نوشته شده توسط : احمدی

ساندویچ پانل آلومینیومی (Aluminium sandewichpanel)

ساندویچ پانل آلومینیومی از ورق آلومینیوم ساخته شده است. این نوع ساندویچ پنل در دو مدل سقفی و دیواری قابل تولید می باشد که هر کدام دارای انواع مختلفی می باشند.

ورق آلومینیومی نوع خاصی از ورق است که با ویژگی فلز آلومینیوم تولید شده و جزء ورق های فلزی سبک به شمار می آید و در ابعاد و آلیاژهای مختلف قابل تولید می باشد.

ورق آلومینیوم شکننده و به آسانی قابل خم کردن است و رفته رفته در قرن 20 جایگزین قلع شد. ورق آلومینیومی که برای تولید ساندویچ پنل ها بکار می رود معمولا با ضخامت 0.7 میلیمتر می باشد. آلومینیوم به دلیل خاضیت ضدزنگ ورق، بطور گسترده در صنعت ساختمان سازی بکار می رود.

رفته رفته با پیدایش ورق های آلوزینک(آلیاژ آلومینیوم و روی)، چون این ورق ها علاوه بر خواص ضدزنگ آلومینیوم دارای طول عمر طولانی و مقاومت بالاتری می باشند، در تولید ساندویچ پنل ها بیشتر استفاده می شود. ورق آلوزینک بدلیل مقاومت بسیار بالا نسبت به خوردگی و سایش، سختی بسیار بالا، منعکس کننده قوی نور و گرما، خم پذیری و شکل پذیری بسیار زیاد و قیمت مقرون به صرفه نسبت به ورق آلومینیوم از کیفیت بالاتری برخوردار می باشد.

کاربرد های ورق آلومینیوم:

  • حمل و نقل
  • بسته بندی
  • ساختمان
  • کالاهای بادوام

گاهی اوقات این ورق به عنوان پوشش استفاده میشود و میتواند در انواع ساندویچ پانل ها مورد استفاده قرار بگیرد به این صورت که 2 لایه آلومینیوم یک لایه عایق را پوشش دهند.

جهت دریافت قیمت ساندویچ پنل آلومینیوم کلیک کنید

sandwich-panelmammut.com

ساندویچ پانل آلومینیوم

ساندویچ پانل آلومینیوم ، محصولات شرکت ماموت

قیمت ساندویچ پانل آلومینیومقیمت روز هر متر مربع پنل آلومینیومنصب و اجرای پانل آلومینیومنصاب پانل ماموتخرید ساندویچ پنل آلومینیوم ارزانفروش ساندویچ پانل آلومینیوم دست دومپانل ساندویچی آلومینیومنمایندگی فروش پانل آلومینیومکارخانه تولیدکننده پانل آلومینیوم

لیست قیمت ساندویچ پانل طریقه نصب ساندویچ پانل و شاسی کشی دریافت کاتالوگ ساندویچ پانل پروژه های عظیم و ملی انجام شده با ساندویچ پانل ساختمان های لوکس با ساندویچ پانل نکات مهم در خرید ساندویچ پانل ثبت سفارش خرید مکالمه آنلاین با واحد فروش





:: برچسب‌ها: ساندویچ پانل دیواری ,
:: بازدید از این مطلب : 14
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 9 دی 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: