران و افرادی که به صورت اجباری بیمه می شوند از اهمیت بالایی برخوردار است. انواع بازرسی بیمهبازرسی کارگاه ها بازرسی دفاتر قانونی تفاوت حسابرسی بیمه ای و حسابرسی مالیاتیدر واقع بازرسی بیمه ای نوعی حسابرسی هزینه ای است. شرکت حسابرسیموسسه حسابرسی و حسابداری دانا محاسب با بهره مندی از کادری مجرب و حرفه ای به شما عزیزان مشاوره بیمه ارائه میدهد. :: بازدید از این مطلب : 12 نوشته شده توسط : احمدی
استعلام گواهی ارزش افزوده شرکتهاقبل از آگاهی از استعلام گواهی ارزش افزوده به تعریف آن می پردازیم. استعلام ارزش افزوده شرکتهاجهت استعلام گواهینامه ارزش افزوده باید به لینک https://www.evat.ir/frmvalidationofregistration.aspx مراجعه نمایید. جرائم عدم پرداخت مالیات بر ارزش افزوده چیستاگر اشخاص حقیقی و حقوقی به هر دلیلی از تشکیل پرونده مالیات بر ارزش افزوده سر باز زنند و یا نواقصی در ارائه اظهارنامه مالیات برارزش افزوده آنان وجود داشته باشد مشمول جرائم مالیات بر ارزش افزوده به شرح زیر خواهند شد. چگونه مالیات بر ارزش افزوده را پرداخت نماییمهم اکنون روش پرداخت مالیات بر ارزش افزوده به صورت خود اظهاری می باشد. شرکت حسابداری دانا محاسب فکور با ارائه خدمات در این زمینه و ارائه انواع خدمات مالی و مالیاتی بسیاری از نیازهای مودیان را پاسخگو می باشد. :: بازدید از این مطلب : 10 نوشته شده توسط : احمدی
مراحل ثبت نام مالیات بر ارزش افزودهمرحله اول: پیش ثبت نام اگر در این مرحله کد پستی و نشانی محل فعالیت به درستی اعلام شود بسته ای حاوی دعوت نامه ثبت نام و شماره کاربری و رمز عبور ارسال می شود. شرکت حسابداریموسسه حسابرسی دانا محاسب فکور برای راحتی حال مودیان و تسریع در انجام امور آنان اقدام به ثبت نام اینترنتی ارزش افزوده نموده است. خدمات شرکت حسابداری فکور• مشاوره حسابداری رایگان :: بازدید از این مطلب : 13 نوشته شده توسط : احمدی
تهیه اظهارنامهامروزه نظام مالیاتی پیشرفته برای تهیه اظهارنامه مالیاتی مودیان، مبنا را بر این قرار داده که به جای شیوه علی الراس، خود اظهاری را جایگزین نمایند. ارائه اظهارنامه مالیاتیمودی باید اظهارنامه مالیاتی خود را به صورت خود اظهاری ارائه دهد. روشهای محاسبه مالیات در ایرانخود اظهاری در این روش شخص نسبت به میزان درآمدی که دارد بدون دخالت ممیزین مالیات خود را تعیین مینماید. موسسه خدمات مالی و مالیاتی فکورشرکت حسابداری دانا محاسب فکور با بررسی صورتهای مالی و دفاترقانونی، اظهارنامه مالیاتی شما را تهیه و به سازمان ارائه می دهد. :: برچسبها: شرکت حسابداری، موسسه حسابرسی، خدمات حسابداری، خدمات حسابرسی , :: بازدید از این مطلب : 12 نوشته شده توسط : احمدی
اظهارنامه مالیاتی چیستیکی از مهمترین اجزایی که در هر شرکت یا موسسه ای وجود دارد امور مالی و مالیاتی آنهاست. جریمه عدم ارائه اظهارنامه مالیاتیبر اساس ماده 192 قوانین مالیاتی تمامی مودیان و نمایندگان آنها که موظف به ارائه اظهارنامه مالیاتی هستند بایستی اظهارنامه را در زمان تعیین شده به سازمان امور مالیاتی تحویل دهند نحوه تکمیل اظهارنامه مالیاتیدر تهیه و تنظیم اظهارنامه دو روش وجود دارد که در زیر به آن اشاره می نماییم: روش اول پرداخت مالیات در ایران پرداخت مالیات به دو شکل صورت می گیرد. روش دوم پرداخت مالیات در این روش که نام علی الراس بر خود گرفته صاحبان مشاغل چنانچه به هر دلیلی موفق به ارائه اظهارنامه نشوند سازمان امور مالیاتی به محاسبه و تعیین مالیات آنها می پردازد. شرکت حسابداریشرکت حسابداری دانا محاسب فکور در این راستا به حمایت و یاری مودیان پرداخته و با مشاوره رایگان مالی و مالیاتی آنها را در جهت دستیابی به اهدافشان یاری می نماید. خدمات موسسه حسابرسی دانا محاسب فکورتهیه و تنظیم اظهارنامه مالیاتی دیگر خدمات این موسسه حسابداری به شرح زیر است: ارائه خدمات حسابداری در ضمن میتوانید جهت دانلود فرم خام اظهارنامه و فرم اظهارنامه مالیاتی بر روی آن کلیک نمایید. :: بازدید از این مطلب : 13 نوشته شده توسط : احمدی
حسابرسی بیمهحسابرسی بیمه یا حسابرسی قانونی شامل هزینه های مربوط به کار می باشد. در اصل هزینه هایی که برای کارگران صورت گرفته می شود به همراه حق بیمه آنان محاسبه شده و دریافت می شود. مدت زمان پرداخت حق بیمهپس از تعیین بدهی بیمه کارفرما تعیین می شود. از آن پس کارفرما یک ماه فرصت دارد تا بدهی را پرداخت نماید. درخواست حسابرسیاصولا درخواست حسابرسی از طرف شعبه ای که پرونده مطالباتی شرکت در آن مورد بررسی قرار می گیرد و یا از طرف کارخانه یا کارگاه های تولیدی و صنعتی صورت می پذیرد. قبل از انجام حسابرسی فرم های ویژه برای شرکت ارسال می شود. شرکت حسابداریموسسه حسابرسی دانا محاسب فکور به ارائه خدماتی از قبیل موارد زیر پرداخته است. خدمات موسسه حسابرسی• مشاوره رایگان حسابرسی :: بازدید از این مطلب : 21 نوشته شده توسط : احمدی
دفاتر قانونیقبل از آموزش تحریر دفاتر قانونی بایستی این دفاتر را بشناسیم و از کاربرد آنها مطلع شویم. انواع دفاتر قانونیدفتر روزنامه: دفتری است که تمامی فعالیت های مالی موسسات به ترتیب تاریخ وقوع و مبلغ و بقیه جزئیات آن در این دفتر ذکر می گردد. مودیان موظفند تا پایان فروردین ماه سال بعد این دارایی ها را در این دفتر ثبت نمایند. زمان پلمپ دفاتر قانونیپلمپ دفاتر چیست؟ دلیل پلمپ دفاتر قانونیپلمپ دفاتر جهت صحت و اتکا بر عملیات و معاملات موجود در دفاتر می باشد. :: برچسبها: شرکت حسابداری، موسسه حسابرسی، خدمات حسابداری، خدمات حسابرسی , :: بازدید از این مطلب : 14 نوشته شده توسط : احمدی
دفتر کل حسابدارییکی از دفاتر قانونی که همواره مورد استفاده موسسات و شرکتها قرار میگیرد دفتر کل می باشد. انواع حسابداری• حسابداری خدماتی خدمات حسابداری• مشاوره مالی آموزش حسابداری مالیات بر ارزش افزودهدر دوره های اموزشی که موسسه حسارسی فکور به شما عزیزان ارائه می دهدهر چه مربوط به مالیات بر ارزش افزوده است را آموزش خواهید دید. ازجمله موارد زیر در آموزش گنجانده شده است: شرکت حسابداریشرکت حسابداری دانا محاسب فکور با بررسی اسناد و مدارک شما به حسابهایتان رسیدگی دقیق می نماید. متخصصین در این مجموعه با مهارت بسیار بالا و تجربه کافی مشغول به فعالیت می باشند.
:: برچسبها: شرکت حسابداری، موسسه حسابرسی، خدمات حسابداری، خدمات حسابرسی , :: بازدید از این مطلب : 13 نوشته شده توسط : احمدی
تعرفه و هزینه شرکت حسابداریحسابداری دانشی است که در آن فرآیند ثبت، جمع آوری، خلاصه کردن و طبقه بندی اطلاعات و تهیه گزارشات مالی صورت می پذیرد. با گسترش فعالیت های مالی و مالیاتی نیاز به موسسات حسابرسی و یک شرکت حسابداری معتبر بیش از پیش احساس شده است. به دلیل همین گسترش فعالیت محاسبه هزینه ثبت شرکت کار ساده ای نبوده و نیاز به متخصصین این امر دارد. بسیاری از موسسات به دلیل نا آگاهی اشخاص از این موقعیت سوء استفاده می کنند. همین امر سبب می شود اطلاعات غلطی به مشتریان داده شود. هزینه تراشی موسسات برای مودیان با استفاده از الفاظ حق الثبت و ابطال تمبر و ... صورت می گیرد. مبالغ هنگفتی که این موسسات از مودیان دریافت می کنند برای اشخاص بسیار غیر قابل جبران است. رعایت انصاف و درستکاری از مهمترین اهداف کارشناسان در موسسه حسابداری دانا محاسب فکور می باشد. با این تفکر همواره در پی پاسخگویی به نیاز اشخاص حقیقی و حقوقی می باشد. بنابراین مودیان باید آگاه باشند جهت ثبت شرکت هزینه هایی معقول و منطقی تعریف شده است. با آگاهی از تعریفه ها و هزینه های روز می توانند در اداره امور خود به صورت کاملا منطقی و صحیح حرکت نمایند. جدول هزینه های ثبت شرکت
خدمات ثبت شرکترتبه بندی شرکتها ثبت شرکت حسابداری مشاوره رایگان جهت ثبت شرکت ثبت شرکت در مناطق مختلف تهران ثبت شرکت در کرج ثبت شرکت در اصفهان ثبت شرکت در شیراز ثبت شرکت در مشهد ثبت شرکت ارزان در تمامی استانها و شهرستانها ثبت شرکت در ایران و خارج از ایران دیگر خدمات برتر موسسه حسابرسی دانا محاسب فکور از این قبیل است : مشاوره حسابداری رایگان مشاوره مالی استعلام کد اقتصادی حسابداری بیمه خدمات حسابرسی حسابرسی مدیریت اخذ کد اقتصادی مشاوره مالی و مالیاتی رایگانکارشناسان در شرکت حسابداری دانا محاسب فکور با سالها تجربه کاری و تحصیل در بهترین داشگاههای معتبر به مودیان عزیز مشاوره حسابداری رایگان و مشاوره مالی و مالیاتی ارائه می دهند. امید است که با این راهنمایی ها بتوانید به آنچه در ذهن خود می پرورانید دست یابید. :: برچسبها: شرکت حسابداری، موسسه حسابرسی، خدمات حسابداری، خدمات حسابرسی , :: بازدید از این مطلب : 10 نوشته شده توسط : احمدی
شرکت حسابداریشرکتها و موسسات جهت افزایش سرمایه خود و پیشرفت در امور خود بایستی با بررسی دقیق اوضاع مالی و شرایط موجود بهترین برنامه را ارائه دهند. عمل به برنامه تعیین شده نیز از الزامات دستیابی به موفقیت است. وجود یک برنامه معین و منظم جهت رسیدن به موفقیت در امور الزامی است. گاهی در ثبت شرکت حسابداری برای اشخاص حقیقی و حقوقی سوال پیش می آید که با چه شرایطی می توانیم یک شرکت حسابداری تاسیس نموده و به موفقیت دست یابیم. برای اطلاع از شرایط تاسیس شرکت حسابداری و حسابرسی کافیست به سایت https://www.auditing-tax.com مراجعه نماییم. با مطالعه دقیق سایت پاسخ سوالات خود را بیابید. چنانچه به مشاوره نیز نیاز داشته باشید متخصصین در این شرکت حسابرسی آماده ارائه مشاوره رایگان به شما عزیزان می باشند. تاسیس و ثبت شرکت حسابداریجهت ثبت شرکت حسابداری شرایطی لازم است که در زیر به آن می پردازیم: شرایط لازم برای ثبت شرکت حسابداری با مسئولیت محدودحداقل اعضا باید دو نفر حداقل سرمایه اولیه بایستی 1000000 ریال تعهد یا پرداخت تمامی سرمایه مدت زمان ثبت شرکت در صورت تکمیل مدارک ارجاع شده به کارشناس اداره ثبت شرکتها حدودا بین 1 هفته الی 3 هفته می باشد. شرایط لازم برای ثبت شرکت حسابداری سهامی خاصحدقل اعضا: سه نفر عضو هیات مدیره و دو نفر بازرس (غیر از اعضا هیئت مدیره) و یک نفر منشی جلسه حداقل سرمایه مورد نیاز 1000000ریال می باشد سرمایه پرداخت شده که نزد بانک است معادل 35% سرمایه کل است. جهت اطلاع از مدارک لازم برای ثبت و تاسیس شرکت حسابداری با مسئولیت محدود و شرکت سهامی خاص بر روی آن کلیک نمایید. مشاوره حسابداری آنلاینشرکت حسابداری دانا محاسب فکور جهت راحتی و آسایش حال مودیان عزیز اقدام به ارائه خدماتی از قبیل مشاوره حسابداری آنلاین نموده است. متخصصین این موسسه حسابرسی همواره در تلاش هستند نیاز مودیان را پاسخ گویند و به آنها در برنامه ریزی مالی و امور مالیاتی یاری رسانند. خدمات حسابداریمشاوره حسابداری رایگان :: برچسبها: شرکت حسابداری، موسسه حسابرسی، خدمات حسابداری، خدمات حسابرسی , :: بازدید از این مطلب : 12 نوشته شده توسط : احمدی
راهنمای پیش ثبت نام کد اقتصادیزمانی که شرکت ها و موسسات یا هر شخص حقیقی و یا حقوقی اقدام در دریافت کد اقتصادی می نماید. پیش ثبت نام کد اقتصادیپیش ثبت نام الکترونیکدر مرحله نخست جهت دریافت کد اقتصادی باید ثبت نام نماییم. صحت سنجی اطلاعاتدر این مرحله اطلاعات ثبت شده توسط متقاضی از طرف منابع مختلف سازمانی استعلام می شود. تولید و ارسال اطلاعات کاربریاگر پیش ثبت نام کد اقتصادی مورد تایید واقع شود یک نام کاربری و کلمه عبود ارسال می شود. ثبت نام الکترونیکیبا داشتن اطلاعات کاربری وارد سامانه می شوید. رسیدن به مرحله نهایی 45 پس از اعتبار سنجی و میدانی اطلاعاتدر مرحله نهایی تمام یاطلاعات از مرحله ثبت نام تاکنون مورد بررسی قرار میگیرد. موسسه حسابرسیشرکت حسابرسی دانا محاسب فکور با داشتن سالها تجربه در این زمینه در زمینه های مالی و مالیاتی و ... در جهت استعلام صحت کد اقتصادی شرکتها، استعلام کد اقتصادی، ثبت نام اینترنتی کد اقتصادی و پیگیری آن، شما عزیزان را یاری می نماید.پیگیری پیش ثبت نام کد اقتصادیپیگیری پیش ثبت نام کد اقتصادی :: بازدید از این مطلب : 12 |
|
آرشیو مطالب آخرین مطالب پیوند های روزانه مطالب تصادفی مطالب پربازدید چت باکس
تبادل لینک هوشمند پشتیبانی LoxBlog.Com
|